Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri ei puuttunut pituuskasvuuni ja nyt olen

Vierailija
03.09.2022 |

kaikkien muiden riskien lisäksi vaarassa sairastua eteisvärinään. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yllattava-tutkimustulos-eteisvarina…

Voin laihduttaa, mutta en voi ikinä lyhentyä. Laihanakin painan laihaa kanssasiskoa vähemmän ja näytän isommalta, vaikka painaisin vähemmän.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis enemmän

Ap

Vierailija
2/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit paarustaa kumarassa, niin optisesti näyttää siltä että olet lyhyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit paarustaa kumarassa, niin optisesti näyttää siltä että olet lyhyempi.

Ei auta. Näyttää vain rumemmalta. Jalat koukussa olen yrittänyt kulkea ja nyt minulle on tullut virheasentoja. Mutta eivät nuo sairaudet ole pahinta. Pahinta on, että en koskaan löydä miestä. Lääkäri tiesi, että minulla ei ole perhettä, joten sadistina hän halusi varmistaa, etten aikuisenakaan saa mahdollisuutta onneen.

Ap

Vierailija
4/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituinen sitten olet?

Vierailija
5/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

172 cm. En ole enää mitannut pitkään aikaan. Tuntuu, että on tullut lisääkin. Tämä painajainen ei ikinä lopu.

Ap

Vierailija
6/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ap 180cm nainen,mulla on ollut rytmihäiriöitä nyt yli 30 vuotta,mutta olen niiden kanssa pärjännyt. Mulla on perhekin.

Vierailija
7/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm on ihan normaali pituus?

Vierailija
8/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taas oli pituusennuste alkuun lähemmäs 180 cm mutta pituuskasvu yhtäkkiä päättyi 14v:nä 171 senttiin ja sille tielle jäätiin. Ei se nyt ehkä maailmanloppu ole mutta oli siinä vähän sulateltavaa kun lapsena ja varhaisteininä olin aina se suht pitkä poika mutta nyt olenkin sitten aika lyhyt mies. Ei kyllä mene aina tasan.

Vierailija
9/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Suurin osa miehistäkään ei ole yli 170 cm. Lisäksi naiset täällä ovat todella pieniä. Jotain 150-165. Ja vielä hoikkia. Arvaa kumman miehet valitsevat?

Ap

Vierailija
10/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ponnettomia provoja tänään, ei muuta voi sanoa.

Vierailija
11/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

172 cm. En ole enää mitannut pitkään aikaan. Tuntuu, että on tullut lisääkin. Tämä painajainen ei ikinä lopu.

Ap

Mä arvasin, että et oikeasti edes ole mikään kovin pitkä. Olet ihan normaalin pituinen nainen eikä tuosta pituudesta ole mitään terveydellistä haittaa. Eikä ole myöskään pituutesi (tai painosikaan) syynä siihen, että sulla ei ole miestä. Kyllä se on ihan tuo sun oma luonne ja vainoharhat mitkä saa miehet kiertämään sut kaukaa.

T:168cm pitkä nainen eli vain 4cm sua lyhyempi

Vierailija
12/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Suurin osa miehistäkään ei ole yli 170 cm. Lisäksi naiset täällä ovat todella pieniä. Jotain 150-165. Ja vielä hoikkia. Arvaa kumman miehet valitsevat?

Ap

Sinun pituuttasi suurempi händikäp sinulle on, että olet gaijin.

Vierailija
13/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

0+/5

😅😅😅😅😅

Vierailija
14/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä arvasin, että et oikeasti edes ole mikään kovin pitkä. Olet ihan normaalin pituinen nainen eikä tuosta pituudesta ole mitään terveydellistä haittaa. Eikä ole myöskään pituutesi (tai painosikaan) syynä siihen, että sulla ei ole miestä. Kyllä se on ihan tuo sun oma luonne ja vainoharhat mitkä saa miehet kiertämään sut kaukaa.

Siinä on todella suuri ero onko nainen alle vai yli 170 cm!!!

Ap

Vierailija
15/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein asut?

Suomalaiset miehet ovat keskimäärin jotain 175-180 cm ja naiset ehkä 160-170 cm.

170 cm mies on melko lyhyt.

Vierailija
16/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu typerä ja lapsellinen trolli. Ei mitään yritystä tässäkään räpellyksessä. Ei naurata lainkaan.

Vierailija
17/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pätkä siis. 

Vierailija
18/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä on todella suuri ero onko nainen alle vai yli 170 cm!!!

Ap

Niin mikä suuri ero muka tuossa meidän 4cm:m pituuserossa on? Ei yhtään mitään.

Mä tiedän useita päälle 170cm pitkiä naisia jotka ovat täysin terveitä ihmisiä ja heillä on miehet. Yksi ystäväni on 181cm pitkä, kaunis nainen ja aina on miehet pörräänneet ympärillä. Hoikka ja terve nainen. 

Vierailija
19/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä oikein asut?

Suomalaiset miehet ovat keskimäärin jotain 175-180 cm ja naiset ehkä 160-170 cm.

170 cm mies on melko lyhyt.

Jep ja tuotakin miesten keskimittaa lähinnä ne vanhemmat ikäluokat painaa alaspäin. Nuoremmista miehistä iso osa on jotain 180-185cm väliltä, ainakin isoissa kaupungeissa. 

Vierailija
20/34 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen puolen tätini ovat kaikki vähintään tuon mittaisia, mikä aikoinaan oli harvinaista. Nykyisille nuorille naisiile tuo ei kovin kummoinen pituus ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi