Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa 2-vuotiaan " vauvojenpotkijan" ahdistunutta äitiä!

Vierailija
28.10.2006 |

Ahdistaa, kun kuulen päivittäin miten 2-vuotias tyttöni kiusaa (raapii, tönii, repii hiuksista) 1-vuotiasta kilttiä poikaa hoidossa koko ajan. Nauraa vaan jos kielletään. Jäähyt ei auta kuulemma.

Poika on uusitulokas ja tyttömme on ollut tähän asti hoitoporukan pienin.

Mitä minä voin tehdä? Mitä hoitajan kannattaa tehdä? Luultavasti hoitaja ei jaksa kauan katella...

Kotona ei ole mitään ongelmia. Tytöllä on 5-v. isoveli, joka on samassa hoitopaikassa. Olin ihan ihmeissäni kun kuulin miten kamalasti oma lapseni käyttäytyy hoitopaikassa kerta kotona on aivan kiltisti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kaksivuotiaat voivat olla aivan älyttömän mahdottomia. Onneksi sitten puolen vuoden päästä alkaa helpottamaan....

Hoitajalta vaaditaan kärsivällisyyttä, silmät selässä-asennetta, pitää koko ajan vahtia 2veetä

Vierailija
2/2 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin onko minun syytä antaa ohjeita tyyliin: Anna positiivista palautetta lapselle aina kun on vähänkin syytä varsinkin jos tekee toisille kilttejä tekoja. Niin ja askarruttaa sekin tajuaako hoitaja, että teot on tuhmia lapset ei jne...Luultavasti siellä on muodostunut jo pieni negatiivisuuden kierre; tyttö ottaa huomion keinolla millä hyvänsä, koska on mustasukkainen.

Liikuttavaa kun äsken tyttö sanoi: *on kiltti tyttö!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi