Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat! Miten aiotte välttää töihin pakottamisen?

Vierailija
06.09.2022 |

Kännien vetäminen, mökille meneminen ja ulkomaanloma lakon aikana on jo mainittu. Mitä muita keinoja on käytössä, jotta voi välttää pakkotyön?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä yrittäjät, jotka ku##vat omiin muroihinsa. Kaiken lisäksi noissa lausunnoissa on iso paradoksi... Eikö työt maistu vai? ;)

Älä tuhlaa aikaasi noiden "yrittäjien" voimafantasioihin. Se on yksi ja sama trolli 😂 mistä hän edes tietäisi kuka on hoitaja ja kuka ei? Ei mistään niin.

Vierailija
22/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että nuo hoitajat ON JATKUVASTI lakkoilemassa. Vaihtakaa alaa jos ei työnteko kiinnosta! Itse en ole ollut lakossa ikinä. It-alan ylemmät toimihenkilöt eivät ole olleet lakossa ainakaan 1998 vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset hoitajat ovat ylimielisiä itsekkäitä kusipäitä, mitään arvostusta ei ole näitä ihmisiä kohtaan. Toivottavasti saavat potkut tai joutuvat vankilaan, nauran paskaista naurua kun niin tapahtuu.

Vierailija
24/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin muutkin. Ei töihin voi pakottaa mitenkään, kun irtisanoutuu.

Vierailija
25/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän lukee hoitajien kommentteja sitä enemmän kannattaa potilasturvallisuuslakia. Teitä ei tue Yksikään muu liitto. Kumma, ettei työt maistu. Luotan hallitukseen ja odotan ja nautin

Vierailija
26/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poistattaa ammattioikeudet itseltään.

Vierailija
27/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lääkelupatenttiä läpi, sotken grammat ja milligrammat uudestaan ja uudestaan. Eli voin mennä töihin, mutta ei minusta paljoa hyötyä siellä ole. Lisäksi olen uskomattoman hidas.

Vierailija
28/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion laskuttaa kaikilta Suomen hoitajilta tuplat aina kun se on mahdollista.

T:Yrittäjä

Höpö höpö.

Vierailija
29/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitää tehdä hoitajista hylkiöitä, ei suostuta palvelemaan heitä eikä puhuta heille, käännetään selät näille ihmisille, jos he lähestyvät. Minä voin valita asiakkaani yrittäjänä ja te ette ole tervetulleita, suosittelen muille yrittäjille samaa.

Hylkiöitähän heistä on jo tehty. Paskat työolot, siellä koittavat oman jaksamisen varjossa hoitaa muita, ja sitten eivät saa edes samoja työtaisteluoikeuksia kuin muut. 

Olitko tekemässä paperialan työntekijöistä hylkiöitä heidän lakkoilujensa aikana ?

Vierailija
30/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset hoitajat ovat ylimielisiä itsekkäitä kusipäitä, mitään arvostusta ei ole näitä ihmisiä kohtaan. Toivottavasti saavat potkut tai joutuvat vankilaan, nauran paskaista naurua kun niin tapahtuu.

Suomalaiset hoitajat ovat hyvin kaukana ylimielisistä, itsekkäistä kuten myös k -päistä.

Jos olet moisiin törmännyt, mieti omaa käytöstäsi, johtuisiko kenties siitä ...

Voit aina kouluttautua alalleen ja katsoa kauanko sinun "kutsumuksesi" riittää elättämään itsesi ja perheesi ym. "lieveilmiöt" jotka työn kylkiäisinä tulee ...

Vierailija
31/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että nuo hoitajat ON JATKUVASTI lakkoilemassa. Vaihtakaa alaa jos ei työnteko kiinnosta! Itse en ole ollut lakossa ikinä. It-alan ylemmät toimihenkilöt eivät ole olleet lakossa ainakaan 1998 vuoden jälkeen.

No it-alalla on palkat kohdillaan. Pari kertaa työpäivän aikana painat hiirtä ja enteriä. Kilahtaa 5000-6000e bruttona.

Vierailija
32/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion laskuttaa kaikilta Suomen hoitajilta tuplat aina kun se on mahdollista.

T:Yrittäjä

Ainoastaan voimafantasioissasi.

Muualla et.

Vierailija
33/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se todellinen luonne tukee näkyviin. Ette saa tukea ettekä arvostusta. Teillä ei ole moraalia!

Vierailija
34/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä se todellinen luonne tukee näkyviin. Ette saa tukea ettekä arvostusta. Teillä ei ole moraalia!

Heillä nimenomaan on moraalia.

Juuri siksi heidät on voitu tähän tilanteeseen ajaa huoletta.

Vierailija
35/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät huomaa minua. Jätin hoitoalan lähes kaksikymmentä vuotta sitten mutta onhan minulla edelleen tuo tutkinto ja oikeus harjoittaa ammattia.

Vierailija
36/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No it-alalla on palkat kohdillaan. Pari kertaa työpäivän aikana painat hiirtä ja enteriä. Kilahtaa 5000-6000e bruttona.

Siitä vaan, mutta IT-alalla tulee osatakin jotain

Otin osan eläkkeestäni maksuun ja pärjään sillä. IT-alalla olen ollut jo 90-luvulla.

Ei teistä ole koodaamaan.

Vierailija
37/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, mutta IT-alalla tulee osatakin jotain

Otin osan eläkkeestäni maksuun ja pärjään sillä. IT-alalla olen ollut jo 90-luvulla.

Ei teistä ole koodaamaan.

Siis pitääkö osata jotain? Kummastuttavaa, missään muussa ammatissa ei tarvii osata mitään. Jos nyt tekniikkaa pitää osata koodata, miks meillä töissä jok ikinen elektronikkakone kokoajan mäsänä? Ai niin, kun ei niitä osata käyttää.

Vierailija
38/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teho-osaston hoitaja ei tee töitään, hänen sopii valmistautua vastaamaan pian syytteisiin murhasta. Oikeuslaitos ei pidä lieventävänä asianhaarana sitä, jos hoitajalle ei se 3300 euron kuukausipalkka kelpaa.

Vierailija
39/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat ovat innokkaita tappamaan potilaita rahan vuoksi. Mutta kyllä oikeuden koura heidät tavoittaa.

Vierailija
40/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia ei oikeasti kiinnosta p*askaan tuo hoitajien uhkailu ja kitinä. Pikkulapsia suurin osa. Erotkaa ja lopettakaa tuo kitinä. Ketään ei oikeasti enää kiinnosta, varsinkaan kun työnantaja maksaa yksityisen kautta sairaanhoidon. Mä nauran paskasesti kun tytöt irtisanoutuu ja rahat pitäisi saada vuokran- ym maksuun. Mihin te edes kelpaatte sh-tutkinnolla, ette mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän