Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnea sulle, joka saat pian jakaa elämäsi minun nykyisen mieheni kanssa

Vierailija
04.09.2022 |

Tai, pianhan hän on ex. Eropaperit on laittanut menemään. Alussa teillä on ihanaa, saat niin paljon huomiota ja hellyyttä osaksesi. Mutta, odota vaan. Kyllä se totuus jokusen vuoden päästä paljastuu. Vaikka, varmasti pääsette helpommalla, kun saatte olla kaksin. Lapsethan eivät isänsä kanssa halua vakituisesti asumaan. Käyvät viikonloppuisin silloin tällöin. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia joiden kanssa teidän pitäisi jakaa arkea.

Mutta onnea vaan. Vaikka toivonkin teille kaikkea pahaa, koska suhteenne on alkanut pettämisellä. Ja jatkunut ties kuinka kauan meidän vielä ollessa naimisissa.

Ja kyllä, olen todella katkera. Ja ei, en halua tutustua sinuun koskaan. Toivon ettet ikinä edes yritä osallistua rippijuhliin, lakkiaisiin tai muihin. Pysy pois. Jo se että pitää miehen kanssa mahtua tulevaisuudessa samoihin juhliin on liikaa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa trollaajaa tämä ketju täynnä. Voimia ap, ehkä myöhemmin tajuat, että näin pitikin käydä. Mies ei kuulosta pitämisen arvoiselta, mikäli pettää ja sekoilee tuolla tavalla välit lapsiinkin.

Vierailija
42/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel vaan sulle. Meillä suhde alkoi myös pettämisellä, mutta on kestänyt jo kymmenen vuotta ja lapset tehtiin heti parin vuoden kuluessa. Miehen edellistä suhdetta seurasin pitkään sivusta ja mielestänipelastin tuon miehen joka todellakin ansaitsi parempaa kuin sen skitson exsänsä.

Sama tarina. Miehen entinen tapailukumppani oli kyllä omat narsistiset karvansa paljastanut jo ennen kuin mies tarttui toiseen naiseen kuin hukkuva oljenkorteen ja kaikkinainen rumuutensa lävähti sitten todella esiin eron jälkeen. Ei auttanut enää haukkumispuhelut miehen lähipiirille. Ei oman siskon tai kaverin valjastaminen mukaan syyllistys -ja uhkailikampanjaan, Ei auttanut itsemurhayritysten lavastus, eikä uhkailut ajaa autolla uuden naisen tai hänen lapsensa päälle. Sen verran oli miehellä jäljellä oman arvon tuntoa kaiken haukkumisen jälkeen, että sai pidettyä päätöksensä, uuden rakkauden toivossa. Sori vaan J***a, vilkaise välillä mitä siellä peilissä näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa märinää. Olisit ollut hyvä nainen miehellesi ja antanut hänelle enemmän huomiota. Etpä voisi enää katkerammalta kuulostaa. Varmasti miehesi löytää naisen jonka kanssa vielä löytyy yhteinen sävel. Live and let die.

Tarkoitatko, että miehen nykyinen suhde ei kestäkään? Oho, ihan turhaan tässä ketjussa se nainen intoilee, väliaikainen hupihan se sitten on.

Vierailija
44/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on nyt onnellisempi 🤗

Vierailija
45/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä ketju, päihittää monet, joita olen tähän mennessä älyvapaina, typeryyden huipentumina pitänyt. Nojaa, aloitus ei nyt kauhee ollut, mutta jatkot!

Vierailija
46/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako näin?

No eihän nyt kukaan eroa pettämisen seurauksena. Vai?

Onhan näitä, ystäväni erosi vastaavanlaisesti ja nyt on työpaikalla alkanut jo loppunut. Meni noin vuosi kun sai selville millaisen kultakimpaleen on saanut ihan ikiomaksi. Ystävä on iloinen erosta  nykyään, niin käy ehkä sinullekin, ap. 

Miksi nää ei ole eronneet niistä huonoista ukoista jo ennen kuin ne löytivät uudet naiset, sitä vaan täälä itsekseni ihmettelen

Vierailija
47/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on nyt onnellisempi 🤗

Anteeksi. Ex-mies 🤗nyt hän saa tuntea aidon rakkauden🥰

Vierailija
48/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Siitä vaan teeppä lapsia sen kanssa, niin sittenpä vasta näetkin totuuden. Onnea sille tielle.

Mulle on ihan sama mitä puet päällesi kotonanne. Ja jos aiot ängetä juhliin, saatte pitää omat. Minä sitten kestitsen oman sukuni.

Sen minä tiedän, että mun lapset ei tule sua äidiksi kutsumaan. Vaikka tykkäisivät sinusta miten paljon. Ja saavat tykätäkkin. Kivempi heille, jos isänsä luona on joku mukavakin ihminen. Silloin kun sinne haluavat mennä.

Ja sitä tavaraa on täällä kotona saanut paljon, ja monella tavalla. Tuskin pystyt tarjoamaan mitään mitä ei olisi kokeiltu. Ja tarjolla ollut tavara on niin hyvää, että siitä on vaikea laittaa paremmaksi. Viimeksikin kun erehdyin hänen ollessa kännissä antamaan, totesi vahingossa että miten se voikin olla niin paljon parempi. Siis minun tavarani.

tulin tosi surulliseksi sinun puolestasi. Voimia jatkaa eteenpäin elämässä, olet nyt jumissa tilanteessa, mikä selvästi saa sinut syömään omaa sieluasi. Mitä nopeammin irrotat, sen nopeammin tulet huomaamaan, että edessä on ihan kokonainen uusi elämä, joka pian tuntuu ihan yhtä omalta kuin se nyt pois sulkeutunut vanha.

Vierailija
49/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi uskaltaa päästää irti ajoissa, suosiolla. Et varmasti menetä mitään. Voit vielä löytää uuden onneen jos pääset yli katkeruudestasi.

Vierailija
50/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kärsi kaikki nämä vuodet kaapissa. Tapasimme hänen työmatkalla kun hän viimein rohkaistui menemään ison kaupungin gaybaariin. Ole onnellinen miehesi puolesta, että löysi viimein oikean identtiteettinsä ja minut.

No siinä tapauksessa toivotan todella lämpimästi onnea teille. Ja sinä voit osallistua juhliin. Hienoa, että on viimein uskaltanut olla mitä oikeasti on.

Ap

tämäpä kertoikin kaiken tarpeellisen, kiitos. Eli "uskaltaa olla mitä oikeasti on" eli homoseksuaali olisi se vallan kannatettava syy erota, mutta uskaltaa erota, koska löysi toisen naisen kenen kanssa synkkaa paremmin on se katkeruuden ja vihan aihe. Eihän kyse ole silloin mistään muusta kuin siitä, ettei ap kestä tulla vertailluksi ja hävitä. Voi kun ymmärtäisit sen, ettei sinun ja uuden naisen "vertaaminen" ollut yhtään sen vähempää kuin verrata omenia appelisiineihin kuin olisi ollut vertaamisesi toiseen mieheen. Kun rakkaus on loppu, se on loppu, ja olisit voinut olla vaikka kuinka kauniimpi ja seksikkäämpi kuin se uusi, eikä se rakkaus sua kohtaan silti enää palaa. Uusi nainen ei tuossa yhtälössä ole mitään muuta kuin se viimeinen niitti, josta saada voimaa eroon.

Vierailija
51/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuollaisista suhteista päättyy parin vuoden sisällä erosta. Joten ei kannata vielä miettiä tulevia sukujuhlia.

Terveisin vanha täti, joka on jo nähnyt monta tuollaista tarinaa. 

Mitä ihmettä? Minä tiedän paljon näin alkaneita suhteita, mutta en ainakaan äkkiseltään keksi kuin niitä jotka on edelleen yhdessä. Toki voivat joskus vielä erota, mutta eivät ole eronneet ainakaan vuoden parin sisään. Varmaan olemme samaa mieltä että näissä suhteissa on tehty todella väärin edellisiä kumppaneita kohtaan, mutta se on eri asia.

Vierailija
52/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä mitäää, akat taas solidaarisuuksissaan 😂

Vierailija
53/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä mitäää, akat taas solidaarisuuksissaan 😂

😂😂😂

Vierailija
54/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuollaisista suhteista päättyy parin vuoden sisällä erosta. Joten ei kannata vielä miettiä tulevia sukujuhlia.

Terveisin vanha täti, joka on jo nähnyt monta tuollaista tarinaa. 

Mitä ihmettä? Minä tiedän paljon näin alkaneita suhteita, mutta en ainakaan äkkiseltään keksi kuin niitä jotka on edelleen yhdessä. Toki voivat joskus vielä erota, mutta eivät ole eronneet ainakaan vuoden parin sisään. Varmaan olemme samaa mieltä että näissä suhteissa on tehty todella väärin edellisiä kumppaneita kohtaan, mutta se on eri asia.

Tuo on enemmänkin vain typerä sanonta millä yritetään lohdutella jätettyä. Joku jo ihmettelikin että miksi vasta siinä kohtaa mies onkin ihan täys p*ska kun löytää uuden? Sitten alkaa juuri tuo ulina että pidä hyvänäsi ja onnea vaan vielä huomaat minkä taakan sait. Miksi ei ole eronnut itse jos kerran on niin huono mies?

Mun mies jos löytäisi toisen en ihmettelisi yhtään miksi joku häneen ihastui. On aivan mahtava ja helppohan sellaiseen on rakastua. Ei tässä voi muuta kuin yrittää itse olla hänelle yhtä hyvä ja että tunnetaan kumpikin toisiamme kohtaan näin kuin nyt myös jatkossa.

Vierailija
55/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä

Vierailija
56/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tää ketju kirvoitti päivän naurut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme