Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wc-paperi oli loppu Prismasta! Nyt jotain rotia!

Vierailija
02.09.2022 |

Ei se paperi maailmasta loppu!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen vähä älyisyys on viime vuosina lisääntynyt. Yhtään mistään ei ole puutetta tässä maassa. Hamsterit pitäisi laittaa edunvalvonnan alle.

Vessapaperi säännöstelykorteille ja määrä riippuu perhekoosta. Kukaan ei saisi rohmuttua kun pöljä ja muut jäis kokonaan ilman. Vain siksi että on annettu ilmoitus mahdollisesta pulasta.

Vierailija
42/46 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen vähä älyisyys on viime vuosina lisääntynyt. Yhtään mistään ei ole puutetta tässä maassa. Hamsterit pitäisi laittaa edunvalvonnan alle.

Vessapaperi säännöstelykorteille ja määrä riippuu perhekoosta. Kukaan ei saisi rohmuttua kun pöljä ja muut jäis kokonaan ilman. Vain siksi että on annettu ilmoitus mahdollisesta pulasta.

Ilmoitus oli vain yhden tehtaan oma juttu, mutta eikö suomalaiset tosiaan tiedä, että tänne tuodaan vessapaperia sen lisäksi, että on useampia tehtaita.

Ei kukaan tule ajatelleeksi tehdä vessapaperin kanssa samaa kuin sähkön, eli vähentää käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko halvin kotti maksaa nykyään? en ole ostanut wc paperia sitten 2001. Hyvin pärjää pesulla ja pyyhkeilläkin.

Vierailija
44/46 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä paperin loppumista on panikoida. Käsisuihkulla voi pestä alapään. Kylmällä vedellä tietysti, ettei kulu vedenlämmitykseen sähköä. Kuivaus peppupyyhkeeseen.

Vierailija
45/46 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko koko ketju provo vai mitä, mutta itse ainakin murkku/teini-iässä piti pyyhkiä 2:nen sanomalehtipaperiin, ja kuulemma jos sitä ei ollut, niin sanikanlehteen.

Ja käsiä en pessyt (millähän senkin nyt ois voinut?), sitten vaan kauppaan, postiin ja "myymikselle". Ja leviskö taudit? Ehkä levis, ehkä ei. Vastustuskyky ainakin kasvoi.

Vierailija
46/46 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko koko ketju provo vai mitä, mutta itse ainakin murkku/teini-iässä piti pyyhkiä 2:nen sanomalehtipaperiin, ja kuulemma jos sitä ei ollut, niin sanikanlehteen.

Ja käsiä en pessyt (millähän senkin nyt ois voinut?), sitten vaan kauppaan, postiin ja "myymikselle". Ja leviskö taudit? Ehkä levis, ehkä ei. Vastustuskyky ainakin kasvoi.

Jatkan tuosta, että isä (oli silloin 80v.) sai 5v. sitten 2. aivoinfarktin: 10pv keskus:ksessa ja 11pv. tk:n vuodeosastolla. Minä hoitelin kaikki asiat (lääke- yms.). Jossain vaiheessa sain itse flunssan. Mietin, et voi hyvä luoja jos sen tartutan sen isään. Mitä, äijä oli niin pirteä koko ajan, veti körssiä koko ajan, itse "räin ja ryin".  Eli joillakin on todella hyvä vastustuskyky.