Olen 47-vuotias nainen ja ihastun itseäni huomattavasti nuorempiin miehiin. Tätä on jatkunut jo 11 vuotta
ja mulla oli suhde 18 vuotta nuorempaan mieheen. Mulla oli ennen eroa lasteni isästä ihan kiinnostus saman ikäisisitä miehistä, mutta eron jälkeen haluan vain nuoria miehiä. Muita samanlaisia naisia täällä?
Kommentit (25)
Yleensä syynä on oma ikäkriisi (vanhemmalla osapuolella). Oli sukupuolet kummin päin tahansa.
Onneksi olkoon, innokkaita seuralaisia varmasti riittää ei-vakaviin tapailusuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, innokkaita seuralaisia varmasti riittää ei-vakaviin tapailusuhteisiin.
Miksi pitäisi olla vakavaa? Mitä vakava edes tarkoittaa?
No onhan ne kuumempia. Jos tekee mieli patukkaa ja mielellään kestävää, niin ei ihme että nuori mies kiinnostaa vanhaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne kuumempia. Jos tekee mieli patukkaa ja mielellään kestävää, niin ei ihme että nuori mies kiinnostaa vanhaa enemmän.
Osuit naulan kantaan! t.ap
Eihän se ole kiellettyä jakaa nuoremmille miehille. Kokemusta tarkoitan.
Ihan normaalia. Nuoret miehet ovat kuumia, vanhemmat naiset ovat jotkut kuumia jos ovat huolehtineet itsestään, molemmilla samat seksihalut, perfect match.
Hyvin yleistä salkkareissa. Sielä on aina jollain pojulla ja puumalla suhde
Täällä taas toisinpäin.
Rakastun aina nuoriin 16v naisiin.
M47
Mun lerssiä ei saa kukaan
Tarjoon vain oikeesti kaffeet kun pyydän kotiini naisen kaffelle.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoon vain oikeesti kaffeet kun pyydän kotiini naisen kaffelle.
Siinä mies mun makuuni, puhuu asioista niin kuin ne on. Ottakaa oppia ja jättäkää ne epämääräiset kiertoilmaukset (tuutko päiväkahville, kiinnostaisko netflix & chill, tanssitaanko vaakamamboa/lakanavalssia, pidetäänkö helmakestit, lähetäänkö karvalammelle ongelle, lyödäänkö lihaa piiloon, maistuisko nahkapatonki, ajellaanko jopolla, soitellaanko karvaharmonia...) hittoon, niin kaikille selvää mitä saa ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoon vain oikeesti kaffeet kun pyydän kotiini naisen kaffelle.Siinä mies mun makuuni, puhuu asioista niin kuin ne on. Ottakaa oppia ja jättäkää ne epämääräiset kiertoilmaukset (tuutko päiväkahville, kiinnostaisko netflix & chill, tanssitaanko vaakamamboa/lakanavalssia, pidetäänkö helmakestit, lähetäänkö karvalammelle ongelle, lyödäänkö lihaa piiloon, maistuisko nahkapatonki, ajellaanko jopolla, soitellaanko karvaharmonia...) hittoon, niin kaikille selvää mitä saa ja mitä ei.
Hyviä kiertoilmaisuja, näitä pitää alkaa käyttämään, kiitos.
No nyt sataa yläpeukkuja, kun nainen pystyy ihastumaan vain nuoriin miehiin.
johtuu varmasti siitä että ton ikäiset miehet , suurin osa on huonossa kunnossa möhömahaisia ei niin hyvä potenssia omaavia .ei kaikki poikkeuksia löytyy mutta kyllä kuuma seksi nuoremman kaa varmati on upeaa. jatka samaan tahtiin vaan
Ei mutta hedelmällisyytesi taisi hiipua?