Esimerkki tasoteoriasta maajussille morsian ohjelmasta
Oskari joka on ulkoisesti matalatasoisin mies sai vain yhden kirjeen.
Miten/miksi naiset ensin väittävät, että tasoja ei ole olemassa ja silti kaikki naisten toiminta perustuu tasoteoriaan?
Kommentit (63)
No kun oskari ei suostuisi varmaan juomaan "niitä"?
Selvitäpä ny ensin itelles tv ohjelmien ja todellisen elämän välinen ero.
Joku landepaukku ap luulee että ihmisvalinnat ovat kennel tai karjamarkkinat jossa elopaino jne ratkaisee.
Kertoisitko siis, miten se tasoteoria kuuluu. Kun on aika mahdotonta kyseenalaistaa jotain, mitä kukaan ei edelleenkään ole avannut. Ainoa tasoteoria, jonka itse tiedän, on edelleen:
"Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella vaikuttaen samalla myös partneriin kohdistuvien odotusten tasoon. (Sloman & Sloman 1988.)"
Sen tiesin itse jo ala-asteella koulussa, että toiset ovat suositumpia kuin toiset.
Tämä on autisti, koettakaa ymmärtää, vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Joku landepaukku ap luulee että ihmisvalinnat ovat kennel tai karjamarkkinat jossa elopaino jne ratkaisee.
Mitä ap:n luuloilla on merkitystä kun tässä on kyse naisten valinnoista jotka noudattavat tasoteoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on autisti, koettakaa ymmärtää, vaikeaa on.
Perinteinen henkilöhyökkäys kirjoittajaa kohtaan kun ei osata vastata kysymykseen ja pysyä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko siis, miten se tasoteoria kuuluu. Kun on aika mahdotonta kyseenalaistaa jotain, mitä kukaan ei edelleenkään ole avannut. Ainoa tasoteoria, jonka itse tiedän, on edelleen:
"Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella vaikuttaen samalla myös partneriin kohdistuvien odotusten tasoon. (Sloman & Sloman 1988.)"
Sen tiesin itse jo ala-asteella koulussa, että toiset ovat suositumpia kuin toiset.
Miehen taso koostuu kasvoista, pituudesta, äänestä, statuksesta/rahasta, luonteesta, peniksen koosta jne.
Oskarin tapauksessa ulkoiset seikat ovat vaikuttaneet siihen, että naiset eivät kiinnostuneet vaikka naiset itse väittävät että kaikki ovat vain jostain mystisestä kemiasta kiinni.
Joitakin viehättää miehen nallemaisuus, lupsakkuus, rentous, huumori, joitain atleettisuus, asiallisuus, kurinalaisuus, joku tykkää pyöreämmistä kasvonpiirteostä joku kulmikkaista , jolekkiin on suu tärkein , toiselle silmät. Harva pitää sohvaperunoista.
Siis viittaat tasolla siihen, että on ihan tieteellisesti todistettu, että tietynlainen ja tietyn näköinen ihminen miellyttää vastakkaista sukupuolta - oli kyseessä sitten nainen tai mies? Tämähän on ihan biologiaa, eikä mitään sinun tasoteoriaasi. Niin ihminen vain toimii.
Kun on lusikalla annettu jää ihmissuhteet mysteeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen taso koostuu kasvoista, pituudesta, äänestä, statuksesta/rahasta, luonteesta, peniksen koosta jne.
Oskarin tapauksessa ulkoiset seikat ovat vaikuttaneet siihen, että naiset eivät kiinnostuneet vaikka naiset itse väittävät että kaikki ovat vain jostain mystisestä kemiasta kiinni.
Entä jos naisten kiinnostuksen puute johtui suomen kielellä ihan vain siitä, etteivät he tykänneet Oskarin ulkonäöstä, ammatista ja olemuksesta? Miksi se pitää vääntää joksikin tasoteoriaksi?
Minkä kokoinen penis Oskarilla on? Paljonko hänellä on rahaa?
Tuntuu varmaan kivalta siitä tyypistä joka sen ainoan kirjeen lähetti.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu varmaan kivalta siitä tyypistä joka sen ainoan kirjeen lähetti.
Mitä tarkoitat tällä? Meinaatko, että naisesta tuntuu ikävältä olla ainoa kiinnostunut?
Pitääkö naisen olla kiinnostunut vain miehistä jotka ovat suosittuja?
OK
No niin , nyt sitten kaikki palstan yksinäisyyttä ùlisevat miehet tiedätte, että pillunpuutteenne johtuu siitä, että tasonne ei riitä niihin naisiin, joita yritätte. Laskekaa tasoanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap:n luuloilla on merkitystä kun tässä on kyse naisten valinnoista jotka noudattavat tasoteoriaa.
Eikö se ole hyvä niin? Ihan itsehän te olette kehittäneet kyseisen teorian kuvaamaan todellisuutta(nne), joten eikö ole vain hyvä, että se toimii. Koska nythän jokainen mies tietää, mitä tehdä, jos haluaa saada naisia; pitää vain kohottaa tasoaan.
Tämäkin hämmentää minua, että joka ikinen päivä täällä vakuutetaan meille naisille, että tasoteoria on totta. Ja sitten yhtäkkiä todetaan ikään kuin negatiivisena asiana, että jälleen tasoteoria oli totta.
Mitä te tästä tasoteorian jankutuksesta saatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos naisten kiinnostuksen puute johtui suomen kielellä ihan vain siitä, etteivät he tykänneet Oskarin ulkonäöstä, ammatista ja olemuksesta? Miksi se pitää vääntää joksikin tasoteoriaksi?
Minkä kokoinen penis Oskarilla on? Paljonko hänellä on rahaa?
Miksi ei? Miksi naiset yrittävät niin kovasti kieltää tasojen vaikutuksen omiin kumppanivalintoihin?
Kaikilla ihmisillä on jokin taso ja tämäkin ohjelma sen tarkasti osoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä niin? Ihan itsehän te olette kehittäneet kyseisen teorian kuvaamaan todellisuutta(nne), joten eikö ole vain hyvä, että se toimii. Koska nythän jokainen mies tietää, mitä tehdä, jos haluaa saada naisia; pitää vain kohottaa tasoaan.
Tämäkin hämmentää minua, että joka ikinen päivä täällä vakuutetaan meille naisille, että tasoteoria on totta. Ja sitten yhtäkkiä todetaan ikään kuin negatiivisena asiana, että jälleen tasoteoria oli totta.
Mitä te tästä tasoteorian jankutuksesta saatte?
Miesten on äärimmäisen vaikea kohottaa tasoaan, koska naiset ovat kiinnostuneita vain geeneistä.
Statusammatti ja raha auttaa kyllä, mutta lääkärijuristilentäjäksi pääseminen on vain harvalle miehelle mahdollista.
Lihakarja on ongelma.