Kuinka pienen vauvan kanssa olet ollut laivaristeilyllä?
Mun vauva oli 8kk kun mentiin hänen kanssa laivalle ja päiväksi Tukholmaan. Vauva tykkäsi todella paljon!
Kommentit (18)
Miksi viedä vauva risteilylle. En ymmärrä.
Mä olin raskaana n. 8kk. Lasketaanko se?
4kk ikäisen, ihan hyvinhän toi meni. Päivä Tukholmassa -reissulla oltiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei sitä oikein katsota hyvällä, jos vanhemmat lähtee risteilylle ja vaiva jää yksin kotiin.
Mies oli 22v, kun ekan kerran käytiin risteilyllä.
Miksi pitää ottaa vauva mukaan kun lähtee jakamaan persettä laivalle? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei sitä oikein katsota hyvällä, jos vanhemmat lähtee risteilylle ja vaiva jää yksin kotiin.
Vaivat kannattaa jättää kotiin,niin pääsee irti arjesta.
Tuuppaat sen käytävään ilman tunnistetietoja. Henkilökunta on tottunut huolehtimaan niistä.
Haet sitten päivällä kun sedän alta selviät.
Kumpikohan tällä palstalla saisi enemmän alapeukkua: vauvan kanssa risteilylle vai vauva mummon luo yökylään ja vanhemmat risteilylle. Olisi varmaan aika tasapeli. Eli palstan mukaan paras linnoittautua vauvan kanssa neljän seinän sisälle.
Tais olla ihan kuukauden päivät vanha. Ja äimistelijät äimistelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ottaa vauva mukaan kun lähtee jakamaan persettä laivalle? En ymmärrä.
Nuo ajat on jo jääneet taakse tuossa vaiheessa yleensä.
3,5kk oli ja ne 2 yötä olikin ainoat vauvavuonna kun se nukkui yöt eikä herännyt kokoajan. Keinutti mukavasti. Helppoa sellaisen kanssa oli liikkua . Toki jos laivalle mennään ahteria jakamaan ja ryyppäämään, ei mukuloita mukaan oteta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin raskaana n. 8kk. Lasketaanko se?
Jos lasketaan, niin lasketaan myös ne, jotka on saatettu raskaaksi siellä. Minut mm. ja uskoakseni kymmeniä, ellei satoja muitakin.
Pari päivää vanhan