Olen 47-vuotias nainen ja ihastun itseäni huomattavasti nuorempiin miehiin. Tätä on jatkunut jo 11 vuotta
ja mulla oli suhde 18 vuotta nuorempaan mieheen. Mulla oli ennen eroa lasteni isästä ihan kiinnostus saman ikäisisitä miehistä, mutta eron jälkeen haluan vain nuoria miehiä. Muita samanlaisia naisia täällä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mun lerssiä ei saa kukaan
Tarjoon vain oikeesti kaffeet kun pyydän kotiini naisen kaffelle.
Sopisi minulle koska otan ne kirjaimellisesti.
Ihastut? Vai kiinnostut seksuaalisesti? Jos ihastuu tuon tuosta ja tämän tästä, jotain ongelmia on varmaan taustalla. Se ero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lerssiä ei saa kukaan
Tarjoon vain oikeesti kaffeet kun pyydän kotiini naisen kaffelle.Siinä mies mun makuuni, puhuu asioista niin kuin ne on. Ottakaa oppia ja jättäkää ne epämääräiset kiertoilmaukset (tuutko päiväkahville, kiinnostaisko netflix & chill, tanssitaanko vaakamamboa/lakanavalssia, pidetäänkö helmakestit, lähetäänkö karvalammelle ongelle, lyödäänkö lihaa piiloon, maistuisko nahkapatonki, ajellaanko jopolla, soitellaanko karvaharmonia...) hittoon, niin kaikille selvää mitä saa ja mitä ei.
Hyviä kiertoilmaisuja, näitä pitää alkaa käyttämään, kiitos.
There's plenty more where that came from, mutta etköhän näillä pääse jo alkuun. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama, olen vain vanhempi kuin ap. Oman ikäinenkin voisi kiinnostaa, jos olisi henkisesti ja fyysisesti virkeä, mutta tällaisia on todella vaikea löytää.
No ihmekös tuo, kun ikäluokkasi valioyksilömiehet keskittyvät itsekin deittailemaan niitä 10-20 vuotta nuorempia naisia. Se on kyllä jännä homma, että harvoille tuntuu riittävän omaa ikäluokkaa oleva kumppani. :D
Mulla on sama, olen vain vanhempi kuin ap. Oman ikäinenkin voisi kiinnostaa, jos olisi henkisesti ja fyysisesti virkeä, mutta tällaisia on todella vaikea löytää, joten helpompi deittailla iloisia ja virkeitä nuorempia miehiä.