Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23v, ei mitään romanttista kokemusta

Vierailija
13.08.2025 |

Ei halaamista, flirttailua, pusuja tai muuta. Kukaan ei ole lähestynyt minua romanttisin mielin.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialle voi varmasti aika helposti tehdä jotain? Sukupuolesi?

Vierailija
2/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilttis? 🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

n30

Vierailija
4/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asialle voi varmasti aika helposti tehdä jotain? Sukupuolesi?

Niin, kai sitä voisi olla sosiaalisempi ja näyttää lähestyttävämmältä. Nainen.

Vierailija
5/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kelmeäihoinen kellariasukki, joka on sitä mieltä, että surkeimmankin "miehen" ihmisoikeus on halukas nainen kainaloon ilman pienintäkään omaa panosta asian ajamiseksi.

AP: vastuu on sinulla. Ei naisia voi vaatia lähestymään sinun kaltaisiasi.

Vierailija
6/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kilttis? 🥺

En ole "nice guy".

Vierailija
7/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ollut 23-vuotiaana. Olin 28 kun ensimmäisen kerran oli romantiikkaa, ja ihan hyvä niin, silloin ymmärsi jo kenen kanssa kannattaa romantisoida ja suhde on kestänyt yli 20v.

Vierailija
8/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse et ole lähestynyt ketään koska?

Vierailija
9/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on kelmeäihoinen kellariasukki, joka on sitä mieltä, että surkeimmankin "miehen" ihmisoikeus on halukas nainen kainaloon ilman pienintäkään omaa panosta asian ajamiseksi.

AP: vastuu on sinulla. Ei naisia voi vaatia lähestymään sinun kaltaisiasi.

Hei, olen kyllä ihan nainen itsekin. Muuttaisin kyllä itseni mielelläni paljon paremmaksi naisen takia.

Vierailija
10/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ollut 23-vuotiaana. Olin 28 kun ensimmäisen kerran oli romantiikkaa, ja ihan hyvä niin, silloin ymmärsi jo kenen kanssa kannattaa romantisoida ja suhde on kestänyt yli 20v.

Kiva.

Vierailija
11/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ollut. Kymmenen vuotta tuosta eteenpäin olikin 🙈 Ei sulla silti varmaankaan mene niin kauaa kuin mulla. Mut se vaan, että ei oo ollenkaan ihmeellistä tuossa iässä kokemattomuus. N33

Vierailija
12/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse et ole lähestynyt ketään koska?

Lähestyisin, jos osaisin. En vain ole koskaan tavannut ketään, josta olisin niin kiinnostunut. Enkä muutenkaan uskalla puhua tuntemattomille. Joskus sitä tuntuu, että ihmiset tuijottavat minua pahalla tavalla, vaikka en edes yritä puhua heille.

Vierailija
13/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ollut. Kymmenen vuotta tuosta eteenpäin olikin 🙈 Ei sulla silti varmaankaan mene niin kauaa kuin mulla. Mut se vaan, että ei oo ollenkaan ihmeellistä tuossa iässä kokemattomuus. N33

Oletko sosiaalinen? Se on saattanut auttaa mukavasti. Minulla ei ole sitä etuoikeutta.

Vierailija
14/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M/N?

Vierailija
15/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M/N?

Nainen edelleen.

Vierailija
16/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on toivoa, olet vielä nuori. Itse olen 60v nainen, enkä ole kokenut edes suudelmaa.

Vierailija
17/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso nainen joten kokemusta ei tulekkaan. Kai sinä jonkin pahis miehen löydät vielä.

Vierailija
18/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on toivoa, olet vielä nuori. Itse olen 60v nainen, enkä ole kokenut edes suudelmaa.

Kyllä sinulle löytyy joku. 

Vierailija
19/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sosiaalinen? Se on saattanut auttaa mukavasti. Minulla ei ole sitä etuoikeutta.

Oon introvertti, joka kyllä tykkää tutustua uusiin ihmisiin mutta hitaasti 😂 Muutama vuosi sitten joku vaan aivoissa klikkasi että prkele tää ujous estää mua ihan liikaa ja aloin tietoisesti tekemään lähempää tuttavuutta miehiin, omaan tahtiin tietysti :) N33

Vierailija
20/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirso nainen joten kokemusta ei tulekkaan. Kai sinä jonkin pahis miehen löydät vielä.

Nirso? Miten niin olen nirso? Ja en halua miestä. Varsinkaan "pahista", hyi.