40-50v nainen, miten pukeudut illanviettoon esim.ravintolaan?
Siinäpä se kysymys olikin, ns bileillan vaatetuksesi?
Ja älkää tarttuko ja takertuko tuohon bile-sanaan.
Kommentit (277)
45v. Pariisitar kirjoitti:
Mekko ja maiharit! Voi apua, miten junttia. 😀
Mekon kanssa korkkarit arvon siskot. 😊
Entä jos ei voi käyttää korkkareita? Tai ei halua?
Ite oot juntti. Jokaisella on oma tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Mekko tai hame aina ja alla ollaan kommandona. Koskaan ei tiedä milloin se kunnon pano kävelee vastaan ja silloin pitää olla valmiina toimintaan. Tällä iällä kun ei yllätysraskauksiakaan tarvitse pelätä.
N49
Trololoo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekko tai hame aina ja alla ollaan kommandona. Koskaan ei tiedä milloin se kunnon pano kävelee vastaan ja silloin pitää olla valmiina toimintaan. Tällä iällä kun ei yllätysraskauksiakaan tarvitse pelätä.
N49Trololoo..
Tuu perjantaina stadin patikseen, niin saat nähdä ja kokea jotain, mitä ei aina tule sinulle vastaan.
Ziad Nakas ja Elie Saab ovat eräitä suosikkejani. Lähinnä mietin minkä värisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49Trololoo..
Tuu perjantaina stadin patikseen, niin saat nähdä ja kokea jotain, mitä ei aina tule sinulle vastaan.
Kiitti vaan mutta oma mies riittää. Ja mä käytän farkkuja. En hametta tai mekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49Trololoo..
Kiitti vaan mutta oma mies riittää. Ja mä käytän farkkuja. En hametta tai mekkoa.
Ok, pidä miehestäsi huolta, että suhde kukoistaa tulevaisuudessakin. Patis on eronneelle kypsemmälle naiselle siitä mukava paikka, että sieltä ei ole koskaan tarvinnut vielä lähteä yksin kotiin.
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49Trololoo..
Ok, pidä miehestäsi huolta, että suhde kukoistaa tulevaisuudessakin. Patis on eronneelle kypsemmälle naiselle siitä mukava paikka, että sieltä ei ole koskaan tarvinnut vielä lähteä yksin kotiin.
N49
Pidetään huolta toisistamme. On aika tuore suhde. Mä en ole enää pariin vuoteen halunnut irtosuhteita.
52v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi: vartalonmyötäinen mekko.
Voi ei! Pikkujoulukausi lähestyy uhkaavaa vauhtia ja pian näitä (liian) pinkeitä makkarankuoria näkee taas joka paikassa.
Oon kokoa 36 ja ihan hyvässä kunnossa, mikään ei tursua ;) ja toisekseen, mun bodycon mekoissa on poolokaulus ym. Ei kaikki 40-50v ole tyylittömiä matameja.
Siellä taas yksi keski-ikää lähetyvä, joka tuijottaa muiden makkaroita jotta saa oman heikon itsetuntonsa kohoamaan (yllättävän yleistä tuossa iässä jo). Veikkaan että moni samanikäinen "matami" on parempaa illanvietto seuraa kuin sinä.
Voi apua, en edes ymmärrä näitä teidän termejä, bicer yms. 😂
farkut ja musta nahkavyö. musta tai valkoinen paita
Lähinnä se on syömässä käynti ja sitten pubiin parille omalla kohdallani. Kesällä trikoomekko tai puuvillanekko sekä kankaiset kesäkengät, jos on lämmin. Muulloin pitkät housut, joku nätti trikoopaita ja neulejakku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan juhlista tai bileistä. Pikkujouluissa vaikkapa paljettimekko ja korkeakorkoiset nilkkurit
https://m.lightinthebox.com/fi/p/naisten-a-linjainen-mekko-minimekko-va…
Tai joku housupuku kivassa värissä ja korkkarit.
https://www.etsy.com/in-en/listing/1106664566/hot-pink-blazer-trouser-s…
Tai ihan mustat hame tai housut ja silkkipaita.
https://shopravella.com/products/monaco-silk-blouse
Olen hoikka ja pitkä.
Onko tuo 1.linkin putiikki luotettava paikka tilata mitään?
Mulla valuu kuola, löysin useampia mekkoja tmv esim.pikkujouluja ajatellen😋
Ei ole! Älä vaan tilaa mitään.
Mekko, juhlavammat kengät ja juhlavampi laukku. Ehkä juhlavammat korvikset kuin arkena. Minä käyn ravintolassa syömässä. En ole bailannut ravintolassa 1990-luvun opiskeluaikojeni jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan juhlista tai bileistä. Pikkujouluissa vaikkapa paljettimekko ja korkeakorkoiset nilkkurit
https://m.lightinthebox.com/fi/p/naisten-a-linjainen-mekko-minimekko-va…
Tai joku housupuku kivassa värissä ja korkkarit.
https://www.etsy.com/in-en/listing/1106664566/hot-pink-blazer-trouser-s…
Tai ihan mustat hame tai housut ja silkkipaita.
https://shopravella.com/products/monaco-silk-blouse
Olen hoikka ja pitkä.
Onko tuo 1.linkin putiikki luotettava paikka tilata mitään?
Mulla valuu kuola, löysin useampia mekkoja tmv esim.pikkujouluja ajatellen😋
En osaa sanoa. Samantyyppisiä saa kyllä Zalandolta ja Aboutyoulta ja ne on ainakin luotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Ziad Nakas ja Elie Saab ovat eräitä suosikkejani. Lähinnä mietin minkä värisenä.
Onpa oudon näköisiä loimia.
Mitä ilmeisemmin kelkasta pudonnut vanhus maaseudulta kirjoitti:
Voi apua, en edes ymmärrä näitä teidän termejä, bicer yms. 😂
En tiedä, mut jotain tooosi nuorentavaa
En oo ihan 40 v. mutta kuitenki:
Simppelein yhdistelmä mun rennossa juhlapukeutumisessa on mustat housut, joku yksivärinen värikäs paita esim. silkkiä tai ohutta, juhlavaa keinokuitua. Värit on mun juttu, en osaa pukeutua kokomustaan/harmaaseen/valkoiseen.
Jos paita on väljä, niin housut kapeat ja jos yläosa on niukka, niin housut leveämmät.
Korkokengät, pieni laukku ja sopivat korut lisäksi.
Tykkään mekoista, mutta harvemmin tulee ostettua, kun en niitä juhla- tai bilemekkoja osaa oikein muuten käyttää. Jäävät kaapin täytteeksi.
Olen niin näyttävä ilmestys luonnostaan, ettei mun tarvi enää vaatteilla paljastella.
Olen osallistunut missikisoihin. Valehdellut ikäni 10-20 v nuoremmaksi ja toiminut sekin.
N45
N49