Millainen työtuoli sinulla on kotona - mitä suosittelet?
Etätyöt sen kuin jatkuvat (sopii itselleni hyvin), mutta kotitoimiston ergonomia on järkyttävän huono. Minulla on työpöytä, jonka korkeutta ei voi muuttaa ja joku vanha pehmustettu keittiön tuoli siinä edessä - unohtunut siihen muuton jälkeen ja jäänyt. Nyt alkaa huolestuttaa kipeä niska ja selkä, joten kunnollinen tuoli pitää löytyä pian.
Millaisia työtuoleja teillä muilla on, kotona tai töissä? Mitä suosittelet ja mitä et? Itse haluaisin, että tuolissa oli helposti säädettävän korkeuden lisäksi myös jonkinlaiset käsinojat. Taakse kallistus olisi ihan kiva, mutta ei välttämätön.
Käytännöllisyys edellä mennään, mutta jos jollakin olisi vinkata jostakin hyvästä, nätistä ja kohtuuhintaisesta tuolista, kuulisin mielelläni. Minkälaisen itse ostaisit?
Martelan työtuolit ovat hyviä, mutta kalliita. Kannattaa kysyä tehdashuolletuja malleja. Itse maksoin 400€ 1000€ sijasta ja 7 vuotta ollut käytössä ilman ongelmia. Martelalla on hyvä huolto vikojen korjaamiseksi, joten ei välttämättä tarvitse ostaa uutta.