James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Kommentit (4905)
Vierailija kirjoitti:
Tänään vuorossa hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa klo 21.00! Luvassa Lazembyn alfamainen näyttelijän suoritus, Blofeldin ASMR-hetki laskettelukeskuksen tytöille, kaunis Tracy, laskettelua ja flirttailua Moneypennyn kanssa.
Ihana elokuva. Tykkään tästä vuosi vuodelta yhä enemmän. Harmi, ettei Lazembyn ura Bondina jatkunut, hänessä on juuri oikeaa charmia ja tummat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään vuorossa hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa klo 21.00! Luvassa Lazembyn alfamainen näyttelijän suoritus, Blofeldin ASMR-hetki laskettelukeskuksen tytöille, kaunis Tracy, laskettelua ja flirttailua Moneypennyn kanssa.
Ihana elokuva. Tykkään tästä vuosi vuodelta yhä enemmän. Harmi, ettei Lazembyn ura Bondina jatkunut, hänessä on juuri oikeaa charmia ja tummat hiukset.
Olisi voinut ainakin tehdä timantit ovat ikuisia joka olisi toiminut kostoleffana ja päättänyt Blofeld-trilogian kunnialla. Sen sijaan Tracyn kuolema kostettiin jo ennen alkutekstejä ja loppuleffassa koko asiaa ei enää muistettu.
Niin, ja OHMSS-leffassa myös Joanna Lumley yhtenä tytöistä. Sekä Catherine Schell joka esiintyi myöhemmin Avaruusasema Alfan kakkoskaudella.