Voinko oikeasti saada luottokortin kun luottotiedot puhdistuu 1.12.22?
Olenko siis puhdas kuin pulmunen pankin mielestä? Minulla on vakituinen työpaikka ja elämä kunnossa, ei velkaa. En luottoa varmaan edes tarvitsisi ja maksuvaraa on hyväpalkkaisen työni takia. Asia on lähinnä symbolinen, uusi aikakausi pimeän jakson ja viemäristä huuhdellun itsetunnon jälkeen. Kymmenen vuoden ajan maksoin nuorena tehtyjä typeriä velkoja.
Kommentit (10)
Mä en saanut, pankki katsoi että olin holtition!
On mahdollista, jokainen hakemus käsitellään yksilöllisesti, mutta mitään takuita ei siitä ole että saat luottokortin.
aijot siis jatkaa sikamaista käytöstäsi velat muiden maksettaviksi ONNEKSI EI ONNISTU
Näissä on kyse yleensä ikuisesti holtittomista ihmisistä. Uskoisin että et tule saamaan luottokorttia koskaan
Mä ainakin sain. Oikein suositteli sitä, en olisi itse edes kysellyt, kun oon niin tottunut kaiken maksamaan heti
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin sain. Oikein suositteli sitä, en olisi itse edes kysellyt, kun oon niin tottunut kaiken maksamaan heti
toki mulla oli säännölliset tulot, mutta ei tosiaan mikään iso palkka, eikä omaisuutta
Minulla hieman sama tilanne, mutta luottotiedot olleet kunnossa jo vuosia. Nyt pitäisi hankkia luottokortti mm. auton vuokraamista varten.
Ei luottokorttia niin vain suoraan saa. Sitä haetaan ja kortin myöntäjä päättää onko hakija heidän mielestään luotettava ja maksukykyinen. Eihän se hyvältä näytä, jos tili on aina nollilla ennen seuraavaa rahapäivää jne.
Viereailija kirjoitti:
Ei luottokorttia niin vain suoraan saa. Sitä haetaan ja kortin myöntäjä päättää onko hakija heidän mielestään luotettava ja maksukykyinen. Eihän se hyvältä näytä, jos tili on aina nollilla ennen seuraavaa rahapäivää jne.
Mistä se kortin myöntäjä näkee, onko tili nollilla missäkin vaiheessa kuuta? Luottokortteja kun myöntää moni muukin paikka, kun se pankki, mihin ansiotulot sattuu tulemaan.
Et voi. Pankilla on kyllä tietoa.