Onko Teemu Selänne peeaa?
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Menemättä henkilöihin, niin kaverilta lainataan vasta kun pankki ei lainaa. Pankki ei lainaa vaan siinä tapauksessa, että kaikki se omaisuus on jo muiden velkojen panttina, eli velkaa on sama määrä kuin omaisuutta, tai velkaa on jopa enemmän.
Kun kaverille ei makseta lainaa vaan asia menee oikeuteen, ollaan jo syvällä suossa. Ei makseta, kun ei kertakaikkiaan pystytä maksamaan.
Ja autot ja talot on sijoituksina huonoja, hyvä jos edes saa omansa pois, tuottoja ei tule.
Tuosta kukin päätelköön itse.
Sellaiset autot mitä Teemulla on ovat kyllä arvonsa pitäviä. Mutta miksi nyt takerrut autoihin ja asuntoon? Hänellä on kyllä muutakin omaisuutta sijoitusten muodossa. Alunperin halusivat myydä asuntonsa, kun lapsia alkoi muuttamaan pois ja kokivat tilaa olevan liikaa. Päättivät sitten jäädä siihen. Kyllä he varmaan sen myisivät ja saisivat kaupaksi, jos haluaisivat ja rahasta olisi pulaa. Kaliforniassa nyt kuitenkin asuvat ja siellä tuollaisia asuntoja kyllä ostetaan. Mua ihan naurattaa, kun ihmiset täällä suu vaahdossa kommentoivat, että nyt on rahat loppu. Ei taatusti ole.
Minullekin sattui silmään tuo Seiskan otsikko. Eihän nuo jääkiekkoilijat mitään penaalin terävimpiä kyniä ole ja Selänne ei missään nimessä olisi ensimmäinen urheilija maailmalla joka olisi hassannut kymmenien miljoonien omaisuuden kokonaan.
Ei siihen ole tarvittu, kun yksi kaveri kertomaan, että näihin kryptoihin kannattaa laittaa nyt kaikki rahat kiinni.. Ja ota lainaa niitä autoja ja kiinteistöjä vastaan myös näillä ei voi voi kuin voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se kenenkään raha-asiat meille kuuluu? Puhukaa omista raha-asioistanne jos raha kiinnostaa.
Mita pahaa Teemu on teille tehnyt
Kun tunkee väkisin julkisuuteen, tämä on sitten kolikon toinen puoli, kirjoitetaan myös ei-niin-mukavista asioista. Jos on älyä olla tunkematta julkisuuteen, ei kirjoiteta.
Sinulta kyllä puuttuu kyky nähdä miten lehdistö toimii. Ja kyllä, Teemu on syystäkin julkisuudessa, koska hän on yksi kaikkien aikojen parhaimmista jääkiekkoilijoista. Sinusta saadaan lukea lehdessä vaan kuolinilmoitus ja sekään ei kiinnosta ketään.
Mutta Sirpa kulta, se että on jääkiekkoilija ei tee vielä julkisuuden henkilöä tässä mielessä. Vasta kun itse tuo julkisuuteen seksielämänsä jne on ihan vapaata riistaa lehdistölle, myös kun rahat on loppumaan päin. Minusta ei tosiaan kirjoiteta kun visusti pysyn pois julkisuudesta: eipä tarvitse päivystää palstoilla etsimässä, että mitä tänään on kirjoitettu, kuten sinun.
Veikkaan että saamme Teemusta vielä paljon viihdettä, hän kun ei osaa pitää suutaan kiinni, kuten et sinäkään Sirpa.
Olet kyllä harhainen ihminen. Kannattaa muistaa ottaa ne lääkkeet.
Kun argumentit loppuvat, alkaa solvaus. Todistaa lähinnä minun pointtini.
Teemusta saadaan vielä uusi Nykänen. :)
Paitsi, että Matti sentään oli sympaattinen selvin päin.
Luuletko oikeasti, että Sirpa tänne kirjoittaa? Kyllä, sinä olet harhainen. Sinä et muuta ole tehnytkään kun solvannut. Sinulla ei ole yhtään argumenttia ollutkaan.
Nykänen oli alkoholisti ja oli sitä kuolemaansa saakka. Tälleen jyväskyläisenä näin hänet ihan pohjamudissa ja tuo kaikki on hyvin kaukana Teemu Selänteestä.
Uskon kyllä, mihin se Sirpa aikaansa käyttäisi? Joku Trump nyt ei suomea osaa eikä sitä kiinnostaisikaan, mutta eihän tuolla kotirouvalla ole mitään oikeaa tekemistäkään, varmasti seuraa mitä heistä kirjoitellaan.
Eikä ole ymmärtänyt, että jos he itse eivät antaisi niitä henkilökohtaisia seksielämäjuttuja, lehdistö voisi kirjoittaa vaan siitä jääkiekosta. Mutta ovat omalla toiminnallaan tehneet sen, että lehdistö saa kirjoittaa mistä vaan. Jos rahapula ei ole tilapäinen, asiaa kyllä ruoditaan juökisuudessa, ja ihan laillisesti.
"mihin se Sirpa aikaansa käyttäisi?"
Sirpa Selänne vetää Innovation Homen Los Angelesin toimistoa Leena Tukiaisen kanssa.
https://www.linkedin.com/in/sirpa-selanne-7a09421a3
Lisäksi Sirpa työskentelee myös silloin tällöin Selanne Steak Tavern ravintolassa.
Tuskin, ehkä vain tarvitsi nopeasti rahaa Suomessa eikä ollut siihen hätään likviditeettiä. Veikkaan että Teemun omaisuus on pääasiassa Amerikassa.
Vierailija kirjoitti:
Menemättä henkilöihin, niin kaverilta lainataan vasta kun pankki ei lainaa. Pankki ei lainaa vaan siinä tapauksessa, että kaikki se omaisuus on jo muiden velkojen panttina, eli velkaa on sama määrä kuin omaisuutta, tai velkaa on jopa enemmän.
Kun kaverille ei makseta lainaa vaan asia menee oikeuteen, ollaan jo syvällä suossa. Ei makseta, kun ei kertakaikkiaan pystytä maksamaan.
Ja autot ja talot on sijoituksina huonoja, hyvä jos edes saa omansa pois, tuottoja ei tule.
Niin mitä pitäisi päätellä? Kun tässäkin ketjussa on moneen kertaan jo todettu, että Selänteen firmat tuottaa pelkästään Suomessa yli miljoona euroa vuodessa. Selänne ei ole persaukinen, vaikka sitä miten täällä vihjailet ja vänkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset autot mitä Teemulla on ovat kyllä arvonsa pitäviä. Mutta miksi nyt takerrut autoihin ja asuntoon? Hänellä on kyllä muutakin omaisuutta sijoitusten muodossa. Alunperin halusivat myydä asuntonsa, kun lapsia alkoi muuttamaan pois ja kokivat tilaa olevan liikaa. Päättivät sitten jäädä siihen. Kyllä he varmaan sen myisivät ja saisivat kaupaksi, jos haluaisivat ja rahasta olisi pulaa. Kaliforniassa nyt kuitenkin asuvat ja siellä tuollaisia asuntoja kyllä ostetaan. Mua ihan naurattaa, kun ihmiset täällä suu vaahdossa kommentoivat, että nyt on rahat loppu. Ei taatusti ole.
Sirpa ei sinun tarvitse meille selittää yhtään mitään, ei yöllä eikä päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt mielessä, että heillä on eriävät mielipiteet asiasta? Teemu ei mielestään ole velkaa ja toinen taas on eri mieltä. Tuollaisia tapauksia on Suomi pullollaan ja oikeuslaitoksella ei olisi töitä, jos ei olisi. Minun lähipiirissänikin oli vähän vastaavanlainen tapaus. Tämän takia olen oppinut, että kaikesta tehdään kirjalliset paperit ja mitään ei jätetä puhumisen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin sattui silmään tuo Seiskan otsikko. Eihän nuo jääkiekkoilijat mitään penaalin terävimpiä kyniä ole ja Selänne ei missään nimessä olisi ensimmäinen urheilija maailmalla joka olisi hassannut kymmenien miljoonien omaisuuden kokonaan.
Ei siihen ole tarvittu, kun yksi kaveri kertomaan, että näihin kryptoihin kannattaa laittaa nyt kaikki rahat kiinni.. Ja ota lainaa niitä autoja ja kiinteistöjä vastaan myös näillä ei voi voi kuin voittaa.
Sinä et ole kyllä mitenkään penaalin terävin kynä, kun ajattelet jääkiekkoilijoiden olevan joku yksi ja samanlainen ryhmä. Kertoo sinun älykkyydestäsi tai lähinnä sen puutteesta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti ole peeaa. Sillähän on miljoonien edestä harvinaisia klassikkoautoja tallissa ja kaliita jahteja sekä kiinteistöjä omistuksessaan. Firma voi olla vaikeuksissa mutta silläkin on luultavasti monta omistajaa
Menisitkö itse tossa tilanteessa pyytämään kaverilta 150 000 euroa lainaa?
Kyllä varmaan, kun omaisuuteni on jo sijoitettuna.
Kannattaa sijoittaa ihan kaikki rahat ja pyytää kavereita maksamaan päivittäiset kulut ruuasta lähtien. Mitäpä sitä itse turhaan maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Teemulla kalliita harrastuksia? #jauhojengi
Tenniksen pelaaminen, Veeran sparraajana toimiminen tenniksessä, golf.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole kyllä mitenkään penaalin terävin kynä, kun ajattelet jääkiekkoilijoiden olevan joku yksi ja samanlainen ryhmä. Kertoo sinun älykkyydestäsi tai lähinnä sen puutteesta paljon.
No, muistan joskus aikoinaan, että Selänne selitti, että ei ole elämässään yhtä ainutta kirjaa lukenut. Ja, joo, on niitä fiksujakin kiekkoilijoita, mutta en Selännettä kyllä laske siihen joukkoon. Jo ihan viime vuosien twitter-kommentointi on aika hyvin vahvistanut tuota mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, muistan joskus aikoinaan, että Selänne selitti, että ei ole elämässään yhtä ainutta kirjaa lukenut. Ja, joo, on niitä fiksujakin kiekkoilijoita, mutta en Selännettä kyllä laske siihen joukkoon. Jo ihan viime vuosien twitter-kommentointi on aika hyvin vahvistanut tuota mielipidettä.
Selänteellä on ollut varmaan jo uransa alkuajoista lähtien asioidenhoitaja, joka hoitaa sijoituspuolen, ja Suomen lukujen perusteella hyvin on hoitanutkin.
Selänteellä ei ole rahapulaa. Rahaa tulee jatkuvasti, hänellä on ystävänsä kanssa kaksi menestyvää ravintolaa, joista varsinkin Selanne Steak Tavern on erittäin suosittu ja useasti palkittu.
"Seatings are limited to two-hours due to demand"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin pelaa lätkää ja saa 1-10miljoonaa kaudesta ei ole hätää mutta uran jälkeen rahat rupeaa hupenemaan kun ökykulutus pysyy samana. Harva urheilija sijoittaa rahojaan. Amerikassa on tutkittu, että kun NBA-koripalloilija lopettaa pelaamisen niin keskimäärin 2vuotta ja rahat loppu.
Miten tämä liittyy Selänteeseen, joka on sijoittanut rahojaan sekä Suomessa että Yhdysvaltojen päässä? On ihan julkista tietoa nuo Suomen firmojen tulokset ja kelpo tiliä näyttävät tuottavan.
Kyllä Teemun firmoilla pyyhkii hyvin sekä Suomessa että ulkomailla. Tuo Seiskan juttu on sensaatiohakuinen valikoiduista paloista. Eihän Teemulla välttämättä tuommoisia summia ole Suomessa käteisenä. Hänhän asuu ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti ole peeaa. Sillähän on miljoonien edestä harvinaisia klassikkoautoja tallissa ja kaliita jahteja sekä kiinteistöjä omistuksessaan. Firma voi olla vaikeuksissa mutta silläkin on luultavasti monta omistajaa
Kannattaa sijoittaa ihan kaikki rahat ja pyytää kavereita maksamaan päivittäiset kulut ruuasta lähtien. Mitäpä sitä itse turhaan maksamaan.
Ei kait Teemulla Suomessa nyt tuommoisia summia käteisenä ole, kun ei edes täällä asu. Seiska taas höpisee omiaan. Teemu ei varmuudella ole PA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu on aina vaikuttanut sellaiselta hönöltä idiootilta, joka ei tajua rahankäytöstä mitään. Ja ympärillä on porukka perskärpäsiä, jotka ottavat osansa. Ja Selänne jatkaa samaa elämäntyyliä, vaikka rahaa ei enää tule.
En yhtään ihmettelisi, jos olisi rahat vähissä. Todella monelle urheilijalle käy noin jenkeissä, kun käytännössä ilman koulutusta köyhistä oloista hypätään suoraan miljoonatuloihin.
Teemu on urallaan ansainnut valtavan määrän rahaa, joka sijoitettuna tuottaa korkotuloja jatkuvasti. Lisäksi Teemulla ja ystävällään on kaksi menestyvää ravintolaa Kaliforniassa, jotka tuottavat lisää rahaa joka päivä. Ja on Selänteellä muitakin bisneksiä meneillään.
Miksi hän siis ei maksa 150 000 lainaa? Edes hakemalla pankkilainaa. Minä saisin pankista tuon verran lainaa kun olen maksanut vanhan omakotitaloni, miksi Selänne ei saa? Kun jos on antaa pantiksi omaisuutta, asia hoituu parissa päivässä verkkopankin kautta.
Ei ne tulot lämmitä, jos kaikki on mennyt. Autot, veneet ja talot aiheuttaa koko ajan kuluja, ei ne tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait Teemulla Suomessa nyt tuommoisia summia käteisenä ole, kun ei edes täällä asu. Seiska taas höpisee omiaan. Teemu ei varmuudella ole PA
Kortilla voi hoitaa rahansiirtoja, kuka rehellinen latoo satoja tonneja käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha siirtyy vaikka maailman toiselta puolelta kohtuuajassa jos tarvitaan. Ei tuo ole mikään syy eikä kukaan tarvitse (toivottavasti) 150 tonnia käteistä just nyt koska tuommoinen kiire se vasta ihmetyttäisikin.
Teemu on urallaan ansainnut valtavan määrän rahaa, joka sijoitettuna tuottaa korkotuloja jatkuvasti. Lisäksi Teemulla ja ystävällään on kaksi menestyvää ravintolaa Kaliforniassa, jotka tuottavat lisää rahaa joka päivä. Ja on Selänteellä muitakin bisneksiä meneillään.