Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin voisi käyttää 50 e liikuntarahaa?

Vierailija
04.09.2022 |

Firma antaa aina 50 e vuodessa käytettäväksi liikuntaan. Aiemmin olen saanut tuon käytettyä lasten kanssa kylpylään, kiipeilyyn, trampoliinipuistoon tms. Korona-aikana tuota ei saanut ja nyt lapset ovat niin isoja, ettei heitä saa liikuntakavereiksi maksulliseen liikuntaan.

Mihin ihmeeseen tuon käyttäisi? En tykkää oikein mistään maksullisesta liikunnasta. Eikä tuota voi käyttää esim. sarjalippuihin (yritetty on ostaa uimahalliin) .

Jotain ideaa? Esim. puolison kanssa. Ei mitään, missä pitäisi käydä monta kertaa, vaan ehkä kerran tai pari.
Ehkä pitää sinne kylpylään mennä lapsiperheiden sekaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta joku nettikurssi, yogaia tms mikä se oli että kotona voi tehdä?

Tällaista en ollut ajatellutkaan. Voiko noihin siis käyttää liikuntaseteleitä (sovellus)?

Ap

En muista kyseisen puljun nimeä mutta netissä toimii ja sinne sai lähettää postitse liikuntaseteleitä. Oli jooogaa, pilatesta jne oman kehon painoilla. Varmasti googlaamalla löytyy. Tai katso smartumin sivuilta.

Olikohan toi feelhobby? Ite otin sen epassilla 3 kuukaudeksi. Paljon erilaisia sisältöjä.

Vierailija
22/29 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kajakilla melontaan, läskipyörän vuokraan jos itsellä ei sellaista ole. Onhan noita.

Raha pitää käyttää tämän vuoden aikana. Syksyinen vesiurheilu ei oikein nappaa. Läskipyöräily vaatisi myös minun mielestäni kiinnostavan ympäristön (ei kotikulmia) ja hyvän sään. Mutta periaatteessa ihan mahdollinen ajatus, jos sen yhdistäisi vaikka johonkin hotelliviikonloppuun.

Ap

Vaikutat aika yksinkertaiselta ja raskaalta ihmiseltä, jätä väliin käyttö ja pysy kotona 😅

Puhutko itsestäsi Nyt??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiketin kautta kunnostaa liput Wildclubin seksibileisiin.

Vierailija
24/29 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko käytettyä tuo esim. hierontaan?  Tai tosiaan vuokraa joku väline, mitä et ole ennen käyttänyt. Jos tulee lunta, niin karvapohjasukset. 

50 euroa ei edes ole kovin iso raha, varmasti saat tuon käytettyä johonkin. 

Vierailija
25/29 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylöitä on rauhallisiakin, missä ei ole liukumäkiä yms. eli sen myötä ei paljoa lapsia. 

Vierailija
26/29 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin Feelhobbyn ja maksoin epassilla. Löysin sen epassin sovelluksesta ja ostin vuodeksi kun oli sen verran käyttämättä etuja. Tosi hyvä ollut ja tykkään kun videoissa tuttuja naamoja ja hyvä fiilis eikä vaan olkkarissa ohjattua liveä puhelimella. Noi on varmaan ihan studiolla kuvattu tai ainakin jollain hyvällä kameralla kuitenkin. Aloitin just pilateksen alkeiskurssin ja näyttää että ensi viikolla sitäkin tulee lisää.

Vierailija
27/29 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 6kk uimahalli/sali kortin 40 eurolla

Vierailija
28/29 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalle? Itse olen joskus käyttänyt siihen.

Vierailija
29/29 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta yksi tunti personal trainerin palveluita ja teetä itsellesi kuntoiluohjelma.