Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehenä, kun menen baariin yhdelle, juttuseuraksi löytyy käytännössä aina vain toiset miehet?

Vierailija
04.09.2022 |

Eilenkin juteltiin pitkät pätkät jonkun tuntemattoman kanssa ties mistä, jutustelu alkoi siitä kun juomaansa etsimään tullut kysyi ohimennen, että mistä olin takkini ostanut. Kun taas siinä vieressä kaksi naista kälätti vain toisilleen ja päivitti keskusteluaan samaan aikaan sormillaan jonnekin someen, jossa varmaan keskustelivat myös toistensa kanssa.

Toisin sanoen, miksi naiset sulkeutuvat kaverinsa kainaloon rakentamalla ympärilleen punaisena käryävän palomuurin jota ei kannata edes koputella, kun taas miehille se on ihan normaalia jutella ohimennen jostain arjen asioista.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät käy baareissa juttelemassa tuntemattomien kanssa, heillä on aina kaveri mukana. Miehillä joilla on wingman on mahdollisuus saada muodostelma irtautumaan toisistaan, mutta sitten alkaa vasta se todellinen taistelu.

Vierailija
2/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi haluta jutella jollekkin random miehelle baarissa, tai ylipäänsä missään? Olen mennyt sinne viettämään aikaa kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset eivät käy baareissa juttelemassa tuntemattomien kanssa, heillä on aina kaveri mukana. Miehillä joilla on wingman on mahdollisuus saada muodostelma irtautumaan toisistaan, mutta sitten alkaa vasta se todellinen taistelu.

Höpö höpö, jos saat naisen mukaasi baarista, et todellakaan tehnyt mitään suurta saalistusta vaan nainen oli jo ylipäänsä "lähtenyt huntille", eli päättänyt ennen baari-iltaa että tänään tarvitsee seksiä. Ikävä tuottaa pettymys 😂 Ne kaverit on siinä mukana myös!

Vierailija
4/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ei baariin voi yksin edes poiketa yhdelle, koska siinä on heti joku mies tilittämässä jotain.

Vierailija
5/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin jutella tuntemattomien miesten kanssa. Mutta en käy missään koska en kehtaa mennä yksin baariin. N 23

Vierailija
6/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ne naiset oli siellä keskenään ja heillä oli juttu kesken ja sinä pälli ihmettelet miksi ne ei sitä keskeyttänyt antaakseen sinulle huomiota.

Vierailija
7/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet homomagneetit, älä anna persettä heti kaikille vessassa.

Vierailija
8/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus käynyt yksin baarissa ja aika rohkeasti yrittänyt mennä sinne sun tänne juttusille, sukupuoleen katsomatta. Ainut ryhmä joka mun kanssa lopulta on yhtään enemmän keskustellut, on pariskunnat. Kaikki muut katoaa vähin äänin paikalta. Ei miehet siis halua juttuseuraa naisista yleensä ottaen. Ainoastaan kauniista naisista.

Vierailija
9/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, itse ihmettelen miksi siihen tunkee aina nainen, jolle SAA tarjota juoman. Tarjoan, jos hän menee juomaan sen jonnekin muualle. Minulla on kotona niin hyvää seuraan etten kaipaa sitä.

Ps. Aloitus oli trolli.

Vierailija
10/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin baareissa juomassa alkoholia en juttelemassa miehille. En ollut etsimässä seksiseuraa ja miesten kanssa ei voi jutella ilman, että vonkaus alkaa.

Vierailija
11/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä mennyt baariin etsimään juttuseuraa. Minulla on ystäviä.

Vierailija
12/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ei baariin voi yksin edes poiketa yhdelle, koska siinä on heti joku mies tilittämässä jotain.

Ei ole vaikka haluaisikin..

N40

Vierailija
13/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin baareissa juomassa alkoholia en juttelemassa miehille. En ollut etsimässä seksiseuraa ja miesten kanssa ei voi jutella ilman, että vonkaus alkaa.

Ja minä käyn baarissa juomassa sitä kaljaa, enkä ole siellä naisia varten jotka vonkaa sitä juomaa. Se, että haluaa olla rauhassa ei ole sukupuolisidonnainen asia.

Vierailija
14/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei käy yksin baarissa?

Vierailija
15/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli juttuseuran selkeä sukupuolittuneisuus, ei seksinvonkaaminen. Ellei vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa juttelu siis ole nykyään yhtä kuin seksinvonkausta.

Vierailija
16/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä se mies etsi juomaansa? Oliko se niin jurrissa että oli hukannut sen? En tajua.

Vierailija
17/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ei ole kotona juttelemassa toisilleen? Juotavat olis halvempia ja saisi soittaa juuri haluamaansa musiikkia. Eikä olisi pelkoa että mieet häiriköi.

Vierailija
18/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta puuttuu aloitekykyä. Vieressä on ollut kälättäviä naisia ja silti alat juttelemaan yksinäiselle miehelle että naisille.

Vierailija
19/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei ole kotona juttelemassa toisilleen? Juotavat olis halvempia ja saisi soittaa juuri haluamaansa musiikkia. Eikä olisi pelkoa että mieet häiriköi.

Tai sitten vaan tapaa kavereitaan siellä missä haluaa eikä välitä häiritsijöistä. Paljon helpompaa.

Vierailija
20/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli juttuseuran selkeä sukupuolittuneisuus, ei seksinvonkaaminen. Ellei vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa juttelu siis ole nykyään yhtä kuin seksinvonkausta.

Kun miehet tulee juttelemaan tuntemattomille naisille niin aina on kyseessä seksinvonkaus. Ei kukaan mies tule kysymään ohimennen naiselta että mistä olet takkisi tai paitasi ostanut. Jos tulisi niin se olisi tosi omituista.