Mitä käy avioliitolle, jos koskaan ei enää ole seksiä?
En vain halua. Nyt ollaan oltu kaksi vuotta ilman, itse olen ihan tyytyväinen näin. En pidä mahdollisena, että enää koskaan harrastaisin seksiä mieheni kanssa. Onko kellään elämää jo jonkin verran nähneellä kokemusta mitä avioliitolle tällaisessa tilanteessa käy?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Oikeestikko joku sitä mieltä, ettei naisen saaman seksin laatu vaikuta mitenkään naisen haluihin?
Tottakai vaikuttaa, aivan samoin kun miehen haluihin. Ei kannata alkaa parisuhteeseen jos seksi ei miellytä. Ja lopulta vastuu asian ratkaisuun on kuitenkin sillä jonka halut lopahtavat, eikö?
Kyllä se menee noin, että kun saa hyvää namiseksiä, niin sitä haluaakin. Just äsken sanoin ukolle, etä nyt tänne, haluan sut nyt just.
Antoi niin ihanaa sormetusta ja panoa, ettei rajaakaan. Lupasi myöhemmin lisää. Ihan yksinkertaista. Sitä sitten haluaa pian taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy avioliitossa olevilta. Taitaapi olla hyvin yleinen tilanne.
Itse veikkaisin, että ukko alkaa ryyppäämään, ei ole kotona useinkaan, ei puhu mitään ja voi käydä vierassa tai jonkun pubiruusun kanssa kaljaa/tupakkia vastaan.
Omassa 40-50v kaveripiirissä avioliiton seksittömyys johtuu lähes poikkeuksetta miehestä.
Tuo ilmeisesti naiskavereittesi mielipide. Itsellänikin oli seksitön avioliitto. Ex-vaimo oli kertonut kavereilleen että minä en halunnut seksiä. No sehän ei pitänyt paikkansa.
Miten olet analysoinut käytöstäsi eron jälkeen, kun olit onnistunut luomaan ex vaimollesi kokemuksen, ettet halua seksiä? Oletko katsonut peiliin ja hahmottanut, mikä käytöksessäsi sai hänet uskomaan niin? Halusitko seksiä muiden kuin vaimosi kanssa, muttet halunnut vaimoa?
T. Haluttoman miehen vaimo, olen kertonut kaverille, ettei mies halua, kaverilla oli mies, joka ei halunnut 5 v, jonka jälkeen kaveri otti eron.
Tuota miesten haluttomuutta kuullut koko ikäni, kun vaimo oli naisvaltaisella alalla töissä. Varsinkin heidän yhteiseisten tallinnan ostoreissujen jälkeen, kun olivat kännissä avautuneet ja haukkuneet miehiään tuhkamuniksi. Minua viriiliä miestä vaimo aina palkitsi käyden kiimaisena kiitollisuudesta miehelleen. Eli minä korjasin potin ja nautin pillusta sydämmenkyllyydestä. Oli kyllä aiemmin kuvitellut, että pihtaaminen on pidemmissä parisuhteissa toisin päin.
Käsittääkseni tästä asiasta on ihan tutkittuakin tietoa ja ymmärtääkseni se pidempien parisuhteiden vähemmän haluava osapuoli on pääsääntöisesti nainen.
Itsestä tuntuu välillä, että tietyissä ihan fiksuissa ja koulutetuissakin naisporukoissa on jokin "Sinkkuelämää puhe" -syndrooma. Jutut ovat aika roisit eikä vaikka julkkismiesten ominaisuuksia ujostella kommentoida tavalla, jota kukaan fiksumpi mies ei enää tekisi naisten suhteen. Olen sitten tivannut vaimolta tämän porukan seksielämästä, parisuhteista ja mitä noilla tyttöjen reissuilla sitten oikeasti tapahtuu. Hiljaista kuuluu olevan pääsääntöisesti. Eli jutut on kovat, mutta paljon ei tapahdu.
Kyllä, tutkittua tietoa löytyy. Karkealla jaolla menee niin että pitkäaikaista parisuhteista 20% on semmoisia että halut menee suunnilleen tasan. 60% sellaisia joissa mies haluaa enemmän, ja 20% parisuhteista nainen on enemmän haluava.
Niin ikään muistitan että kun nainen puhuu seksihaluistaan, niin kyseessä on se teoreettinen määrä seksiä jonka nainen ehkä voisi kuvitella haluavansa ellei olisi työväsymystä, lapsia, kotitöitä, riitoja, tai jotakin muuta tekemistä. Se mikä toteutuu, onkin sitten jotakin ihan muuta Sen lisäksi naisilla on jatkuva kilpailuasetelma keskenään, vaikka kuinka olisivat hyviä ystäviä. Se selittää tämän "Sinkkuelämää-puhe"-syndrooman kun viettävät tyttöjen iltaa skumpan ja sidukan merkeissä. Toisille tytöille pitää todistella libidonsa ylivertaista intensiteettiä (ihan kuin panomies-Paavo mutta naispuolisena), vaikka todellisuudessa on kuivaa kuin Kalaharissa.
Höpö höpö, katkeraa tilitystä kun omat naiset ei ole halunneet seksiä. On todella paljon miehestä kiinni, asettaako vaimon tärkeämmäksi kuin kaiken ajan kavereiden ja harrastusten kanssa. Ja sillä tasaako mies vaimon kuormitusta huushollin ja lasten hoidosta järjestäen lepoa ja aikaa seksille. Jos kantaa oman vastuunsa, arvostaa ja tyydyttää naisensa ei ole puutetta seksistä. Niin mies makaa kuin petaa. Ei ole tarvinnut koskaan kärsiä halukkaan naisen tai seksin puutteesta.
Panomies Paavo
Sulla on Paavo ihan hyviä pointteja ja kiva, että avioliittosi on ollut hyvä ja pitkä, mutta toisaalta olet ollut ikäsi vain yhden naisen kanssa ja kaikki naiset ei ole kuitenkaan ihan samasta puusta veistettyjä. Se olisi hyvä muistaa kun ohjeistaa muita. Tämä nyt ihan yleisellä tasolla liittyen sinun kirjoittamiin kommentteihin.
Kyllä. Mutta onhan se ihan selvää, että iso osa miehistä sluibaa naisten tyydyttämisestä, jos vain alle puolet naisista saa seksiä harrastettaessa orgasmin, eikä edes ole kyse, että pitäisi saada yhdynnässä. Naisten orgasmien saanti vaatii tutkimustenkin mukaan helposti 30min lämmityksen. Jos mies ei tuosta huolehdi ei ole toivoakaan naisen tyydyttämisestä. Jos tuonkin aloittaa vasta sängyssä on sekin jo reisillä. Miehet jättää panostamasta naiseensa siinä, etteivät tunne olevansa arvostettuja ja haluttuja arjessa. Ilman tätä ja nautintoa seksissä halut katoaa naisilta ihan varmasti. Kaikkialla naiset ovat valittaneet, etteivät ole tunteneet olevansa haluttuja ja rakastettavia.
Olen ollut pitkässä suhteessa, mutta niissä jos missä rutiinit ja tuttuus tekevät sitä haastavammaksi saada nainen jatkuvasti halukkaaksi mitä pidempi suhde. Siksi minäkin olen pureutunut naisen sielun elämään ja huolehtinut orgasmeista, että olisi jatkuvuutta seksissä. Helppohan se on vähän aikaa olla naisen kanssa kun uutuuden viehätys kantaa. Kun ruuhkavuodet ja lapsiarki astuu kuvaan punnitaan miehen kyvyt. Jos mies ei saa omaa naistaan aina tyydytettyä, kuten enin osa ei saa, niin menisin itseeni. Turha siitä on naisia syyttää, jos seksihalut hiipuu.
Jos nyt ensin lähdettäisiin siitä, että naiset saisivat joka kerta kuten mieskin, niin sitten voitaisiin keskustella miksi naisen halut ovat hiipuneet, vai ovatko ollenkaan. Mulla ei ole muuta kokemusta kuin, että vaimo saa aina ja haluaa säännöllisesti lisää. Siksi mulla on ollut vain yksi nainen vastuullani.
Mr Turku kirjoitti:
Meillä menee kaikki muu yhteisen ajan edelle.
Silloin harvoin kun seksiä on, niin se on hyvää. Sitä vaan on niin harvoin, että on alkanut harmittamaan. Olen vaimolle tästä kertonut ja vastaus on ollut sellainen, että olen valmis irtoseksiin seksin takia, ilman sitoumuksia.
Ois ihan kiva päästä nussimaan oikein kunnolla.
Katsoa kiimaista naista silmiin, kun nautinnon puna leviää kasvoilta kaulaan ja nautinnon orgasmitärinä alkaa.
Hitto kun ois hauskaa naida kovaäänisesti niin ettei tarvitsisi välittää kuuleeko joku, panna niin että pallitkin ois tiellä ;)!
Toiveesi toteutukoon.
Meillä menee hyvin,vaimo löi seksihanat kiinni lapsen jälkeen. Viikon kärvistelin ja rupesin käymään maksullisissa koska halvempi kuin ero. Rahalla saa vielä paljaalla laittaa niin ei eroa kyllä suhde seksistä ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy avioliitossa olevilta. Taitaapi olla hyvin yleinen tilanne.
Itse veikkaisin, että ukko alkaa ryyppäämään, ei ole kotona useinkaan, ei puhu mitään ja voi käydä vierassa tai jonkun pubiruusun kanssa kaljaa/tupakkia vastaan.
Omassa 40-50v kaveripiirissä avioliiton seksittömyys johtuu lähes poikkeuksetta miehestä.
Tuo ilmeisesti naiskavereittesi mielipide. Itsellänikin oli seksitön avioliitto. Ex-vaimo oli kertonut kavereilleen että minä en halunnut seksiä. No sehän ei pitänyt paikkansa.
Miten olet analysoinut käytöstäsi eron jälkeen, kun olit onnistunut luomaan ex vaimollesi kokemuksen, ettet halua seksiä? Oletko katsonut peiliin ja hahmottanut, mikä käytöksessäsi sai hänet uskomaan niin? Halusitko seksiä muiden kuin vaimosi kanssa, muttet halunnut vaimoa?
T. Haluttoman miehen vaimo, olen kertonut kaverille, ettei mies halua, kaverilla oli mies, joka ei halunnut 5 v, jonka jälkeen kaveri otti eron.
Tuota miesten haluttomuutta kuullut koko ikäni, kun vaimo oli naisvaltaisella alalla töissä. Varsinkin heidän yhteiseisten tallinnan ostoreissujen jälkeen, kun olivat kännissä avautuneet ja haukkuneet miehiään tuhkamuniksi. Minua viriiliä miestä vaimo aina palkitsi käyden kiimaisena kiitollisuudesta miehelleen. Eli minä korjasin potin ja nautin pillusta sydämmenkyllyydestä. Oli kyllä aiemmin kuvitellut, että pihtaaminen on pidemmissä parisuhteissa toisin päin.
Käsittääkseni tästä asiasta on ihan tutkittuakin tietoa ja ymmärtääkseni se pidempien parisuhteiden vähemmän haluava osapuoli on pääsääntöisesti nainen.
Itsestä tuntuu välillä, että tietyissä ihan fiksuissa ja koulutetuissakin naisporukoissa on jokin "Sinkkuelämää puhe" -syndrooma. Jutut ovat aika roisit eikä vaikka julkkismiesten ominaisuuksia ujostella kommentoida tavalla, jota kukaan fiksumpi mies ei enää tekisi naisten suhteen. Olen sitten tivannut vaimolta tämän porukan seksielämästä, parisuhteista ja mitä noilla tyttöjen reissuilla sitten oikeasti tapahtuu. Hiljaista kuuluu olevan pääsääntöisesti. Eli jutut on kovat, mutta paljon ei tapahdu.
Kyllä, tutkittua tietoa löytyy. Karkealla jaolla menee niin että pitkäaikaista parisuhteista 20% on semmoisia että halut menee suunnilleen tasan. 60% sellaisia joissa mies haluaa enemmän, ja 20% parisuhteista nainen on enemmän haluava.
Niin ikään muistitan että kun nainen puhuu seksihaluistaan, niin kyseessä on se teoreettinen määrä seksiä jonka nainen ehkä voisi kuvitella haluavansa ellei olisi työväsymystä, lapsia, kotitöitä, riitoja, tai jotakin muuta tekemistä. Se mikä toteutuu, onkin sitten jotakin ihan muuta Sen lisäksi naisilla on jatkuva kilpailuasetelma keskenään, vaikka kuinka olisivat hyviä ystäviä. Se selittää tämän "Sinkkuelämää-puhe"-syndrooman kun viettävät tyttöjen iltaa skumpan ja sidukan merkeissä. Toisille tytöille pitää todistella libidonsa ylivertaista intensiteettiä (ihan kuin panomies-Paavo mutta naispuolisena), vaikka todellisuudessa on kuivaa kuin Kalaharissa.
Höpö höpö, katkeraa tilitystä kun omat naiset ei ole halunneet seksiä. On todella paljon miehestä kiinni, asettaako vaimon tärkeämmäksi kuin kaiken ajan kavereiden ja harrastusten kanssa. Ja sillä tasaako mies vaimon kuormitusta huushollin ja lasten hoidosta järjestäen lepoa ja aikaa seksille. Jos kantaa oman vastuunsa, arvostaa ja tyydyttää naisensa ei ole puutetta seksistä. Niin mies makaa kuin petaa. Ei ole tarvinnut koskaan kärsiä halukkaan naisen tai seksin puutteesta.
Panomies Paavo
Sulla on Paavo ihan hyviä pointteja ja kiva, että avioliittosi on ollut hyvä ja pitkä, mutta toisaalta olet ollut ikäsi vain yhden naisen kanssa ja kaikki naiset ei ole kuitenkaan ihan samasta puusta veistettyjä. Se olisi hyvä muistaa kun ohjeistaa muita. Tämä nyt ihan yleisellä tasolla liittyen sinun kirjoittamiin kommentteihin.
Kyllä. Mutta onhan se ihan selvää, että iso osa miehistä sluibaa naisten tyydyttämisestä, jos vain alle puolet naisista saa seksiä harrastettaessa orgasmin, eikä edes ole kyse, että pitäisi saada yhdynnässä. Naisten orgasmien saanti vaatii tutkimustenkin mukaan helposti 30min lämmityksen. Jos mies ei tuosta huolehdi ei ole toivoakaan naisen tyydyttämisestä. Jos tuonkin aloittaa vasta sängyssä on sekin jo reisillä. Miehet jättää panostamasta naiseensa siinä, etteivät tunne olevansa arvostettuja ja haluttuja arjessa. Ilman tätä ja nautintoa seksissä halut katoaa naisilta ihan varmasti. Kaikkialla naiset ovat valittaneet, etteivät ole tunteneet olevansa haluttuja ja rakastettavia.
Olen ollut pitkässä suhteessa, mutta niissä jos missä rutiinit ja tuttuus tekevät sitä haastavammaksi saada nainen jatkuvasti halukkaaksi mitä pidempi suhde. Siksi minäkin olen pureutunut naisen sielun elämään ja huolehtinut orgasmeista, että olisi jatkuvuutta seksissä. Helppohan se on vähän aikaa olla naisen kanssa kun uutuuden viehätys kantaa. Kun ruuhkavuodet ja lapsiarki astuu kuvaan punnitaan miehen kyvyt. Jos mies ei saa omaa naistaan aina tyydytettyä, kuten enin osa ei saa, niin menisin itseeni. Turha siitä on naisia syyttää, jos seksihalut hiipuu.Jos nyt ensin lähdettäisiin siitä, että naiset saisivat joka kerta kuten mieskin, niin sitten voitaisiin keskustella miksi naisen halut ovat hiipuneet, vai ovatko ollenkaan. Mulla ei ole muuta kokemusta kuin, että vaimo saa aina ja haluaa säännöllisesti lisää. Siksi mulla on ollut vain yksi nainen vastuullani.
Kyllä tuo kuulostaa kaikki hyvältä, mutta mitäpä tekisit sitten jos nainen ei pidä orgasmiaan tärkeänä? Vaimoni ei saa orgasmia kuin suuseksillä mitä hän kuitenkaan ei halua enää kuin hyvin satunnaisesti. Hän nauttii yhdynnästä enemmän. Itse haluaisin antaa myös antaa suuseksiä vaimolle vaikka joka päivä. Naisen orgasmi on itselle parasta seksissä, mutta vaimolleni kohtuullisen samantekevä asia. No tästä johtuen vai mistä lie niin seksiä ei ole tarpeeksi omaan makuun vaan vaimo vähemmän haluavana määrittää milloin ja miten. Kaikkeni olen tehnyt vaimon ja perheen eteen, mutta tällä saralla se ei ole palkinnut.
Oikeestikko joku sitä mieltä, ettei naisen saaman seksin laatu vaikuta mitenkään naisen haluihin?