James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Kommentit (4874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma että huomenna tuleva Casino Royale esitetään aina Bond-elokuvien sarjassa, vaikka se on vain parodia-elokuva, jossa David Niven näyttelee eläkkeellä olevaa James Bondia. Vuonna 2006 julkaistiin virallinen Casino Royale, jolla ei taas ole mitään yhteistä vuoden 1967 elokuvan kanssa.
Se on kummiskin Bond ja oikeudet on samalla firmalla kuin muutkin leffat ja esittävät he myös Lazenbyn leffan.
Onhan siinä paljon samoja nimiä/hahmoja? Itse asiassa Casino Royale 1967 on kohta ainut jota sarjasta jaksaa katsoa, kun sitä ei ole aiemmin tullut niin katsottua, toinen oli Lanzebyn elokuva, mutta se on jo katsottu monta kertaa ja on pitkä, niin ei enää jaksa, mutta Royale 1967:ssa on vielä paljon opittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sykkii äskeiselle julmuri italiattarelle :) raju mimmi.
Ai iso sykkivä?
%3D
Et uskalla mennä Fionan kyytiin.
Kulttuuriykkönen
James Bond – kuka on paras ja kuka seuraava?
Vieraina ovat Maiju Kannisto Turun yliopistosta, Antti Korpisaari Helsingin yliopistosta, Pirita Maunula, joka on ollut perustamassa Suomen suurinta James Bond-aiheista nettisivustoa. ja etäyhteydellä Benjamin Kalliomäki, joka tekee James Bond -fanielokuvia.
1969 vuoden Lazenby Bond-leffa on ihana! Jännän erilainen, hieno tarina, hyvät näyttelijät, ihanat maisemat ja niin kaunis Diana Rigg. Kaunista tunnusmusiikkia unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuriykkönen
James Bond – kuka on paras ja kuka seuraava?
Vieraina ovat Maiju Kannisto Turun yliopistosta, Antti Korpisaari Helsingin yliopistosta, Pirita Maunula, joka on ollut perustamassa Suomen suurinta James Bond-aiheista nettisivustoa. ja etäyhteydellä Benjamin Kalliomäki, joka tekee James Bond -fanielokuvia.
Helppo vastaus. Parhaat on:
1. Connery
2. Dalton
3. Moore
4. Brosnan/Lazemby
5. Niven
6. Kreikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuriykkönen
James Bond – kuka on paras ja kuka seuraava?
Vieraina ovat Maiju Kannisto Turun yliopistosta, Antti Korpisaari Helsingin yliopistosta, Pirita Maunula, joka on ollut perustamassa Suomen suurinta James Bond-aiheista nettisivustoa. ja etäyhteydellä Benjamin Kalliomäki, joka tekee James Bond -fanielokuvia.
Helppo vastaus. Parhaat on:
1. Connery
2. Dalton
3. Moore
4. Brosnan/Lazemby
5. Niven
6. Kreikki
Samoin Connery, Dalton, Lazenby........
Vierailija kirjoitti:
Tänään elät vain kahdesti klo 21.00! Fanit taas mukaan! Luvassa koronamaskeja, ninjoja, piraija-allas ja kulttuurista omimista :D
Pikku-Nellie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään elät vain kahdesti klo 21.00! Fanit taas mukaan! Luvassa koronamaskeja, ninjoja, piraija-allas ja kulttuurista omimista :D
Pikku-Nellie.
Pikku-Nellie rökittää yksin 5 isompaa korstoa.
Vierailija kirjoitti:
1969 vuoden Lazenby Bond-leffa on ihana! Jännän erilainen, hieno tarina, hyvät näyttelijät, ihanat maisemat ja niin kaunis Diana Rigg. Kaunista tunnusmusiikkia unohtamatta.
Kuvitelkaapa jos Pallosalaman jälkeen olisi kuvattu hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa Connerylla. Olisiko leffasta tullut parempi? Sitten elät vain kahdesti olisi tullut tämän jälkeen kostoleffana.
Wut? Oliko Cint Eastwood yksi astronauteista?
Huutonaurua läskien painille ja äänenavauksille :D
Taas ihana vaaleansininen pikkumekko naisella. Tätä väriä suosittiin paljon.
Sumopainia en ymmärrä, hassua ähinää ja läiskettä.
Lonkeronainen
Tänä iltana taas eletään vain kahdesti!