Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haltija antaisi sinulle mahdollisuuden saada juuri sellaisen ulkonäön kuin haluat

Vierailija
04.09.2022 |

Niin miltä näyttäisit?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä haltija?

Vierailija
2/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 183 ja painoa 83kg. Leveät hartiat, iso, hiukset päässä, saalistajan silmät. Keksin myöhemmin lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä haltija?

Ulkoisen olemuksesi haltija.

Tiedäthän ettei sinun habituksesi ole sinun itsesi tuotos.

Vierailija
4/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 175 cm ja painoa noin 57 kg. Pitkät raajat. Luonnonkihara tumma tukka ja vihreät isot silmät. Iho voisi olla oliivinruskea.

Vierailija
5/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun huippumallin näköinen, mutta näyttelijän älykkyys ja persoonallisuus. Urheilijan elinvoima.

Vierailija
6/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 175, isot rinnat, kurvikas pylly, ja näkyvät vatsalihakset.

Vierailija
7/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan muuten sama kuin nyt, mutta ihosairaus pois ja 5-10 kg vähemmäks

Vierailija
8/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä haltija?

Ulkoisen olemuksesi haltija.

Tiedäthän ettei sinun habituksesi ole sinun itsesi tuotos.

Onko sulle ihan selvää, mitä sana "haltija" tarkoittaa?

Vierailija
9/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesintiaanilta. Olen nainen. Olisipa ukko omasta takaa :p

Vierailija
10/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin 175 cm pitkä, painolla ei olisi väliä koska kroppa lihaksikas. Mutte ei tienkään mikään korsto, mitat tärkeämmät eli vyötärö voisi olla joku 65 lantio 95-97, rinnanympäryys suunnilleen sama. Sellaiset E kupin rinnat, ne on tuolle kropalle melko isot, muttei liian. Sääret pitkähköt niiku varmaan tuossa pituudessa olisivat. Ei kuitenkaan sellaiset että ihan hassulta näyttäisi.

(Parhaimmillaan mulla on ollu 99-72-103

cm mitat, 172 cm oon pitkä, D kuppi)

Pitkät ja paksut tummanruskeat , melkein mustat hiukset, voimakkaan siniset silmät. Talvityyppiä siis värianalyysi.

Kauniit huulet, no ne mulla on ehkä sellaiset että niitä ei tarviis muuttaa.. suora nenä..

Siinäpä se.

Vierailija
11/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tombraider aikainen Angelina haluaisin olla:)

Vierailija
12/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituutta 175 cm ja painoa noin 57 kg. Pitkät raajat. Luonnonkihara tumma tukka ja vihreät isot silmät. Iho voisi olla oliivinruskea.

Itse olen taas väriltäni tuollainen joka talvityyppi haluais olla. Entäs sinä? Jännä että haluttais samanmittaisia olla 🙂

Vierailija
13/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi maha! Olen omenalihava. Pyytäisin että lihoisin tästä eteenpäin vain rinnoista jos on pakko lihoa. Haluaisin  myös valkoiset suorat hampaat ja luonnostaan mustat hiukset niin voisi lopettaa värjäämisen.

Vierailija
14/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisin 175 cm pitkä, painolla ei olisi väliä koska kroppa lihaksikas. Mutte ei tienkään mikään korsto, mitat tärkeämmät eli vyötärö voisi olla joku 65 lantio 95-97, rinnanympäryys suunnilleen sama. Sellaiset E kupin rinnat, ne on tuolle kropalle melko isot, muttei liian. Sääret pitkähköt niiku varmaan tuossa pituudessa olisivat. Ei kuitenkaan sellaiset että ihan hassulta näyttäisi.

(Parhaimmillaan mulla on ollu 99-72-103

cm mitat, 172 cm oon pitkä, D kuppi)

Pitkät ja paksut tummanruskeat , melkein mustat hiukset, voimakkaan siniset silmät. Talvityyppiä siis värianalyysi.

Kauniit huulet, no ne mulla on ehkä sellaiset että niitä ei tarviis muuttaa.. suora nenä..

Siinäpä se.

🙄..ettei oi hiukan nolo.

Vierailija
15/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 180cm, kapea vyötärö, isot rinnat, paksut tummanpunaiset hiukset ja pisamia, vihreät silmät.

Haluaisin siis olla pisamainen amatsooni :D

Vierailija
16/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olet noin tietävä, laita kaikki mikä on "muutettu" entiselleen! Sekä ulkoisesti että sisäisesti, ei muuta.

Vierailija
17/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olet noin tietävä, laita kaikki mikä on "muutettu" entiselleen! Sekä ulkoisesti että sisäisesti, ei muuta.

Vierailija
18/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkin, atopia pois!! Seuraavaksi sitten notkoselkä simsala bim suoraksi. Jalat voisivat olla pienemmät, kenkäkoko 41 ei ole kovin naisellinen. Ja hiuksista voisi tehdä blondit niin ei tarvitse jatkuvasti  olla väripurkki kourassa.  Vaikka en ole naamasta mikään missi, olisi noilla muutoksilla onnellinen nainen.

Vierailija
20/59 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kiloa pois ja kaksoisleuka pois, tissit pienemmät ja pystymmät.

Kulmakarvat ja häpykarvat sais olla myös vähän kesymmät ja ripset luonnostaan mustat.

Miuten näyttäisin ihan samalta kun nyt.