Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnea sulle, joka saat pian jakaa elämäsi minun nykyisen mieheni kanssa

Vierailija
04.09.2022 |

Tai, pianhan hän on ex. Eropaperit on laittanut menemään. Alussa teillä on ihanaa, saat niin paljon huomiota ja hellyyttä osaksesi. Mutta, odota vaan. Kyllä se totuus jokusen vuoden päästä paljastuu. Vaikka, varmasti pääsette helpommalla, kun saatte olla kaksin. Lapsethan eivät isänsä kanssa halua vakituisesti asumaan. Käyvät viikonloppuisin silloin tällöin. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia joiden kanssa teidän pitäisi jakaa arkea.

Mutta onnea vaan. Vaikka toivonkin teille kaikkea pahaa, koska suhteenne on alkanut pettämisellä. Ja jatkunut ties kuinka kauan meidän vielä ollessa naimisissa.

Ja kyllä, olen todella katkera. Ja ei, en halua tutustua sinuun koskaan. Toivon ettet ikinä edes yritä osallistua rippijuhliin, lakkiaisiin tai muihin. Pysy pois. Jo se että pitää miehen kanssa mahtua tulevaisuudessa samoihin juhliin on liikaa.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi sielunkumppani kirjoitti:

Osallistun rippijuhliin, lakkiaisiin tai muihin

Ja minua kutsutaa äidiksi, siihen pyrin - hitaasti

Pukeudun rinnat ja pyllyn paljastavaan asuun kotonani - kuten haluan

Vien kaiken - koska voin

Vauvankin saamme

Minä voimaannun sinun experheestäsi - minun perheestäni

Vierailija
22/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin kanssasi mies ei halua avioehtoa minun kanssa. Nautiskelemne miljoonista yhdessä 🤑. Onnea sinne kaupungin vuokrakasarmiin.

T. Miehesi vienyt toinen nainen 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kiukutella ap. Katso peiliin. Sieltä löytyy toinen syyllinen.

Vierailija
24/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipsautat jollekin eksän sukulaiselle totuuden siitä, miten nuorenparin rakkaustarina sai alkunsa. Sen jälkeen se uusi morsmaikku ei edes halua osallistua mihinkään sukujuhliin.

Vierailija
25/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin kanssasi mies ei halua avioehtoa minun kanssa. Nautiskelemne miljoonista yhdessä 🤑. Onnea sinne kaupungin vuokrakasarmiin.

No nyt on kunnon voimafantasia 💪

Vierailija
26/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Siitä vaan teeppä lapsia sen kanssa, niin sittenpä vasta näetkin totuuden. Onnea sille tielle.

Mulle on ihan sama mitä puet päällesi kotonanne. Ja jos aiot ängetä juhliin, saatte pitää omat. Minä sitten kestitsen oman sukuni.

Sen minä tiedän, että mun lapset ei tule sua äidiksi kutsumaan. Vaikka tykkäisivät sinusta miten paljon. Ja saavat tykätäkkin. Kivempi heille, jos isänsä luona on joku mukavakin ihminen. Silloin kun sinne haluavat mennä.

Ja sitä tavaraa on täällä kotona saanut paljon, ja monella tavalla. Tuskin pystyt tarjoamaan mitään mitä ei olisi kokeiltu. Ja tarjolla ollut tavara on niin hyvää, että siitä on vaikea laittaa paremmaksi. Viimeksikin kun erehdyin hänen ollessa kännissä antamaan, totesi vahingossa että miten se voikin olla niin paljon parempi. Siis minun tavarani.

Miski sitten annoit miehesi minulle? Mikset pystynyt pitämään?

Vierailija
27/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään exäni uusimman pyylevä verkkaritäti, rähinäremmi, ja lyhyt

Harmahtava tukka.

Ei sillä ukolla mitkään suhteet kestäneet kuin Max 3 v. Uskomatonta lähenee 60, mikään panomies ei ole. Mutta naista riittää koska on supliikkimies ja olevinaan rikas ja j_ä_n_n_ä

Vierailija
28/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kunnon voimafantasia 💪

Trollille vastaus kuten ansaitsee 😆

Vierailija
29/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä muuta mitä haluat sanoa miehellesi ja minulle? Meillä on kiire hellimään toisiamme. Minä pidän häntä hyvänä - ja nautin

Vierailija
30/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kutsutaan äidikisi ja miehesi saa kakkosta

Muutaman vuoden kuluttua sinua kutsutaan emakoksi ja pa ska valuu puntistasi.

Vierailija
31/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko väitteitäsi ex miehestäsi

Minulle hän on hellä... Hyvin hellä

Vierailija
32/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kärsi kaikki nämä vuodet kaapissa. Tapasimme hänen työmatkalla kun hän viimein rohkaistui menemään ison kaupungin gaybaariin. Ole onnellinen miehesi puolesta, että löysi viimein oikean identtiteettinsä ja minut.

Vierailija
33/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niinhän mä sanoin. Alku on ihanaa.

Vierailija
34/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea postaus AP. Miehiä kuuluukin läksyttää.

Vierailija
35/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kärsi kaikki nämä vuodet kaapissa. Tapasimme hänen työmatkalla kun hän viimein rohkaistui menemään ison kaupungin gaybaariin. Ole onnellinen miehesi puolesta, että löysi viimein oikean identtiteettinsä ja minut.

No siinä tapauksessa toivotan todella lämpimästi onnea teille. Ja sinä voit osallistua juhliin. Hienoa, että on viimein uskaltanut olla mitä oikeasti on.

Ap

Vierailija
36/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just niinhän mä sanoin. Alku on ihanaa.

Oliko vielä muuta? Kohta unohdamme sinut

Sano nyt mitä haluat. Minä vein miehesi!

Vierailija
37/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraa märinää. Olisit ollut hyvä nainen miehellesi ja antanut hänelle enemmän huomiota. Etpä voisi enää katkerammalta kuulostaa. Varmasti miehesi löytää naisen jonka kanssa vielä löytyy yhteinen sävel. Live and let die.

Vierailija
38/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa märinää. Olisit ollut hyvä nainen miehellesi ja antanut hänelle enemmän huomiota. Etpä voisi enää katkerammalta kuulostaa. Varmasti miehesi löytää naisen jonka kanssa vielä löytyy yhteinen sävel. Live and let die.

Tosissasiko trollille vastaat?

Vierailija
39/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä tapauksessa toivotan todella lämpimästi onnea teille. Ja sinä voit osallistua juhliin. Hienoa, että on viimein uskaltanut olla mitä oikeasti on.

Ap

Oletpa tekopyhä. Avioliiton voi rikkoa toinen mies muttei toinen nainen, niinkö. Mies voi ihan yhtä hyvin toteuttaa piilevää identtiteettiä toisen naisenkin kanssa

Vierailija
40/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Siitä vaan teeppä lapsia sen kanssa, niin sittenpä vasta näetkin totuuden. Onnea sille tielle.

Mulle on ihan sama mitä puet päällesi kotonanne. Ja jos aiot ängetä juhliin, saatte pitää omat. Minä sitten kestitsen oman sukuni.

Sen minä tiedän, että mun lapset ei tule sua äidiksi kutsumaan. Vaikka tykkäisivät sinusta miten paljon. Ja saavat tykätäkkin. Kivempi heille, jos isänsä luona on joku mukavakin ihminen. Silloin kun sinne haluavat mennä.

Ja sitä tavaraa on täällä kotona saanut paljon, ja monella tavalla. Tuskin pystyt tarjoamaan mitään mitä ei olisi kokeiltu. Ja tarjolla ollut tavara on niin hyvää, että siitä on vaikea laittaa paremmaksi. Viimeksikin kun erehdyin hänen ollessa kännissä antamaan, totesi vahingossa että miten se voikin olla niin paljon parempi. Siis minun tavarani.

Ja sitten heräsit?

Mies ehkä haluaa tasaveroisen, täyspäisen kumppanin, kokonaisen ihmisen eikä pelkkää "tavaraa".

Jo tuo kommenttisi miten "erehdyit antamaan" kertoo kaiken suhteenne tilasta ja on järkyttävää luettavaa. En yhtään ihmettele, että mies halusi ja löysi toisen.

Onnea vaan sulle tavaroinesi. Ehkä joku erehtyy vielä kännissä senkin huolimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan