Millä perusteella iPhonen Siri ehdottaa tärkeää paikkaa?
Katsoin luvan kanssa miehen puhelimesta karttasovellusta, ja puhelin ehdotti "tärkeää paikkaa" joka oli minulle aivan outo. Ei miehen työpaikka, ei harrastuspaikka, aivan toisella puolen kaupunkia missä olisi mitään miksi miehen pitäisi olla siellä. Lähiö, asuinalue. Mitä ihmettä? Kysyin mieheltä jaa mikäs tuo on, vastaus oli että Siri sekoilee tai että yksi työkaveri saattaa asua sielläpäin, että kerran on käynyt nakkaamassa työkaverin kotiin. Voiko pitää paikkansa?
Kommentit (8)
Tärkeät paikat ovat niitä missä käydään suhteellisen usein ja niissä vietetään aikaa. Eli jos ei istu korttia pelaamassa kyseisessä paikassa, niin todennäköisesti se on paikka jossa kettu käy kolossa.
Käytät paljon sanonta kirjotuksissasi tällä:Mitä Ihmettä kuin aloituksissasi Apua!
Vierailija kirjoitti:
Tärkeät paikat ovat niitä missä käydään suhteellisen usein ja niissä vietetään aikaa. Eli jos ei istu korttia pelaamassa kyseisessä paikassa, niin todennäköisesti se on paikka jossa kettu käy kolossa.
Eli siinä ei voi olla virhettä vaan sen täytyy olla sellainen paikka jossa mies tai miehen puhelin käy usein jostain syystä jota ei voi mulle kertoa tai ei ole kertonut? Ettei voi olla niin että on vasta käynyt sen yhden kerran ja se siksi sitä näytti?
Ps. En ole tehnyt aloitusta tälle palstalle varmaan vuoteen. Viimeksi se taisi koskea jonkun työkaverin erikoista askarruttavaa käytöstä
Vierailija kirjoitti:
jooei tottakai ne jörnii siellä.
vastaus minkä halusitkin.
Miksi kukaan haluaisi tällaisen vastauksen? Mitä jos se on jäänyt työttömäksi ja viettää jonkun kaverin luona päivänsä? Mitä jos sillä on peli- tai huumeongelma? Salattu lapsi?
Heh minulla oli yhteen aikaan "tärkeänä paikkana" bussipysäkin viereisen kerrostalon osoite. Kuljin noin kerran viikkoon eri yksikköön töihin ja vaihdoin bussia / odotin toista kyseisellä bussipysäkillä, ehkä viidestä-viiteentoista minuuttiin per kerta. Erikoista.
En tiedä Siristä, mutta google kyseli mun kommetteja paikasta, jonka pihassa istuin autossa vartin verran. Eli aika randomilla noita ehdotuksia tms taitaa tulla. Samoin google kertoo mulle aina mihin pysäköin autoni, siis tuohon omaan pihaan kyn pysäköin. Google myös tietää, että tämä on mun kotiosoite. Että älä nyt ainakaan eroa tuon pohjalta ota:)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä Siristä, mutta google kyseli mun kommetteja paikasta, jonka pihassa istuin autossa vartin verran. Eli aika randomilla noita ehdotuksia tms taitaa tulla. Samoin google kertoo mulle aina mihin pysäköin autoni, siis tuohon omaan pihaan kyn pysäköin. Google myös tietää, että tämä on mun kotiosoite. Että älä nyt ainakaan eroa tuon pohjalta ota:)
Eli voi olla mitä vain. :)
jooei tottakai ne jörnii siellä.
vastaus minkä halusitkin.