Herttuatar Meghan piti feministisen puheen sukupuolten tasa-arvosta. Mainitsi itsensä 54 kertaa seitsemän minuutin puheessa. :D
Kehui itseään ja kertoi kuinka on menestynyt. 😆
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/18aa9cd5-e0bf-41c3-9809-ab982…
Kommentit (285)
Iltsikkaa en viitti klikata, puhe kiinnostais. Hmm. Jaksaiskohan kattoo onko se tubessa?
Vierailija kirjoitti:
Iltsikkaa en viitti klikata, puhe kiinnostais. Hmm. Jaksaiskohan kattoo onko se tubessa?
No ni, pistetääs kuunteluun. https://youtu.be/BCcqzgvNyZo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaamee m u l a t t i.
Eihän, yhtä vaalea kuin suomalainen!
T. Megsuhul luSehän on alkanut tummentaa itseään. Ihme tyyppi.
Niinpä, on se törkeää olla auringonpaisteessa.
Hyi helkkaro tota puhetta. Mutta meiän pm Marin tekee ihan samaa; todella monissa puheissaan ja puheenvuoroissaan korostaa minäminää, minä olen ollut siellä ja täällä, minä olen tehnyt sitä ja tätä. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Kuka v i t t u lukee iltapäivälehtiä?
Ja tulee vielä ketjuakin kommentoimaan. Esim. sinä ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on narsisti.
Kyllä koira koiran tunnistaa?
Tutkimusten mukaan muita narsisteina pitävät ovat usein itse sellaisia.
Perättömien ilmoitusten metoosta siirrytty jo me me me toohon.
Eli maininnut itsensä 7,5 sekunnin välein. Eipä siinä sitten muuta sanotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olis ollu kiintoisaa jutella tosta puheesta mutta näemmä täällä on kaks (?) jankkaajaa, joiden verbaalinen anti on aika heikkoa, mutta viestejä pukkaa silti nopeaa tahtia. No, jatkakaa hölinäänne.
Täytyy olla tyhjä elämä jos puhe olisi "kiintoisaa" juteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Perättömien ilmoitusten metoosta siirrytty jo me me me toohon.
Totuuden jälkeisen posmodernifeminismin uusin muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ollu kiintoisaa jutella tosta puheesta mutta näemmä täällä on kaks (?) jankkaajaa, joiden verbaalinen anti on aika heikkoa, mutta viestejä pukkaa silti nopeaa tahtia. No, jatkakaa hölinäänne.
Täytyy olla tyhjä elämä jos puhe olisi "kiintoisaa" juteltavaa.
Miten vauva.fi:ssa roikkuminen klo 07-23 olisi muka tyhjä elämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän jää jatkuvasti kiinni törkeistä valheista. Ei ole kaikki muumit kanootissa sillä akalla eikä sen faneilla
Saati palstan pakkomielteisellä meghanjankuttajalla, eli sinulla.
Eka kerta ku täällä ees kommentoin meganii mut kitise toki, muuhun et psykoosiltas pysty
Nuo jonkun yhden tietyn "Maghanhullun" jahtaajat on ihan pimeitä. Itsekin kommentoin näitä vain harvakseltaan, mutta aina joku näistä kajahtaneista hyökkää raivoamaan kuinka olen se joku tietty Meghanhullu, joka kirjoittelee hänestä ja muista julkuista 24/7. Ihan täysin seonnutta porukkaa. Kannattaa antaa olla.
😂
Ekassa podcastisaa ME esiintyi 200 kertaa. Se oli yleisempi sana kuin and.
😂😂😂
Mahdoton sanoa miten tuollaisen ihmisen kanssa saisi tehtyä intervention mutta jos noilla oikeasti on lapsia niin kasvuympäristönsä on todella häiriintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskaako pitäisi lukea? Tämä on lehtien taso tällä hetkellä ja parempaa ei ole Suomessa saatavilla.
Eli syöt paskaa jos ei ole kakkua tarjolla.
Jokainen voi itse valita mitä uutisia sieltä lukee. IL:n sekä IS:n talousuutiset ovat ihan laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ekassa podcastisaa ME esiintyi 200 kertaa. Se oli yleisempi sana kuin and.
😂😂😂
Mahdoton sanoa miten tuollaisen ihmisen kanssa saisi tehtyä intervention mutta jos noilla oikeasti on lapsia niin kasvuympäristönsä on todella häiriintynyt.
Onneksi olet saanut selville megsun käyttäneen tekomahaa ja lainanneen lapset kuvauksiin puutarhurilta ja jäätelöauton kuljettajalta. Ei siis huolta. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskaako pitäisi lukea? Tämä on lehtien taso tällä hetkellä ja parempaa ei ole Suomessa saatavilla.
Eli syöt paskaa jos ei ole kakkua tarjolla.
Jokainen voi itse valita mitä uutisia sieltä lukee. IL:n sekä IS:n talousuutiset ovat ihan laadukkaita.
Kokoomuslaisten perseiden nuoleminen on nykyään laadun tae?
Ikävää, että koet asian noin. Ei varmasti ole helppoa kun näkee kokoomuslaisten vaanivan joka nurkan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaamee m u l a t t i.
Eihän, yhtä vaalea kuin suomalainen!
T. Megsuhul luSehän on alkanut tummentaa itseään. Ihme tyyppi.
Niinpä, on se törkeää olla auringonpaisteessa.
Vai narsistit ottavat aurinkoa. Terveet pysyvät pimeissä kämpissään tietokoneen ääressä.
Ei kai se enää herttuatar ole kun lähtivät näyttävästi kuningashuoneesta Harryn kaa?