Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen

Sarita
05.09.2022 |

Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.

Kommentit (2372)

Vierailija
2201/2372 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla miten Ap:lla elämä sujuu, mutta kaikesta päätellen Ap:lla on nyt asiat paremmin.

Ihmeen paljon ihmisiä kiinnostaa se mies ja Mirkku. Uteliaisuudestako vai viihteestä kyse ?

Itse ymmärrän jos Ap on nyt hyljännyt ketjun kokonaan ja keskittyy elämiseen.

Kaikkea Hyvää Ap elämääsi ja meitä rinnalla kulkeneita oli paljon, joita kuulumisesi aidosti kiinnostaa, mutta joukkoon mahtuu myös noita arvostelijoita, ihmettelijöitä yms.

Vierailija
2202/2372 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2372 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2204/2372 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän keskustelu tullut tiensä päähän tässä vaiheessa. Jos ero sattuisi tapahtumaan niin sitten ehkä tilanne päivitys, mutta tilanne on mikä nyt on niin tuskin tulee vähään aikaan. Hyviä jatkoja ap:lle mikäli tämä nyt oli sitten tässä. Toivottavasti ero onnistuu sitten siististi ja löydät lopulta onnen.

Vierailija
2205/2372 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Veikkaan, että eroa ei tule pariin vuoteen.

En usko, että ap tulee enää ketjuun.

Vierailija
2206/2372 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin ihmisille alkaa valjeta että tämä oli vain trolli ja sepitettyä tarinaa. Ap ei uskalla palata enää ketjuun kun on puhunut itsensä pussiin.

Vierailija
2207/2372 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin ihmisille alkaa valjeta että tämä oli vain trolli ja sepitettyä tarinaa. Ap ei uskalla palata enää ketjuun kun on puhunut itsensä pussiin.

Eiköhän Ap saanut tästä ketjusta sen mitä haki, eli vertaistukea, asioiden jäsentelyä päässä kirjoittamisen avulla yms.

Onneksi ei enää roiku ketjussa vaan elää omaa elämäänsä.

Nämä trolli huutelijat taitavat olla niitä, jotka itse toimivat niin.

Ja jos tämä ketju olisi ollut sepitettyä (itse en usko) niin silti ketju on toiminut hyvänä vertaistukiketjuna monelle muulle.

Vierailija
2208/2372 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei, vertaistukea samassa suossa eläville.

Paljon miettimisen aihetta.

Vierailija
2209/2372 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

appp

Vierailija
2210/2372 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

app

Vierailija
2211/2372 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

appp?

Vierailija
2212/2372 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

appp

Vierailija
2213/2372 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n mies voi?

Vierailija
2214/2372 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva tietää kuulumisia.

Vierailija
2215/2372 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jyystää Mirkkua ja ap:ta, veikkaan ma.

Vierailija
2216/2372 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

appp

Vierailija
2217/2372 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan hei ja pahoittelut hiljaisuudesta! Täällä on asiat rullaneet nyt vihdoin eteenpäin. Raha-asioita selvitty urakalla. Kotieläimistä luovuttu pikkuhiljaa haikein mielin. Mies mirkuttelee urakalla ja minulla myös edelleen omat sutinat. Ja avioerohakemus on nyt jätetty! Sitä ei muuten tarvitse maksaa kuin vasta sitten harkinta-ajan ja toisen hakemuksen jälkeen.

Ap

Vierailija
2218/2372 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti kiinnostaisi, millainen mies on nyt? Miten käyttäytyy , mitä puhuu?

Ja miten Mirkku on kuvioissa?

Mirkku tuntuu olevan kovin rakas ja tärkeä. Ihan on seurustelusuhde. Kotona kaikki pääasiassa rauhallista. Ainakin niin kauan kun en ota puheeksi mitään. Jos otan, alkaa heti syytellä minua. Kaikki tämä olisi jäänyt kuulemma tapahtumatta, jos meidän suhde (minä) olisin ollut parempi.

Ap

Vierailija
2219/2372 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti kiinnostaisi, millainen mies on nyt? Miten käyttäytyy , mitä puhuu?

Ja miten Mirkku on kuvioissa?

Mirkku tuntuu olevan kovin rakas ja tärkeä. Ihan on seurustelusuhde. Kotona kaikki pääasiassa rauhallista. Ainakin niin kauan kun en ota puheeksi mitään. Jos otan, alkaa heti syytellä minua. Kaikki tämä olisi jäänyt kuulemma tapahtumatta, jos meidän suhde (minä) olisin ollut parempi.

Ap

Ihme vastuun pakoilija edelleen. Täys luuseri mies. Onnea vaan Mirkulle kultakimpaleesta.

Vierailija
2220/2372 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei vaan hei ja pahoittelut hiljaisuudesta! Täällä on asiat rullaneet nyt vihdoin eteenpäin. Raha-asioita selvitty urakalla. Kotieläimistä luovuttu pikkuhiljaa haikein mielin. Mies mirkuttelee urakalla ja minulla myös edelleen omat sutinat. Ja avioerohakemus on nyt jätetty! Sitä ei muuten tarvitse maksaa kuin vasta sitten harkinta-ajan ja toisen hakemuksen jälkeen.

Ap

Kiva Ap, että tulit päivittämään tilanteen ja todella hienoa, että asiat on lähteneet rullaamaan eteenpäin. Ikäviä ja surullisia tilanteita nuo pitkien suhteiden päättymiset, lapsien kodin rikkominen, yhteiset raha-asiat ja kotieläimet, mutta ei Teillä muuta vaihtoehtoa ole. Kaikkea hyvää Sinulle ja lapsille.

T: samassa tilanteessa oleva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme