Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Havupuu-uutetabletti, uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
02.09.2022 |

On myös juomana ilmeisesti. Onko sillä mitään voimistavia, raikastavia, suojaavia tai hyviä vaikutuksia (antioksidantteja) vai huijataanko meitä? En jaksa ottaa noin montaa tablettia kun on jo vitamiinit erikseen. Ehkä yhden joskus harvoin tai kaksi. Maistui puun kuorelle ja selluloosalle. Entä kuusenkerkkä? Kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ja halpaa tehdä itse. Hae metsästä puolikas kattilallinen neulasia. Huuhtele ne hyvin ensin kylmällä vedellä. Laitat kattilaan siis puolet neulasia ja puolet vettä. Sitten keittelet hiljalleen kannen alla muutaman tunnin. Kun on jäähtynyt niin siivilöit juoman ja pullotat.

Vierailija
2/3 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa ja halpaa tehdä itse. Hae metsästä puolikas kattilallinen neulasia. Huuhtele ne hyvin ensin kylmällä vedellä. Laitat kattilaan siis puolet neulasia ja puolet vettä. Sitten keittelet hiljalleen kannen alla muutaman tunnin. Kun on jäähtynyt niin siivilöit juoman ja pullotat.

Mutta kun tuo ei ole havuja, se on kuorta tai kuoriuutetta. Onko se pintaa vai sisäosa ei tietoa. Näyttää ruskealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vissiin voi ottaa neulasia ilman metsänomistajan lupaa.