Mitä mieltä olet naisen toiminnasta?
Minulla on itseäni nuorempi, naimisissa oleva nainen ystävänä harrastuksen kautta. Hän on tavallaan kuin pikkusisko minulle. Siinä mielessä kiva, kun itselläni on neljä veljeä ja ei yhtään siskoa. Kerroin alkuviikosta naiselle, että löysin Tinderistä naisen, joka tykkää minusta todella paljon ja että olen innoissani, kun olen ollut todella pitkään sinkkuna. Noh, nainen suuttui tästä minulle, lopetti meidän ystävyyssuhteen ja esti minut WhatsAppissa.
Mikä naiseen tuli?
Kommentit (33)
Todella outoa. Ei ole normaalia käytöstä. Ystävän pitäisi olla iloinen tilanteestasi. Onnea sulle jatkoon ja unohda moinen epävakaa persoona! Ei ole kaikki muumit laaksossa.
Nainen piti sinua varalla, jos hänen avioliittonsa olisi kariutunut. Monella naisella on tapana hankkia beta-mies, jonka ottaa itselleen, kun iän takia ei saa kunnon miestä. Beta-miehen täytyy pysyä sinkkuna! Tottakai se ärsyttää naista.
Christiiina kirjoitti:
Hän oli ihastunut sinuun.
Epäilen vahvasti. En ole miehinen mies. -AP
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa. Ei ole normaalia käytöstä. Ystävän pitäisi olla iloinen tilanteestasi. Onnea sulle jatkoon ja unohda moinen epävakaa persoona! Ei ole kaikki muumit laaksossa.
Onko tämä niitä toksisuus-juttuja, joista aina puhutaan? -AP
Vierailija kirjoitti:
Nainen piti sinua varalla, jos hänen avioliittonsa olisi kariutunut. Monella naisella on tapana hankkia beta-mies, jonka ottaa itselleen, kun iän takia ei saa kunnon miestä. Beta-miehen täytyy pysyä sinkkuna! Tottakai se ärsyttää naista.
Hyvin mahdollista. -AP
Nainen vaikuttaa kontrollifriikiltä narsistilta. Väistit luodin. Ei kannata ryhtyä yhdenkään naisen simp-beta -mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Et voi olla noin tyhmä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollista. -AP
Kyllä tuossakin tapauksessa naisella on selvä viehtymys jos ei ihastusta olisi.
Naisia yleensä kyllästyttävät miesten naisjutut tai parisuhdejutut - silleen että nukahtaa. Pelkäsikö että joutuu keskustelemaan niistä tai kuuntelemaan. Vaikka tuskin olisi sen enempää siitä sanonut ja toinen olisi voinut kysyä vaan pari selventävää. Sitten voi olla vaihtoehtona että varattu nainen olisi Ihaillut ensin sinua jalustalla ja jotenkin kyllästynyt naisjutun jälkeen, silleen että hohhoijaa olipa kiinnostavaa ja hermostunut jopa vähän. Tai sitten oli ihastunut ja pettyi, mikä olisi outoa jos on varattuna. Ehkä ei kokenut kaveruutta, vaan tuttuna oli tai juttelua. Ehkä ei halunnut olla sinulla muiden ja veljien joukossa joku outo sisko. Naiset eivät aina halua muiden luomia nimityksiä tai paikkoja toisen elämässä, ovat vaan itse siinä, roolissa jonka itse ajattelevat. Vaikea sanoa.
Joskus naiset käyttävät tuollaisen sopivan välin, päästäkseen eroon jostain tuttavamiehestä, jos toisen jutut eivät resonoi. Mutta voihan olla että tinder jotenkin oli hänelle epämiellyttävä tai se kun löysit jonkun. Ajatteli ettei se nainen saa teidän kaveruudesta väärää käsitystä. Varsinkin jos uusi olisi hermostuva tai mustis, ehkä ei ole.
Jos luuli sinua homoksi ja piti sinua turvallisena ystävänä.
Okei, ihan oikeasti nyt. -.- Nainen ei voi mitenkään olla ihastunut minuun millään tasolla. Olen cringe, nörtti, weeb ja minua pidetään homona (vaikka olen 100% hetero). Tuon teorian voi kuopata. -AP
Vierailija kirjoitti:
Okei, ihan oikeasti nyt. -.- Nainen ei voi mitenkään olla ihastunut minuun millään tasolla. Olen cringe, nörtti, weeb ja minua pidetään homona (vaikka olen 100% hetero). Tuon teorian voi kuopata. -AP
Kuulostat söpöltä, vaikka olenkin heteromies.
Hyvinkin monet naiset pitävät sinua söpönä.
M
Vierailija kirjoitti:
Naisista on vain harmia. M27
Ei pidä paikkaansa, on niistä myös rahankulua, huolta ja murhetta.
M
Kyseinen nainen taisi olla huomion perään. Nyt ei enää saa tarvitsemaansa huomiota sinulta.
Luultavasti etsiii jonkun uuden miehen jota alkaa vedättämään.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Olen erittäin miehinen mies. Se pelottaa useimpia naisia, jotkut kyllä haluavat seksiä mutta pidempään suhteeseen haluavat turvallisemman tuntuisen miehen. Söpöön henkisyyttä ja tunteellisuutta huokuvaan mieheen kyllä monet naiset viehättyvät, jolleivat varsinaisesti ihastu.
Siitä syystä miesten gaypiireissä on niitä heteronaisia parveilemassa.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista on vain harmia. M27
Ei pidä paikkaansa, on niistä myös rahankulua, huolta ja murhetta.
M
Jäi mainitsematta että on naisista suruakin.
M