Somekäytös, omat rajat jne.
Katselin bussimatkalla Sometähtien sinkkuelämää-sarjaa. Siinä Niko Saarinen höpöttää elämästään ja käy samalla vessassa, pyyhkii ja pistää housujaan ym, ja höpötys se vain jatkuu.
Onko tämä nykynuorille tavallista ja arkista, niin tavallista että olen ainoa joka kiinnittää asiaan edes huomiota? Olen itse 39v nainen ja en käy vessassa edes kotona ollessa ovi auki mikäli muita on kotona. En ikimaailmassa voisi kuvitella edes soittavani puhelua pöntöltä, saati sitten somettavani. Olenko siis vain niin kalkkis vai onko kellään nuoremmasta sukupolvesta enää samanlaiset mietteet?
Kommentit (7)
No eihän tuo nyt mitään kovin normaalia käytöstä ole. Saarinenhan on muuten -86 syntynyt eikä siis kuin pari vuotta sinua nuorempi. Symppis tyyppi mutta todellakin taipuvainen kaikenlaiseen rajattomuuteen ja elämänhallinnallisiin ongelmiin.
Edellinen kirjoittaja sen sanoi: Niko on symppis ja ihan suloinen, mutta myös hyvin lapsekas ja epävakaa. Ei siinä sarjassa kukaan muukaan kaki kuvatessaan eikä Niko ole enää 25v vaan yli 10 vuotta vanhempi.
Sitä en tiedä pyrkiikö hän olemaan nuoremalle sukupolvelle suosittu nimenomaan tuollaisella rajattomalla käytöksellä ja onko sellainen nykynuorille in, vai onko vain ihan oma itsensä.
Niko nyt ei ole koskaan tainnut olla kovin vakaa ihminen....
Onko Niko Saarisella muuta smmattia kuin tositv:ssä esiintyminen kirkealla hinnalka?
BB talosta lähtenyt ura urennut turha julkkis
Juu ei, wc:ssa käyn yksin ja ovi lukossa. Kakkosella en edes käy kuin kotona.
Mutta ainahan näitä ihmisiä on ketkä on ketkä mainostaa itseään mielellään alasti ja vääntää sitä kuuluisaa aamukakkaa vaikka toinen pesisi vieressä hampaita.
N26