Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

James Bond 007 Official

Vierailija
04.09.2022 |

Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?

Kommentit (4874)

Vierailija
4861/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana taas eletään vain kahdesti!

Vierailija
4862/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma että huomenna tuleva Casino Royale esitetään aina  Bond-elokuvien sarjassa, vaikka se on vain parodia-elokuva, jossa David Niven näyttelee eläkkeellä olevaa James Bondia. Vuonna 2006 julkaistiin virallinen Casino Royale, jolla ei taas ole mitään yhteistä vuoden 1967 elokuvan kanssa.

Se on kummiskin Bond ja oikeudet on samalla firmalla kuin muutkin leffat ja esittävät he myös Lazenbyn leffan.

Onhan siinä paljon samoja nimiä/hahmoja?  Itse asiassa Casino Royale 1967 on kohta ainut jota sarjasta jaksaa katsoa, kun sitä ei ole aiemmin tullut niin katsottua, toinen oli Lanzebyn elokuva, mutta se on jo katsottu monta kertaa ja on pitkä, niin ei enää jaksa, mutta Royale 1967:ssa on vielä paljon opittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4863/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sykkii äskeiselle julmuri italiattarelle :) raju mimmi.

Ai iso sykkivä?

 

%3D

 

Et uskalla mennä Fionan kyytiin.

Vierailija
4864/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuriykkönen

James Bond – kuka on paras ja kuka seuraava?

Vieraina ovat Maiju Kannisto Turun yliopistosta, Antti Korpisaari Helsingin yliopistosta, Pirita Maunula, joka on ollut perustamassa Suomen suurinta James Bond-aiheista nettisivustoa. ja etäyhteydellä Benjamin Kalliomäki, joka tekee James Bond -fanielokuvia.

https://areena.yle.fi/1-77993984

Vierailija
4865/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1969 vuoden Lazenby Bond-leffa on ihana! Jännän erilainen, hieno tarina, hyvät näyttelijät, ihanat maisemat ja niin kaunis Diana Rigg. Kaunista tunnusmusiikkia unohtamatta. 

Vierailija
4866/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuriykkönen

James Bond – kuka on paras ja kuka seuraava?

Vieraina ovat Maiju Kannisto Turun yliopistosta, Antti Korpisaari Helsingin yliopistosta, Pirita Maunula, joka on ollut perustamassa Suomen suurinta James Bond-aiheista nettisivustoa. ja etäyhteydellä Benjamin Kalliomäki, joka tekee James Bond -fanielokuvia.

https://areena.yle.fi/1-77993984

 

Helppo vastaus. Parhaat on:

1. Connery

2. Dalton

3. Moore 

4. Brosnan/Lazemby

5. Niven

6. Kreikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4867/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuriykkönen

James Bond – kuka on paras ja kuka seuraava?

Vieraina ovat Maiju Kannisto Turun yliopistosta, Antti Korpisaari Helsingin yliopistosta, Pirita Maunula, joka on ollut perustamassa Suomen suurinta James Bond-aiheista nettisivustoa. ja etäyhteydellä Benjamin Kalliomäki, joka tekee James Bond -fanielokuvia.

https://areena.yle.fi/1-77993984

 

Helppo vastaus. Parhaat on:

1. Connery

2. Dalton

3. Moore 

4. Brosnan/Lazemby

5. Niven

6. Kreikki

Samoin Connery, Dalton, Lazenby........

Vierailija
4868/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään elät vain kahdesti klo 21.00! Fanit taas mukaan! Luvassa koronamaskeja, ninjoja, piraija-allas ja kulttuurista omimista :D

Pikku-Nellie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4869/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään elät vain kahdesti klo 21.00! Fanit taas mukaan! Luvassa koronamaskeja, ninjoja, piraija-allas ja kulttuurista omimista :D

Pikku-Nellie.

 

Pikku-Nellie rökittää yksin 5 isompaa korstoa.

Vierailija
4870/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1969 vuoden Lazenby Bond-leffa on ihana! Jännän erilainen, hieno tarina, hyvät näyttelijät, ihanat maisemat ja niin kaunis Diana Rigg. Kaunista tunnusmusiikkia unohtamatta. 

 

Kuvitelkaapa jos Pallosalaman jälkeen olisi kuvattu hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa Connerylla. Olisiko leffasta tullut parempi? Sitten elät vain kahdesti olisi tullut tämän jälkeen kostoleffana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4871/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota 2000GT

Vierailija
4872/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wut? Oliko Cint Eastwood yksi astronauteista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4873/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua läskien painille ja äänenavauksille :D

Vierailija
4874/4874 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ihana vaaleansininen pikkumekko naisella. Tätä väriä suosittiin paljon.

Sumopainia en ymmärrä, hassua ähinää ja läiskettä.

Lonkeronainen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi