Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehenä, kun menen baariin yhdelle, juttuseuraksi löytyy käytännössä aina vain toiset miehet?

Vierailija
04.09.2022 |

Eilenkin juteltiin pitkät pätkät jonkun tuntemattoman kanssa ties mistä, jutustelu alkoi siitä kun juomaansa etsimään tullut kysyi ohimennen, että mistä olin takkini ostanut. Kun taas siinä vieressä kaksi naista kälätti vain toisilleen ja päivitti keskusteluaan samaan aikaan sormillaan jonnekin someen, jossa varmaan keskustelivat myös toistensa kanssa.

Toisin sanoen, miksi naiset sulkeutuvat kaverinsa kainaloon rakentamalla ympärilleen punaisena käryävän palomuurin jota ei kannata edes koputella, kun taas miehille se on ihan normaalia jutella ohimennen jostain arjen asioista.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan naiset erottaa miehen sioista? Toisaalta aidot kunnon miehet ei baareissa pyöri kun sieltä ei löydy edustavaa vaimoa rinnalle....

Vierailija
42/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko yökerho seuraa etsiville, baarissa jotkut kaverukset pöydissään. Nuorempana kävin yksin ne kerrat jotka kokeili. Mutta parissa paikassa oli ihan vaarallista naiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehket ole sellainen naisia puoleensa vetävä mies.

Vierailija
44/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn baareissa joskus ja pyrin puhumaan monien kanssa. On antoisaa tutustua muihin ihmisiin, eri ikäisiin. Aina löytyy sosiaalisia ihmisiä joiden kanssa voi puhua tai vaikka tanssia tai käydä välillä haukkaamassa kevätkääryleitä.

Muutenhan voin istuu yksin kotona, jos haluun olla yksin.

Terveisiä vaan kaikille mukaville baari-ihmisille!

Vierailija
45/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin jutella tuntemattomien miesten kanssa. Mutta en käy missään koska en kehtaa mennä yksin baariin. N 23

Samoin. Lisäksi en juo alkoholia.

Vierailija
46/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin jutella tuntemattomien miesten kanssa. Mutta en käy missään koska en kehtaa mennä yksin baariin. N 23

Baareissa ei tarvitse juoda alkoholia, fiksuissa paikoissa esimerkiksi voi ottaa vaikka mocktailin.

Vierailija
47/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Helsingissä, Turussa, Tampereella, Oulussa jne. kaupunki-citymimmit menee baariin vain voimaantumaan keskenään. Mutta sitten kun ymmärrät jättääkin heidät sinne voimaantumaan ja käyt baarissa vaikkapa Jämsässä, Kajaanissa tai Parkanossa, niin ihan tavallisia kivoja nuoria naisia löytyy kyllä juttuseuraksi. Siellä päin ei ole tapana kerätä mitään naisenergiaa baarissa, vaan rehellisesti tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
48/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ei baariin voi yksin edes poiketa yhdelle, koska siinä on heti joku mies tilittämässä jotain.

No ei kai nyt ihan noin.

Vierailija
49/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan naiset erottaa miehen sioista? Toisaalta aidot kunnon miehet ei baareissa pyöri kun sieltä ei löydy edustavaa vaimoa rinnalle....

Hyvä. Älä sinä enää käy koskaan baareissa🤘

Vierailija
50/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei käy yksin baarissa?

He ei ehkä uskalla mennä minnekään yksin.

Vierailija
51/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että vahinkoa tuossa tapahtuu. Kukaan ei halua palstalla itkevän, tuilla elävän, syrjäytyneen ätmin paskaista yksiötä siivoamaan.

Vierailija
52/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä rupatella muille ihmisille, myös baarissa, mutta liian usein juttelukaveri lyöttäytyy seuraan koko illaksi eikä tajua sitten lähteä siitä. Mäh.

Vierailija
53/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Helsingissä, Turussa, Tampereella, Oulussa jne. kaupunki-citymimmit menee baariin vain voimaantumaan keskenään. Mutta sitten kun ymmärrät jättääkin heidät sinne voimaantumaan ja käyt baarissa vaikkapa Jämsässä, Kajaanissa tai Parkanossa, niin ihan tavallisia kivoja nuoria naisia löytyy kyllä juttuseuraksi. Siellä päin ei ole tapana kerätä mitään naisenergiaa baarissa, vaan rehellisesti tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Suosittelen lämpimästi.

Joo ei. Kaltaisiasi jurpoja ei kaivata sössöttämään pöytään missään muuallakaan baareissa.

Vierailija
54/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tämän ketjun (ja lukemattomien muiden vastaavien), yhä harvempi kunnollinen mies uskaltautuu enää naisten juttusille. Jäljelle jää vain limaiset pelimiehet, joita ei kiinnosta, haluavatko naiset juttuseuraa vai ei.

Vierailija
55/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin baariin menemistä ei tartte naisten pelätä. Kokeile joskus, niin huomaat, ettei se ole pelottavaa.

Vierailija
56/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen jutellut miehelle pitkään, oli ihan kivaa. En kuitenkaan lähtenyt illan päätteeksi miehen mukaan ja mieshän siitä suuttui, kun meni ilta hukkaan. Kuulemma minun olisi pitänyt heti ilmoittaa, että en ole miehestä kiinnostunut, niin hän olisi voinut yrittää jotain muuta naista.

Tämä.

Vierailija
57/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon kylmän laskelman kannattaa perusmiehen käydä maksullisena mieluummin hintaan 250€/tunti. Puolen tunnin saa 150€.

Menet baariin, bussimatka ainakin 3€. Ostat tupakkia pari askia, 18€. Olut 4-5 euroa/tuoppi. Paukut tai longdrinkit 5-8 euroa. Juot näitä useita, tarjoat naisille, maksat taksimatkan jommankumman luokse, jos on lykästänyt, 25-40 euroa. Aamulla kotiin selviäminen tuntemattomasta kaupunginosasta, krapularuoat, burapaketin hinta.

Vierailija
58/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen baariin parille kaljalle, etsin sieltä älyllistä keskusteluseuraa ja sellaista löytyy miehistä.

T. ei baariruusuista kiinnostunut mies.

Vierailija
59/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisella.

Vierailija
60/74 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi haluta jutella jollekkin random miehelle baarissa, tai ylipäänsä missään? Olen mennyt sinne viettämään aikaa kavereiden kanssa.

Tätä en oikein ymmärrä. Näitä lukee usein että menen baariin kaverin kanssa enkä halua olla muiden kanssa tekemisissä. Miksi sitten menee baariin? jossei halua olla muiden kanssa tekemisissä niin eikö parempi vaihtoehto olisi viettää aikaa kaverin kanssa jossain missä:

-juoma olisi halvempaa

-saisi itse valita musiikin/ei musiikkia

-ei tarvitsisi kuunnella muiden hälinää

-ei tarvitse jonottaa ym.

Itse en käy baareissa lähes koskaan kyseisistä syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme