Mitä mieltä olet naisen toiminnasta?
Minulla on itseäni nuorempi, naimisissa oleva nainen ystävänä harrastuksen kautta. Hän on tavallaan kuin pikkusisko minulle. Siinä mielessä kiva, kun itselläni on neljä veljeä ja ei yhtään siskoa. Kerroin alkuviikosta naiselle, että löysin Tinderistä naisen, joka tykkää minusta todella paljon ja että olen innoissani, kun olen ollut todella pitkään sinkkuna. Noh, nainen suuttui tästä minulle, lopetti meidän ystävyyssuhteen ja esti minut WhatsAppissa.
Mikä naiseen tuli?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, ihan oikeasti nyt. -.- Nainen ei voi mitenkään olla ihastunut minuun millään tasolla. Olen cringe, nörtti, weeb ja minua pidetään homona (vaikka olen 100% hetero). Tuon teorian voi kuopata. -AP
Kuulostat söpöltä, vaikka olenkin heteromies.
Hyvinkin monet naiset pitävät sinua söpönä.
M
Tää on muuten aika totta. Olin itsekin joskus ihastunut tällaiseen, mutta itse en ollut tuohon aikoihin kovin tyttöystävämatskua vaan enemmän sellainen kaverityttö.
Mulle tulee mieleen, että olisko tuo tyttö tosiaan ajatellut sun olevan homo ja tilanne tuli hänelle yllätyksenä. Ehkä hän ei osannut tunnistaa itsessään noussutta tunnetta tilanteesta. Voihan se olla vain kaverin menettämisestä johtuvaa pelkoa. Kokemukseni mukaan myös kaveritytöt saa lähteä, kun miehet seurustelee. Mikä on ihan ymmärrettävää, jos uudella tyttöystävälläni on ikäviä kokemuksia miehen kaveritytöistä. Kokemus vaan on, että friend zonelta on vaikea päästä pois.. Vasta sellainen yllättävä tapaaminen naisellisen ystävän kanssa saattaa herättää ajattelemaan, että toihan onkin nainen.
Just mukavaan ja herkkään mieheen, joka osaa olla ystävä naisten kanssa, naiset ihastuvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisista on vain harmia. M27
Niin on. Rajoittaa miehen vapaata elämää, aina ihmetellään kun syön mihin aikaan haluan, liikun mihin aikaan haluan ja tarvis. Koko ajan ihmetellään tekemisiä ja kulkemisia. Helpompi ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just mukavaan ja herkkään mieheen, joka osaa olla ystävä naisten kanssa, naiset ihastuvatkin.
Vaan eivät välttämättä ihan heti ota pikkuhousuja pois...
M
Se on miehen tehtävä ne riipiå kun on myönteinen signaali naisen suunnasta siihen saatu.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan tällaisesta miehestä tulee sellainen naisen paras homokaveri jolle sitten välillä itketään kun nahkatakkimiehet kohtelee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MSe on miehen tehtävä ne riipiå kun on myönteinen signaali naisen suunnasta siihen saatu.
Jo on uusavutonta kun nainen ei osaa omia pikkuhousujaan riisua? Pitääkö hänen puolestaan tehdä kaikki muukin?
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen nainen taisi olla huomion perään. Nyt ei enää saa tarvitsemaansa huomiota sinulta.
Luultavasti etsiii jonkun uuden miehen jota alkaa vedättämään.
Juu. Niitä naisia on, jotka antavat ymmärtää hyvin, mutteivät ymmärrä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MSe on miehen tehtävä ne riipiå kun on myönteinen signaali naisen suunnasta siihen saatu.
Jo on uusavutonta kun nainen ei osaa omia pikkuhousujaan riisua? Pitääkö hänen puolestaan tehdä kaikki muukin?
Kyllä ne odottavat että mies myös tyydyttää heidät ja mikäli ei pysty tai halua, niin mies vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä aukonu rintsikatkin yleensä. Vähänkö hankalia yhdellä kädellä avattavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä miehisenä miehenä tapaan tehdä. Pidemmässä parisuhteessa monet naiset kumminkin enimmäkseen haluavat ottaa ne itse pois kaikessa rauhassa, vaikka muutoin yhteisymmärryksessä oltaisiinkin.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä aukonu rintsikatkin yleensä. Vähänkö hankalia yhdellä kädellä avattavia.
Kokeile käyttää molempia käsiä, jos sulla on kaksi.
Kuulostaa yhtä puhtaalta ystävyydeltä kuin mitä miehelläni oli nuoren blondin kanssa. Mieheni halusi kuulemma vain isällisesti tukea sitä ystävänaista, kun hänellä oli psyykkisiä ongelmia.