Juttelua muutama päivä naisen kanssa Tinderissä, nyt pyysin treffeille ja pitänyt radiohiljaisuutta
Laitoin eilen viestin, että mulla on perjantaina tapana nauttia muutama olunen ja käydä saunassa ja että hänkin on tervetullut, sen jälkeen ei tullut mitään viestiä. Hän on lukenut kyllä viestini mutta ei vastannut. Koitin soittaakin tuloksetta. Mikä nykypäivän naisia vaivaa? Juttu luisti ja vaikutti niin lupaavalta aluksi. 😔
M28
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kutsuu kotiinsa saunaan = Mies haluaa kotiintilattuna seksiä heti ensimmäisellä tapaamisella
Tässä sinulle käännös mies-nainen-mies -sanakirjasta. Tapaaminen ensikertaa kotona on punainen vaate monelle ja jos joku on niin tökerö, että ensikerralla heti ehdottaa, että mennäänpä saunaan mun kotona, krjäh, kjäh, niin ei ihme, että voi tulla hiljaista.
No en olisi pakottanut mutta olisihan se myös mukava ollut ja katsella loppuillasta jotain leffaa vaikka.
AP
Kelle tulee mieleen edes ilmaista tällein "en olisi pakottanut, mutta..." :D
Eihän tässä mistään seksiin pakottamisesta puhuttukaan, mutta useimmat haluavat livenä tarkistaa, että deitti on selväpäinen ja siksi tapaavat julkisella paikalla (olipa se sitten kahvin tai kävelyn verran). Eikö miehillä tule mieleen, että deitti saattaa huumata tai painostaa seksiin? Ai niin, mutta kamalinta, mitä voi käydä on se, että nainen on valas vaikka antoi ymmärtää toisin kuvissaan. Ihan vain tämänkin takia on hyvä tavata jossain muualla kuin kotona niin pääset lähtemään vaikka jonkun kaverin koiran sairaskohtauksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Minulle eräs nelikymppinen mies, jonka kanssa 9ltiin lyhyesti viestitelty, lähetti tämän tyyppisen viestin :
Haluaisitko joku päivä tulla käymään mun mökillä *paikkakunnalla x* ? Voitaisiin saunoa ja paljutella ja katsoa, mihin ilta johtaa...
Voi vi * ttu sanon minä.
Miksi suhtaudut niin kielteisesti seksiin, onko sulla traumoja siitä?
Miksi suhtaudut niin kielteisesti toisten haluun varmistaa oman turvallisuutensa, onko sinulla traumoja siitä?
Ensitreffeille jonkun miehen saunaan? Et ole tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Minulle eräs nelikymppinen mies, jonka kanssa 9ltiin lyhyesti viestitelty, lähetti tämän tyyppisen viestin :
Haluaisitko joku päivä tulla käymään mun mökillä *paikkakunnalla x* ? Voitaisiin saunoa ja paljutella ja katsoa, mihin ilta johtaa...
Voi vi * ttu sanon minä.
Miksi suhtaudut niin kielteisesti seksiin, onko sulla traumoja siitä?
Miksi suhtaudut niin kielteisesti toisten haluun varmistaa oman turvallisuutensa, onko sinulla traumoja siitä?
Miehillä on tapana suhtautua nihkeästi naisten haluun varmistaa oma turvallisuutensa. Miksiköhän...
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffeille jonkun miehen saunaan? Et ole tosissasi.
Onko muka pahempi kuin ensitreffit alttarilla? Vähän seikkailunhalua. Voithan videoida koko jutun.
Hitto tässähän tuli loistava deittiohjelman aihe ihan julkiseksi. Tavataan löylyssä.
Ei kun ensitreffeille ei lähdetä jonnekin metsäpaikkakunnalle x "vähän paljuttelemaan".