millainen huonekkalumuoti miellyttää sinua nyt eniten? luuletko että makusi muuttuu vaikka 5 vuoden kuluttua?
mietin vaan, kun ollaan rakennettu uusi talo ja pitäisi uusia huonekaluja...nyt minua miellyttää suorat linjat ja massiivisuus, niinkuin nyt onkin " muotia" . Ajattelin, että jos ostetaan kalliit vepsäläisen täyspuu huonekalut ja kyllästynkin niiden väriin ja malliin...tumma puu miellyttää ja tammi
Kommentit (4)
täyspuu, selkeää ja sopivasti yksikertaista. Kankaat yksivärisiä, ruutua tai raitaa.
Mun inhokkeja on Marimekon Unikot, kukkakuosit (niin boordeissa kuin kankaissa), pastellivärit, Sotkan huonekalut (ja muut vastaavat joista näkee, että ne on halppiksia), pitsiverhot, räsymatot, kristallikruunut. Kaiken " kruunaa" mintun vihreät tai turkoosit keittiön/wc:n kalusteet. Miksi kaikissa myytävän olevissa uusissa omakotitaloissa on just tällainen sisustus?
Jos ostaisin nyt tietyt huonekalut, pitäisin niistä varmaan ainakin 5 tai 10 vuotta, luultavasti ihan loppuelämäni. Nuorempana maku olisi saattanut vaihdella enemmänkin, mutta ei enää.
Pidän selkeästä tyylistä, puusta. Puu voi olla maalattuakin.
joita kadehdin. Olisin halunnut meille samanlaisia :)
Tosin meillä ei niitä paljoa ole, kun ovat hiukan laitosmaisia, lähinnä siksi että joka hemmetin virasto ja sairaala on varustettu Aallon jakkroilla ja ritiläpenkeillä ja muutamalla Muuramen isokolmosella...
Luulen, että makuni pysyy samana ainakin sen 5v, tumma puu miellytti jokin aika sitten kovasti, mutta nyt en sitä laittaisikaan... luulen kyllästyväni siihen. Viimeisen 5 vuoden aikana radikaalein muutos sisustusmaussani on värimaailman muuttuminen hillitympään suuntaan; valkoiseen, ruskeaan, muihin maanläheisiin väreihin. Punaista unohtamatta=)