Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Polttaako anoppisi tupakkaa?

Vierailija
28.10.2006 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mieheni kaikki kolme sisarusta sekä heidän puolisonsa polttavat.

Vierailija
2/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini ei ole koskaan edes maistunut tupakkaa. Siskoni ei polta mutta siskonpuoleni ja velipuoleni polttavat. Ja minä poltan joskus (ennen poltin enemmän).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein inhottaa jo ajatuskin, että veisi vauvan sinne hoitoon (vaikka ei siis sisällä poltakkaan).

Vierailija
4/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta näky olisi.

Vierailija
5/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritoten, jos hän ei polta sisällä?

Tunnen niin monia äitejä, jotka polttavat (ulkona myös), että en voi kuin ihmetellä asennettasi. Toki tupakka on pahasta, mutta se ei lapsen hoitotaitoihin tai muuhun vaikuta mitenkään.

Vierailija
6/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kaikki lapset kyllä polttaa.

Vierailija
7/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsija haisee aina röökille, vaikka ei sisällä polttaisikaan. Musta vaan on outo ajatus, että mummo viihtyy nortti suupielessä..

Vierailija
8/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini polttaa ja käyttää huumeita

Vierailija
9/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin hauskaa viikonloppua sinne!

t. 22

Vierailija
10/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja on muutenbkin suvussa sivistynyttä porukkaa, kuten jollain muullakin tässä ketjussa. Eli lähisuvusta kukaan ei polta.

monet ministerit polttavat, onpa kekkonenkin polttanut, sikareita tosin mutta silti

tupakointi on mielestäni hölmöä, mutta ei se automaattisesti ihmisestä tyhmää tee.

Vierailija
11/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tosin voisi vähentää tupakointiaan! Itsekkin poltan n. 3 savuketta/pvä tai joskus en yhtään! Olen korkeasti koulutettu. Mieheni ei polta, ja hän on " vain" ammattikoulusta valmistunut!

Todella idioottimaista ajatella, että tupakoinnilla ja koulutuksella olisi jotakin tekemistä. Tunnen monia lääkäreitäkin, jotka polttavat kuin korsteenit. Ja juovat rajusti..

Ja niinpä, en ymmärrä miksi tupakointi tekisi ihmisestä sen huonompaa??? Te viisaat ei-tupakoitsijat, kertoisitteko sen salaisuuden!

En muutenkaan ymmärrä tämän palstan jeesustelu meininkiä!

Marjaana

Vierailija
12/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiennyt, niin tilastollisesti tupakointi on yleisintä juuri vähiten kouluttamattomien ja " työläisten" keskuudessa. Tuskinpa kovin monet lääkärit kuitenkaan polttavat kuin korsteenit, en tosin epäile etteikö joku yksittäinen lääkäri voisi niin tehdäkin.

Vähän tyhmähän siinä täytyy ollakin jos haluaa polttaa rahansa ja terveytensä savuna ilmaan ja lisäksi sairastuttaa samalla vielä läheisensäkin.

Ja todellakaan en usko että kovin korkeasti koulutettu olet, jos et sitä tiennyt että tupakointi ja koulutusaste korreloivat selkeästi. Riippumatta nyt sitten siitä mitä juuri sinä tai miehesi teette.

Vierailija:

Anoppi tosin voisi vähentää tupakointiaan! Itsekkin poltan n. 3 savuketta/pvä tai joskus en yhtään! Olen korkeasti koulutettu. Mieheni ei polta, ja hän on " vain" ammattikoulusta valmistunut!

Todella idioottimaista ajatella, että tupakoinnilla ja koulutuksella olisi jotakin tekemistä. Tunnen monia lääkäreitäkin, jotka polttavat kuin korsteenit. Ja juovat rajusti..

Ja niinpä, en ymmärrä miksi tupakointi tekisi ihmisestä sen huonompaa??? Te viisaat ei-tupakoitsijat, kertoisitteko sen salaisuuden!

En muutenkaan ymmärrä tämän palstan jeesustelu meininkiä!

Marjaana

Vierailija
13/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä polttaa myös. Jos käy meillä kylässä, niin koko kämppä haisee sen lähdön jälkeenkin hirveelle. Itse en pysty kunnolla yöpymään hänen luonaan, kun olo menee kauheaksi (mulla on astma). En voisi ajatella vieväni lasta hänen luokseen hoitoon. Yök!

Vierailija
14/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ihmettelee miksi vauva ei viihdy sylissä tai kääntää päänsä pois kun tunkee naamansa liian lähelle... se haju on kuvottava :S

Vierailija
15/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon. Kauheinta on, että on kuolemassa keuhkosyöpään, koska hoidot ei tehoa.

Vierailija
16/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poltti lapsien ollessa vauvoja eikä vinkki mennyt perille, vaikka yritin aina siirtyä vauvojen kanssa kauemmaksi.

Vierailija
17/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kukaan meidän ydinperheestä ei polta. Minä tai mies, miehen vanhemmat tai siskot, mun vanhemmat tai veljet. Tai no, mun toinen veli polttaa baarissa, mutta muuten ei.

Vierailija
18/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei polta lähisuvusta muut kuin oma veljeni. Äitini poltti ennen, raskauksia ja imetysaikaa lukuunottamatta. Lopetti, kun sai sydänkohtauksen...

Vierailija
19/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eipä silti, kukaan lähipiirissäni ei polta.

Vierailija
20/20 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muutenbkin suvussa sivistynyttä porukkaa, kuten jollain muullakin tässä ketjussa. Eli lähisuvusta kukaan ei polta. Ei mun eikä miehen vanhemmat, ei meidän kummankaan sisarukset, ei me itsekään. Ei edes sisarusten poika-/tyttöystävät!! Myös mun ja miehen vanhempien sisarukset kaikki ovat savuttomia nykyään. On tosi hienoa lasten kannalta. Ei kukaan varmaan tupakoimaan alakaan kun ei sellaista mallia saa mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi