Ihmiset polttavat jopa jätteitä takassa säästääkseen lämmityskustannuksissa
Köyhyys näyttää leviävän Suomessa. Mitähän muuta on edessä?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ihmiset-polttavat-jopa-jatteita-tak…
Kommentit (49)
Minä olen polttanut painekyllästettyä jo vuosia ja tulen aina polttamaankin.Ei voisi vähempää kiinostaa onko se sallittua.
Tekeekö joku R U -trolli näitä jatkuvia sähköaloituksia?
Tottakai, kaikki polttokelpoinen poltetaan
Vierailija kirjoitti:
Luonnosta kerätään oksat ja kävyt kotiin poltettavaksi.
Metsän eläimet kärsivät kun eivät löydä pesävärkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö joku R U -trolli näitä jatkuvia sähköaloituksia?
Tietääkseni en ole trolli, enkä tiedä mitä aloituksia täällä on ollut aikaisemmin. Sähkönhinta on iso asia monelle ja siksi siitä varmasti keskustellaan paljon.
Kaikki purkujätteet (puu) mennyt vuosikymmeniä takkaan ja saunanpesään.Tulee menemään jatkossakin.
Ei tuossa jutussa sentään jätteiden polttamisesta ollut kyse. Joku saattaa hävittää pienet määrät pahvia polttamalla takassa tai saunan pesässä, samoin painekyllästetyn puutavaran. En usko että kukaan yrittää polttaa roskapussiaan sisältöineen takassa.
Meillä on aina poltettu kaikki vähänkään palavat roskat vauvojen vaipoista lähtien.
Voisko lehmänulosteet ja hevostenkin ulosteet laittaa briketteihin? Siinä olisi oiva ratkaisu kaikelle!!!!
Lyhyellä aikavälillä nokkelaa, pitemmällä ei, kun nokeentuu ja pahimmillaan syttyy piippupalon myötä kaikki palamaan. Pitäisi olla kunnon tuli yllä ja siinä seassa harvakseltaan poltella huonommin palavaa.
Minä poltan jopa kumikenkiä. Mukavasti tupruttaa mustaa savua. Täydentiilen hormi on niin jööti, että palaa mikä vain. Ps. Nauran vihreälle siirtymälle.
Tekisivät ennemmin ruokaa risukeittimellä ja lämmittäisivät kunnon polttopuulla.
Ainahan jätteitä on poltettu. Meillä polttoa lisättiin jo pari vuotta sitten, kun jäteyhtiö nosti maksuja. Astian tyhjennysväli laitettiin pisimmäksi mahdolliseksi ja kaikki mahdollinen poltetaan, jolloin jätemaksut pienenee. Tynnyri on pihalla sitä varten, että muovit voi polttaa siinä, kun niitä ei viitsi takkaan laittaa. Naapurit tosin jupisee, mutta rotwailer pihalla pitää valittajat poissa ovelta.
Täytyy toivoa että tulee syysmyrskyjä jotka kaatavat puita kaupungilta metsästä ja puistoista (ilman vahinkoja), että sieltä saa sitten jokainen hakea poltettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen polttanut painekyllästettyä jo vuosia ja tulen aina polttamaankin.Ei voisi vähempää kiinostaa onko se sallittua.
Itsehän niitä myrkkykaasuja sitten hengittelet, neropatti.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyellä aikavälillä nokkelaa, pitemmällä ei, kun nokeentuu ja pahimmillaan syttyy piippupalon myötä kaikki palamaan. Pitäisi olla kunnon tuli yllä ja siinä seassa harvakseltaan poltella huonommin palavaa.
20 vuotta nyt polttanut ja nuohoajan mukaan tosi vähän nokea. Poltan aina täysillä niin että humina käy. Nykyään kehoitetaan rajoittamaan ilmaa että palaminen hidastuu ja siitä seuraa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän niitä myrkkykaasuja sitten hengittelet, neropatti.
Oletko kuullut savupiipusta arvon debiili?
Onneksi hallitus kaavailee MILJARDIEN tukipakettia energiayhtiöille.
Luonnosta kerätään oksat ja kävyt kotiin poltettavaksi.