Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita mökillä olijoita paikalla?

Vierailija
03.09.2022 |

Millainen ilma teillä päin? Täällä Airistolla paistaa aurinko ja ihan miellyttävä ilma. Istun villatakki auki tässä laiturilla ja siemailen viiniä. Kanaruoka odottaa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin just mökille. Niin kolee ja kostee ilma ettei oikein voi muuta ku istuu mökissä katsoo korista telkusta.

Vierailija
22/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvikärpänen lensi hiuksiin heti, kun astui ulos autosta ja melko on kylmän tuntuinen ilma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Palju täyttymässä, kohta tuli uuniin. Kaljat ja valkoviini kylmässä. Saunaan sit puita ja vedet.

Illalla paljua, saunaa, uintia ja päälle paistelen vaimolle kanapihvit ja lisäkkeeksi leipäjuustosalaattia ja ehkä mökin penkistä omaa perunaa. Niitä en ole vielä tsekannut, minkä kokoisia ja miten paljon niitä tulee, mutta ehtii tuon.

Toivottavasti saan illalla tai huomenaamuna palkinnon hyvästä palvelusta:)

Meinasitko nuolla vaimon anuksen?

Hyiiii. Ei se oo nuoltavaa. Miten pervo pitää olla et edes aattelee tuota.

Vierailija
24/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tultiin just mökille. Niin kolee ja kostee ilma ettei oikein voi muuta ku istuu mökissä katsoo korista telkusta.

Suomi voittaa!

Vierailija
25/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi voittaa!

Meidän mökin töllöstä näyttää ennuste ihan samalta

Vierailija
26/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi voittaa!

En kyllä katso kun en halua kuulla sitä kenkien pitämää ääntä lattiaa vasten. Miks ei vois olla sellasta materiaalia kengän pohjat ettei kirskus tuolla kammottavalla tavalla. Ihan tavallinen huopapohja vaikka hyvä.

Vierailija
27/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi voittaa!

Kyllä

Vierailija
28/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista on, naapurimökin nuori pirkko on ParytPaljaana.

Paryt?

Vierailija
29/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä satakunnassa. Vähän aikaa sitten kävin saunassa ja nyt teen ruokaa, perunat on kiehumassa. Sää on auringoinen ehkä joku +13 lämmintä.

Vierailija
30/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtolapuutarhassa Tampereella. Istuttelin sipuleita, nyt jääkylmässä mökissä villaviltin alla juomassa teetä. Eristämätöntä mökkiä ei viitsi lämmittää sähköllä. Takkaa ei ole. Onneksi ruumiillinen työ lämmittää.

Vierailija
31/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtolapuutarhassa Tampereella. Istuttelin sipuleita, nyt jääkylmässä mökissä villaviltin alla juomassa teetä. Eristämätöntä mökkiä ei viitsi lämmittää sähköllä. Takkaa ei ole. Onneksi ruumiillinen työ lämmittää.

Mitä sipuleita nyt istutetaan? Kukka-? Kevääksi?

Vierailija
32/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Palju täyttymässä, kohta tuli uuniin. Kaljat ja valkoviini kylmässä. Saunaan sit puita ja vedet.

Illalla paljua, saunaa, uintia ja päälle paistelen vaimolle kanapihvit ja lisäkkeeksi leipäjuustosalaattia ja ehkä mökin penkistä omaa perunaa. Niitä en ole vielä tsekannut, minkä kokoisia ja miten paljon niitä tulee, mutta ehtii tuon.

Minä ottaisin eron tuollaisesta "palkinnon" odottajasta ASAP.

Ehkäpä sinun ei tarvitsekaan käydä rantasaunassa, uimassa ja paljussa :).

Vierailija
33/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinais-Suomen maaseudulla järven rannalla. Ilma on kaunis mutta kylmä. Aamulla käytiin kiertämässä lähistöllä frisbeekierros, sitten siirrettiin halkoja uuteen katokseen, nyt odotellaan uunimakkaran + halloumi-paprikapaistoksen valmistumista.

Eilen kävin vielä saunasta uimassa kahdesti. Saa nähdä olenko tänään yhtä hurja.

Järvivesi on meillä vielä noin 15-asteista. Ei vielä kovin hurjaa.

Vesilämpömittari näytti 14 astetta. Tarkistin.

Vierailija
34/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolaan oltiin menossa Onni-pussilla.Henkilön mökille.10 minuttia ennen lähtöä asuin alueemme,menin henkilön ovikelloa soitaa ,jonka mökki on.Sanoi sinne tulossa 2 muuta,joita en tunne.Sanoin älä loukkaannu jätän väliin.Uskon tein oikean päätös. Selastasta ! Joten nauttikaa te joilla mahdollisuus mökeillä .saunoa ynnä muuta. Minäkin nautin oma pieni vuokra kämppäni omissa oloissani.

Vierailija
35/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä Liperissä Onkisalmella.

Juuri poimin hiuksista 33:n hirvikärpäsen sen jälkeen, kun kävin puolitoistatuntia sitten metsässä.

Laskettu on. (Osa oli tietysti takilla/naamassa/puserossa, mutta luku täsmää)

Löysin kaksi lampaankääpää, muuten metsä oli marjaton ja sienetön :(

Vierailija
36/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Miehet on jotenkin liikkiksiä <3 Mun mies on myös tuollainen; hemmottelee, pitää hyvänä ja on muutenkin hitsin hyvä kumppani. Ja sitten tuo.. se taustalla oleva hiljainen vaatimaton toive, että vaimo haluaisi kaiken hemmottelun jälkeen rakastella miestään. Ja kyllähän mä haluan :)

Vierailija
37/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Miehet on jotenkin liikkiksiä <3 Mun mies on myös tuollainen; hemmottelee, pitää hyvänä ja on muutenkin hitsin hyvä kumppani. Ja sitten tuo.. se taustalla oleva hiljainen vaatimaton toive, että vaimo haluaisi kaiken hemmottelun jälkeen rakastella miestään. Ja kyllähän mä haluan :)

Samoin minä, liikutun kun kultsimuru näkee vaivaa ja keksii vaikka mitä juttuja pitääkseen minua hyvänä. Totta ihmeessä se palkitaan parhaalla mahdollisella tavalla <3 <3

Vierailija
38/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ohan toi monen tunnin homma lämmittää paljut ja saunat.

Vierailija
39/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä Liperissä Onkisalmella.

Juuri poimin hiuksista 33:n hirvikärpäsen sen jälkeen, kun kävin puolitoistatuntia sitten metsässä.

Laskettu on. (Osa oli tietysti takilla/naamassa/puserossa, mutta luku täsmää)

Löysin kaksi lampaankääpää, muuten metsä oli marjaton ja sienetön :(

Hyi!!!

33 x hirvikärpänen. YÖK!

Vierailija
40/53 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Samoin minä, liikutun kun kultsimuru näkee vaivaa ja keksii vaikka mitä juttuja pitääkseen minua hyvänä. Totta ihmeessä se palkitaan parhaalla mahdollisella tavalla <3 <3

Kyllä, ja ainaskin pariin kertaan palkitaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi