Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Ap?
Muuttaako mies Mirkulle?
Jäätkö lasten kanssa kotitaloon?
Ois kiva kuulla ap:n kuulumisia. Niin paljon kun me häntä täällä tuettiin.
Ihminen luonnostaan haluaa sekoittaa geenejä niinhän muutkin lajit tekevät, ei siis mitään uutta rintamalla.
Kaikki lupaukset sun muut höpinät on paskapuhetta silloin kun himot valtaavat.
Olen tullu siihe tulokseen,et ei tääl kuviot vaa toimi ihmissuhteiden osalta. No love,no care.
Päästää irti ja kristillisiltä veljilt/siskoilt saanu tukea esim tv7,srk jne.
Mut miten nyt kukin asiat näkee
Hei vaan kaikille! On ollut menoa ja meininkiä siihen malliin että oksat pois! Eläimet on nyt kaikki saatu pois. Ollut aivan kamalaa luopua :'( Vanhaan navettarakennukseen saadaan ilm. vuokralainen, en avaa sitä sen enempää ettei kukaan tunnista. Lapset tietävät. Vanhimmalle ottanut koville, nuorempien kanssa ollut vähän helpompaa. Asuntoja olen katsonut, sellaista johon mahtuu lapsetkin. Mirkulla hinku muuttaa tänne. Talo on menettänyt merkityksensä minulle, ei tunnu enää samalta. Olen valmis luopumaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan kaikille! On ollut menoa ja meininkiä siihen malliin että oksat pois! Eläimet on nyt kaikki saatu pois. Ollut aivan kamalaa luopua :'( Vanhaan navettarakennukseen saadaan ilm. vuokralainen, en avaa sitä sen enempää ettei kukaan tunnista. Lapset tietävät. Vanhimmalle ottanut koville, nuorempien kanssa ollut vähän helpompaa. Asuntoja olen katsonut, sellaista johon mahtuu lapsetkin. Mirkulla hinku muuttaa tänne. Talo on menettänyt merkityksensä minulle, ei tunnu enää samalta. Olen valmis luopumaan.
Ap
Hyvä, että asiat etenevät.
Todellakin ymmärrän, että eläimistä luopuminen on ottanut koville ja lapsille kertominen myös.
Pysy nyt tiukkana asumisjärjestelyjen kanssa. Talo on vain talo ja paras uusi alku elämälle on yhteisestä muuttaminen pois. En kyllä mitenkään ymmärrä sitä, että Mirkku muuttaisi nykyiseen asuntoonne ...... ei hitto, jos mä olisin Mirkku niin en kyllä muuttais (tosin en voisi muutenkaan olla Mirkku).
Kaikkea hyvää Sinulle Ap.
Ei jumala*vita!
Ei mitään mirkkua Ap:n elinikäiseen kotitaloon, toihan on aivan sairasta. Alkoi ihan oksettaa. Tuo jos mikä todistaa että mirkulla ei ole latvaosastollaan kaikki synapsit kohdillaan. Hyi että! M-I-T-E-N S-E K-E-H-T-A-A? Ja miten mies kehtaa? Miten nämä kaksi kehtaavat edes tuoda ilmi tuollaisia ajatuksia, että juupas juu, me otetaankin haltuumme tämä ex-vaimon vanha kotitila?
Aargh! Joku raja pitäisi ahneilla hölmöillä miehenvarastajillakin olla!
Siis jos teillä oli rahasta pulaa ja silleen, niin miten mies maksaa sulle 50% talon arvosta????
Siis miksi päädyitte siihen, että mies jää sinun vanhaan kotitaloosi?
Miksi sinä ja lapset lähdette sieltä?
Kuinka usein lapset tulevat siellä olemaan, viikko viikko systeemillä vai?
Mistä ihmeestä mies repii rahat ja maksaa puolet talosta sulle?
Vielä muutama kuukausi takaperin teillä ei ollu ees muutamaa satasta avioeron maksuunkaan.
Mä kallistun trollin puolelle.
Ei miehellä yksinkertaisesti ole rahaa maksaa 50% talon arvosta ap:lle ja miksi ap lähtisi omasta talostaan pois? En usko.
Onko Mirkulla niin paljon rahaa säästössä patjan alla, että on varaa lunastaa vanha talo? Onko tämä ketku mies iskenyt Mirkussa itselleen varakkaan lompakon?
Ihmetyttää myös Mirkun hinku muuttaa taloon. Eihän nainen yleensä suostu tai halua muuttaa miehen luokse taloon, jonka edellinen vaimo on tehnyt kodiksi. Uusi yhteinen elämä aloitetaan mieluiten neutraalilla maaperällä.
Trollia epäilen minäkin.
Miten tää tarina nyt näin lässähtikään. Harmi, että ap ei jaksanu viedä provoaan kunnolla loppuun
uppp