Lääkäri ei puuttunut pituuskasvuuni ja nyt olen
kaikkien muiden riskien lisäksi vaarassa sairastua eteisvärinään. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yllattava-tutkimustulos-eteisvarina…
Voin laihduttaa, mutta en voi ikinä lyhentyä. Laihanakin painan laihaa kanssasiskoa vähemmän ja näytän isommalta, vaikka painaisin vähemmän.
Kommentit (34)
sama 172cm tyyppi taas mutta uusi taktiikka
Vierailija kirjoitti:
sama 172cm tyyppi taas mutta uusi taktiikka
Meinaatko, että on provoileva miesneitsyt?
Ei hemmetti näitä.
Onko aloittajan hiusraja kunnossa? Tuli vain mieleen.
172cm ei kyllä ole enää naiselle mikään harvinaisuus. Just kävin baarissa niin yllättävän moni nainen oli korkkarit jalassa joko samanpituinen kuin minä tai jopa pidempi. Itse olen tasan 180cm mies siis josko sillä merkitystä.
kun lääkäri määrää kasvua hidastavaa lääkettä, niin sille pitää olla jokin lääketieteellinen syy.
Jos olisit vaikkapa 182cm niin ymmärtäisin tämän paremmin. Tai jos olisit syntynyt joskus 100 vuotta aiemmin. Esim. noin 170-senttinen Greta Garbo luokiteltiin omana aikanaan "hyvin pitkäksi naiseksi" mutta nykypäivänä olisi aika normi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituinen sitten olet?
172 cm. En ole enää mitannut pitkään aikaan. Tuntuu, että on tullut lisääkin. Tämä painajainen ei ikinä lopu.
Ap
nyt rollaat, ei 172 oo liian pitkä.
Myönnettäköön etten ole nainen itse, mutta uskoisin että 172cm on ihan hyvä pituus naiselle. Voisin uskoa että vaatteita löytyy ihan hyvin, ei tarvitse liikaa kurkotella ylähyllyille ja aika iso osa miehistä on nykypäivänä kuitenkin pidempiä.
Lääkäri ei puuttunut pituuskasvuun ja nyt olen 172 cm lyhyt mies, joka spämmäilee AV-palstalla useamman kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituinen sitten olet?
172 cm. En ole enää mitannut pitkään aikaan. Tuntuu, että on tullut lisääkin. Tämä painajainen ei ikinä lopu.
Ap
Hakeudu katkaisuhoitoon.
Tom Cruise on 172cm ja on pärjäillyt ihan mukavasti.
Huono provo.
Suurin osa nykyteineistä (tytöistä) on aikalailla 170cm tai vähän yli, lyhyemmät pistää silmään poikkeavina.
Pojatkin Suomessa ovat keskimäärin 175-180cm ja 170 on melkoinen pätkä mieheksi.
Itse koen olevani melko persjalkainen 167cm mittaisena kun kaikki ystäväni ovat 170-175cm, kaikki terveitä, hoikkia ja kauniita.
Missiksikään ei sinua lyhyemmät pääse saati malleiksi ja heilläkin vientiä riittää.
Jos 172 senttinen nainen ei halutessaan löydä miesseuraa, vika on jossain muussa kuin pituudessa.
Eihän 172 ole edes pitkä vaan ihan normaali naisen pituus. Itse olen 174 ja mieheni 175 cm. Minä näytän paljon pidemmältä kuin mieheni koska kävelen selkä suorassa ryhdikkäästi ja mies on aina jotenkin kasassa. Koskaan ei ole ollut pituudesta mitään ongelmia
Oletko h o b i t t i?
Asutko Konnussa?