Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelua muutama päivä naisen kanssa Tinderissä, nyt pyysin treffeille ja pitänyt radiohiljaisuutta

Vierailija
02.09.2022 |

Laitoin eilen viestin, että mulla on perjantaina tapana nauttia muutama olunen ja käydä saunassa ja että hänkin on tervetullut, sen jälkeen ei tullut mitään viestiä. Hän on lukenut kyllä viestini mutta ei vastannut. Koitin soittaakin tuloksetta. Mikä nykypäivän naisia vaivaa? Juttu luisti ja vaikutti niin lupaavalta aluksi. 😔

M28

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chadillakin on sauna lämpimänä

Vierailija
2/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit ensitapaamista kotiisi. Olet siis joku mürhaajatyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä ehdotukselta kuulostaa 👍 Tulkitsiko sitten muutama olunen= joka viikonloppu kännit. Se on ihan nou nou

Vierailija
4/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit aina julkiselle paikalle.

Nyt onnistuit vaikuttamaan alkoholiongelmaiselta pervolta.

Sori.

Vierailija
5/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö tinderisssä nykyään soittamaan matchille?

Vierailija
6/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kutsuu kotiinsa saunaan = Mies haluaa kotiintilattuna seksiä heti ensimmäisellä tapaamisella

Tässä sinulle käännös mies-nainen-mies -sanakirjasta. Tapaaminen ensikertaa kotona on punainen vaate monelle ja jos joku on niin tökerö, että ensikerralla heti ehdottaa, että mennäänpä saunaan mun kotona, krjäh, kjäh, niin ei ihme, että voi tulla hiljaista.

Vierailija
7/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tämän saman aloituksen taas? Itse pyysin miestä elokuviin, hän kieltäytyi eikä ehdottanut mitään tilalle. Mikä miehiä vaivaa?

Vierailija
8/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaliput liehuu!!

Tuollainen ehdotus on naiselle sama kuin kysyisit "notta haluaisitko tulla tänne raiskattavakseni?"

Vierailija
9/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit tämän saman aloituksen taas? Itse pyysin miestä elokuviin, hän kieltäytyi eikä ehdottanut mitään tilalle. Mikä miehiä vaivaa?

No kun olisi pitänyt olla pimppaa kotiinkuljetuksella.

Hätävaihtoehtona olisi käynyt myös pimppa sun luonasi.

Kahvilla ja leffassa on yhtä kuin ei pimppaa.

Vierailija
10/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olisi voinut saada elokuvan jälkeen. Nyt jäi sitten kokonaan saamatta.

Vierailija
11/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olisi voinut saada elokuvan jälkeen. Nyt jäi sitten kokonaan saamatta.

Liian vaivalloista, ajatteli mies.

Vierailija
12/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vielä viesti että et ole tekemässä hänelle mitään pahaa.

Vierailija
13/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös muutamalle Tindertypylle viestiä, että kokenut hopeakettu vapaana. Puut hakattu, vedet kannettu sisään ja odottelen nuoria neitosia saunomaan. Ei vastauksia. Liekö ikärasismia. M82

Vierailija
14/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt niin paha oli? Olisihan se seksi saattanut sille naisellekin maistua 😄 Aika tavallista on että baarista lähdetään tuiki tuntemattoman matkaan, ei hirveän turvallista sekään.

N36

Vierailija
15/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset etsivät Tinderissä ensisijaisesti kirjeenvaihtokaveria. Älä ehdottele tapaamisia muutamaan kuukauteen äläkä kysele liian henkilökohtaisia kysymyksiä, jotkut ovat niin varovaisia että heiltä ei saa kysyä yhtään mitään.

Vierailija
16/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset etsivät Tinderissä ensisijaisesti kirjeenvaihtokaveria. Älä ehdottele tapaamisia muutamaan kuukauteen äläkä kysele liian henkilökohtaisia kysymyksiä, jotkut ovat niin varovaisia että heiltä ei saa kysyä yhtään mitään.

Ja ne naiset, jotka itse ehdottavat treffejä, ovat liian helppoja ja näin ollen epäkiinnostavia.

Vierailija
17/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kutsuu kotiinsa saunaan = Mies haluaa kotiintilattuna seksiä heti ensimmäisellä tapaamisella

Tässä sinulle käännös mies-nainen-mies -sanakirjasta. Tapaaminen ensikertaa kotona on punainen vaate monelle ja jos joku on niin tökerö, että ensikerralla heti ehdottaa, että mennäänpä saunaan mun kotona, krjäh, kjäh, niin ei ihme, että voi tulla hiljaista.

No en olisi pakottanut mutta olisihan se myös mukava ollut ja katsella loppuillasta jotain leffaa vaikka.

AP

Vierailija
18/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Henriikka Rönkkösen Bikinirajatapaus ja muut kirjat. Kertovat sinkkuelämästä ja tinderöinnistä.

Vierailija
19/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en olisi pakottanut mutta olisihan se myös mukava ollut ja katsella loppuillasta jotain leffaa vaikka.

AP

Njääh, saunominen olisi vallan hyvät ensitreffit minun mielestä.

20/46 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena en ikinä uskaltaisi mennä ensitreffeille miehen kotiin enkä omaankin kotiin kutsuisi ketään ensitreffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme