Kilttimiesten Av-reissu
Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?
Kommentit (693)
Ja ainiin, meillä oli matkasuunniltelmissa:
- Buffettiin meno yhdessä.
- Diskoon meno
- Naisten haku miehille laivalla.
- Sen äidin saa ottaa mukaan (entäs kilttinaiset, pitääkö miettiä ettei tule liikaa naisia suhteessa miehiin?) näillä näkymin.
-Luistelija tähtikaunotar esiintyy kilttimiehille piruetteineen ja lutzeineen tanssilattialla ilman luistimia.
Sopiihan kaikille?
Karaoke on valittu matkaohjelmaan, sopiihan kaikille??
poropeukalo? Siis vastaile nyt vähän sinäkin jooko??
Matkabiisit ylös listattuna:
1) Tahdon sulle olla hyvin hellä🎶🎵🎶
2) Bangles: Eternal Flame
3) Rednex: Wish You Were Here
4) Yhteislaulu: Mä ajan läpimtään yön, luoksesi tuun (Jarkko Ahola)
5) Rekkamies.
6) Ruusulaulu, joku aikoo vetää sen oikein karaokessa.
7) Tästä asti aikaa.
8) paskan hajua.
9) Muutkin mokaa.
10) Äiti pojastaan pappia toivoi.
11) Rikoo on riskillä ruma.
Ja ainiin, meillä oli matkasuunniltelmissa:
- Buffettiin meno yhdessä.
- Diskoon meno
- Naisten haku miehille laivalla.
- Sen äidin saa ottaa mukaan (entäs kilttinaiset, pitääkö miettiä ettei tule liikaa naisia suhteessa miehiin?) näillä näkymin.
Sopiihan kaikille?
ÄÄNESTYS SIITÄ, KUKA OTTAA VASTUUN MATKASTA, POROPEUKALO VAI JOKU MUU!!!!
HUOM, EN MINÄ - JÄRJESTIN JO SAIMAAN MATKAN MEILLE UMPIVÄSYNEENÄ (EI OLE PAKKO USKOA, MUTTA TOTTA ON!!!) KUTEN VOI SAIMAAN 251 SIVUISESTA MATKAKERTOMUKSESTA LUKEA!!
Eli tästä matkasta saa JOKU MUU ottaa vastuun tästä eteenpäin, äänestys matkanjohtajasta täytyy pitää!!!
Ja meiltä puuttuu vielä ainakin:
1) MATKA-ASU, MITEN NAISET JA MIEHET PUKEUTUVAT, ASUT JA TAMPONINNARUKORUT PUUTTUVAT TÄYSIN. ENTÄS MIESTEN PUKEUTUMINEN. IDEOITA, ÄÄNESTYS ASIASTA.
2) JOKU VASTUUHENKILÖ (EI, EN MINÄ!!!) JOKA JÄRJESTELEE ASIAT JA OTTAA VASTUUN KAIKESTA, MIEHISTÄ SIIHEN EI OLE.
KETÄÄN VASTUUHENKILÖKSI HALUAVAA??????
Karaoke on valittu matkaohjelmaan, sopiihan kaikille??
poropeukalo? Siis huhuu!!! vastaile nyt vähän sinäkin jooko??
Matkabiisit ylös listattuna:
1) Tahdon sulle olla hyvin hellä🎶🎵🎶
2) Bangles: Eternal Flame
3) Rednex: Wish You Were Here
4) Yhteislaulu: Mä ajan läpimtään yön, luoksesi tuun (Jarkko Ahola)
5) Rekkamies.
6) Ruusulaulu, joku aikoo vetää sen oikein karaokessa.
7) Tästä asti aikaa.
8) paskan hajua.
9) Muutkin mokaa.
10) Äiti pojastaan pappia toivoi.
11) Rikoo on riskillä ruma.
12) Finlanders: oikeesti.
Mitäs jos osa kilttimiehistä osoittautuu jännemmiksi kuin toiset ja osa miehistä jää näin ilman naisseuraa? Missä on takuu, että kaikille riittää naisia?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos osa kilttimiehistä osoittautuu jännemmiksi kuin toiset ja osa miehistä jää näin ilman naisseuraa? Missä on takuu, että kaikille riittää naisia?
Niin, kyllä takuu pitää olla.
ajatelkaapa hetki sitä, että teille sana "kiltti" tarkoittaa kaikkea negatiivista?
Vierailija kirjoitti:
ajatelkaapa hetki sitä, että teille sana "kiltti" tarkoittaa kaikkea negatiivista?
Eihän se sana yksinään olekaan negatiivinen. Kilttimiehistä puhuttaessa tarkoitetaan miestyyppiä joka ei ole naisten suosiossa, vaikka omien sanojensa mukaan on kiltti ja kunnollinen, ja olisi siksi taivaan lahja naisille. Todellisuudessa on misogynistinen, sovinistinen ja katkeroitunut, ja siksi naiset karttavat.
Näin rautalangasta väännettynä.
Järjestän ylös asioita kirjoitti:
Ja meiltä puuttuu vielä ainakin:
1) MATKA-ASU, MITEN NAISET JA MIEHET PUKEUTUVAT, ASUT JA TAMPONINNARUKORUT PUUTTUVAT TÄYSIN. ENTÄS MIESTEN PUKEUTUMINEN. IDEOITA, ÄÄNESTYS ASIASTA.
2) JOKU VASTUUHENKILÖ (EI, EN MINÄ!!!) JOKA JÄRJESTELEE ASIAT JA OTTAA VASTUUN KAIKESTA, MIEHISTÄ SIIHEN EI OLE.
KETÄÄN VASTUUHENKILÖKSI HALUAVAA??????
Kilttikset stailataan ennen reissua Tauski-klooneiksi.
Vierailija kirjoitti:
Lisää matkasuunnitelmaan se karaoke?
Itse varasin Ruusulaulun jo muutama sivu sitten tässä ketjussa.
Ilmoittakaa muutkin omat lempikappaleet jotka aiotte esittää niin ei tule sitten päällekkäisyyksiä.
No miehet, mitä te toivotte?
Ei tästä tule mitään, kun te ette osallistu suunnitteluun.
Kilttikset kaikki samaan hotelliin, ja jokainen roikkuu yliksellä omassa huoneessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sana yksinään olekaan negatiivinen. Kilttimiehistä puhuttaessa tarkoitetaan miestyyppiä joka ei ole naisten suosiossa, vaikka omien sanojensa mukaan on kiltti ja kunnollinen, ja olisi siksi taivaan lahja naisille. Todellisuudessa on misogynistinen, sovinistinen ja katkeroitunut, ja siksi naiset karttavat.
Jännä ettei jänniksellä nuo luonteenpiirteet haittaa ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
ajattelepa hetki kuinka paljon trollausta ja pashanjauhantaa on vaatinut se, että ovat onnistuneet muuttamaan kiltti-sanan merkityksen kuvastamaan kaikkea sitä mikä on miehessä vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään jännää. Jännis on moden lisäksi hyvinä hetkinä hauska ja viihdyttävä ja seksikäs ja panee hyvin. Teillä on tarjota vain misogynia, sovinismi ja katkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin haittaa. Ei ne vaan yleensä ihan heti tule ilmi, mutta kunhan tulevat, suhde on sillä taputeltu.
Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:
Oi ihanaa! Minä osallistun myös retkelke. Voin esittää Kilttimiehille lutzeja ja piruettejani tanssilattialla ilman luistimiani.
Voi tsiisus! Oletko ihan varma, ettei sulla ole Saimaasesta porttikieltoa??? Luulen että on!!!
No, ovella piippaa ja lujaa, kun varmuusvälinetarkastus vai mikä se nyt oli turvaksemme luotu!!!
Poropeukalosta? Ei Ole matkanjärjestäjäksi. Minäkään en kerkiä, vaikka täydellinen olisinkin. Luulen, että aikani vie kyynelten kuivaaminen isävainaan sinivalkoruudullisella puuvillaisella nenäliinalla.
Olisko Kätevä Emäntä pomona? Vai saunooko edelleen Ukko Nooan kanssa ja kiskoo juhannussahtia (vahvaa!)
Oi ihanaa! Minä osallistun myös retkelke. Voin esittää Kilttimiehille lutzeja ja piruettejani tanssilattialla ilman luistimiani.