Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Ne panee edelleen.
Mies ei voi jättää "kaveriaan" mutta sä voit jättää miehen.
Ei kaikkea tarvitse sulattaa.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin. Kukaan ei ole mielenterveydelläsi leikkimisen arvoinen
Samaa mieltä, tekivät jotain tai ei, tuo vaikuttaa sinuun nyt niin pahasti, että ihan oman terveyden kannalta parempi olisi lähteä tuosta parisuhteesta.
Näkeehän sen ettei mies arvosta sinua. Jos oikeasti tämä sinkkunainen on yksipuolisesti ihastunut mieheesi niin kyllä miehesi voisi vähentää tapaamisia. Mutta nyt hän näkee naista monta kertaa viikossa.
Mies haluaa oikeasti tuon ystävänsä, mutta ystävä ei halua hänestä mitään enempää. Sinulle on syöttänyt jotain ihan muuta kuviota oman selustan turvaamiseksi. Ei halua menettää sinua, koska hyötyy jollain tapaa yhdessäolostanne. Jos kuitenkin tuolta naiselta kutsu käy, ei mies mieti sinua sekuntiakaan enää sen jälkeen.
Sellaista miestä ei tarvitse katsella joka aiheuttaa sinulle pahaa oloa.
No kyllä oma mies saisi valita joko minut tai "kaverin". En katselisi tuollaisten touhuja sekunttiakaan. Toki olisk ukko saattanut saada lähtöpassit jo pettämisestä. Et avannut enempää sitä, mitä he tekivät. Älä ainakaan jää sivusta seuraamaan tuota. Joko eroat tai sitten ukko lopettaa täysin yhteydenpidon.
Vierailija kirjoitti:
Ne panee edelleen.
Ei kaikkea tarvitse sulattaa.
Eivät panneet, lievempää, mutta mulle pettämistä ja mies tiesi sen. Katui, ja sanoi ettei enää kiinnosta seksuaalisessa mielessä. Ei muutenkaan ns. hänen tyyppiään ollenkaan. Vannoo rakkauttaan minulle ja antaa tosi paljon aikaa myös minulle.
Ap
Vähintä mitä miehesi voi tehdä mikäli haluaa pelastaa suhteenne, on katkaista välit ystäväänsä. Se on myös välttämätöntä.
Jos ei voi ystävästään luopua, kuulostaa siltä että suhteenne on ohi. Pettämisestä ei voi koskaan toipua, mikäli mies ei muuta ja korjaa asioita, priorisoi asioita uudestaan. Teidän täytyy keskustella ja panostaa suhteeseenne.
Ihanko oikeasti sinä tai miehesi kuvittelette, että hän voi jatkossakin tavata ystäväänsä koko ajan, varsinkin kun ilmassa on koko ajan ihastuminen ja sen tiedostaa molemmat? Raja tulee ylittymään jatkossakin. Tai oikeastaan ylittyy koko ajan, kun miehesi ruokkii ystävänsä ihastusta. Luulen kyllä, että on itsekin ihastunut vaikka muuta väittää.
Mitä ihmettä? Aloitit tuon asian takia terapian ja mielenterveyslääkityksen. Oikea meininki olisi,että jättäisit miehen niin voisit jättää lääkityksenkin. Miehiä on kuin kaloja meressä ei noin huonon ukon perään kannata itkeä.
Miehelläsi on peittelemätön ystävyys- ja seksisuhde toisen naisen kanssa, ja sinä olet se, joka päätyy terapiaan ja mielialalääkitykselle?
Saakos kysyä, mikä tuossa miehessä on niin mahtavaa, että se kompensoi hänen käytännön kaksinnaimisensa?
Mies pitää mieluusti kahta naista. Se tekee miehelle gutaa. Molemmille naisille se tekee pahaa.
Oi käyös nyt síka jättämähän.
Jos tarinasi on totta, niin mielialalääkitys ja terapia eivät muuta miestäsi yhtään mihinkään Saat apua itsellesi, mutta onko se ratkaisu siihen miten mies sinua kohtelee? Ei todellakaan.
Miehesi on itsekäs, lapsellinen ja käyttäytyy noin 13 vuotiaan tasolla. Oletankin, että olette suunnilleen sen ikäisiä nuoria?
Mitäs, jos vaan jätät miehesi ja säästät rahasi mielialalääkkeiden ostamiselta. Ero on kivusta huolimatta pieni hinta siitä, mitä kaikkea miehesi sinulle muuta keksii. Hän ei kunnioita sinua yhtään.
Kavereita saa olla, mutta kun tapailut ovat niin usein ja pettämistäkin mukana ei se ihan pelkkää ystävyyttä ole. Miehesi seksuaaliset tarpeet saattavat muuttuakin ja taas petetään "ystävän" kanssa. Mikähän pelle se ystäväkin oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne panee edelleen.
Ei kaikkea tarvitse sulattaa.Eivät panneet, lievempää, mutta mulle pettämistä ja mies tiesi sen. Katui, ja sanoi ettei enää kiinnosta seksuaalisessa mielessä. Ei muutenkaan ns. hänen tyyppiään ollenkaan. Vannoo rakkauttaan minulle ja antaa tosi paljon aikaa myös minulle.
Ap
Kiinnostako häntä silloin sitten seksuaalisessa mielessä? Miksi se asia olisi mihinkään muuttunut, jos hän kerran kyseistä naista omasta halustaan näkee koko ajan. Sinua viedään tässä nyt kuin pässiä narussa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä oma mies saisi valita joko minut tai "kaverin". En katselisi tuollaisten touhuja sekunttiakaan. Toki olisk ukko saattanut saada lähtöpassit jo pettämisestä. Et avannut enempää sitä, mitä he tekivät. Älä ainakaan jää sivusta seuraamaan tuota. Joko eroat tai sitten ukko lopettaa täysin yhteydenpidon.
On hyvä ystävä, ei pelkkä kaveri. Ja mieheni hänen ainut ystävänsä, äärimmäisen tärkeä ihminen tämän naisen elämässä. En haluaisi tuhota hänenkään elämäänsä. Eivät harrastaneet seksiä, läheisyyttä ja suudelma. Olin tehnyt selväksi, että minulle suuteleminen on pettämistä.
Ap
Ja kiitos paljon kirjoituksistanne! Olen täysin yksin tämän asian kanssa.
Ap
Jos teille tulee riitaa niin mies hyppää oitis tuon naisen sänkyyn.
En todellakaan nielisi tuollaista p*skaa. Miten niin tapailun lopettaminen ei ole mahdollista? Haluaako pitää teidän molemmat vai eikö vain raaski jättää sinua, kun tietää heikosta mielenterveydestäsi?
Mielipiteitä? Mitå vaan? Olen niin yksin tämän asian kanssa.
Ap