Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat! Miten aiotte välttää töihin pakottamisen?

Vierailija
06.09.2022 |

Kännien vetäminen, mökille meneminen ja ulkomaanloma lakon aikana on jo mainittu. Mitä muita keinoja on käytössä, jotta voi välttää pakkotyön?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion laskuttaa kaikilta Suomen hoitajilta tuplat aina kun se on mahdollista.

T:Yrittäjä

Vierailija
2/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen lakko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi raahata työpaikalle, mutta ei tekemään töitäni. Vaikka olisi kaksi pakottajaa, toinen siirtelisi mun jalkoja ja toinen liikuttelisi mun käsiä, niin ei ne työt kovin hyvin onnistuisi.

Vierailija
4/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö työpaikalla voi vain lorvailla ja haistatella esihenkilölle, jotta saisi potkut?

Vierailija
5/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion laskuttaa kaikilta Suomen hoitajilta tuplat aina kun se on mahdollista.

Hitsinpimpulat, eihän sille sitten voi mitään. Kerrotko vielä yrityksesi nimen, niin en vahingossa haaskaa kallista aikaasi?

T: Hoitsu

Vierailija
6/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sarjasaikuttaisin, jos olisin hoitaja. Heidän luulisi osaavan saikuttaakin kuin ammattilaiset ikään.

T: ammattisaikuttaja

Vierailija
7/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa työhön erikoinen asenne. Pidän pahana.

Vierailija
8/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihtyminen on ihan varteenotettava vaihtoehto. Olen siis entinen hoitaja enkä takaisin menisi millään. Muistan vaan kun työkaveri tuli toistuvasti humaltuneena töihin, niin ei se potkuja saanut vaan ohjattiin hoitoon.

Vierailija
9/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes känniin asti vetää, riittää ettei puhalla nollia. En normaalisti juo, mutta voisin lakon varalta hakea yhden lonkeron jääkaappiin.

Vierailija
10/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyydestä ei pitäisi maksaa mitään, ellei voida todeta henkinen tai fyysinen sairaus, joka estää työn teon.

Vierailija
11/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten käsi ylös ne jotka nukkui krapulassa silloin, kun hoitsukoulussa puhuttiin suojelutyöstä. 

Vierailija
12/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitää tehdä hoitajista hylkiöitä, ei suostuta palvelemaan heitä eikä puhuta heille, käännetään selät näille ihmisille, jos he lähestyvät. Minä voin valita asiakkaani yrittäjänä ja te ette ole tervetulleita, suosittelen muille yrittäjille samaa.

Kerrotko sinä yrityksesi nimen, että hoitajana en häiritse päivääsi?

Vierailija
13/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sovitut normivuorot. Enempään en pysty.

Vierailija
14/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes känniin asti vetää, riittää ettei puhalla nollia. En normaalisti juo, mutta voisin lakon varalta hakea yhden lonkeron jääkaappiin.

Yhdestä lonkerosta ei ole mihinkään. Ehdit tulla selväksi jo matkalla töihin. Viiniä, viskiä, vodkaa huiviin lasillinen, niin se on jo jotain.

Vierailija
15/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks asiakkaat voi valita ostaako yrittäjältä palvelua vai ei. Siinäpähän yrität.

Vierailija
16/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän pöntön vetämättä. Kun ovikello soi, sotken reiteni ja sanon et on ripuli, menkää pois.

Vierailija
17/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta sun rupinen yritelmä.

Vierailija
18/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän pöntön vetämättä. Kun ovikello soi, sotken reiteni ja sanon et on ripuli, menkää pois.

:D:D:D

Vierailija
19/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä yrittäjät, jotka ku##vat omiin muroihinsa. Kaiken lisäksi noissa lausunnoissa on iso paradoksi... Eikö työt maistu vai? ;)

Vierailija
20/101 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin alaa, kun totesin että saman rahan saa vähemmälläkin työllä. Jos yrittäisivät takaisin pakottaa niin poistaisin ammattioikeuteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi