Mistä Ticketin vauvahaalari
Heräsin vähän myöhään hommaamaan tytölle pukua ja nyt ei tunnu missään enää olevan jäljellä. Kertokaa jos joku on jossain nähnyt sitä ihan vauvamallista pukua tytölle sopivissa väreissä. Soitin jo Bunuelliin, Fashionkidseihin, Aapiskukkoon ja Pikkuväkeen ja näissä ei ollut ainakaan. lKäytettykkin kelpaa jos jollain on myydä joku 74cm tai 80cm puku.
Kommentit (11)
Sieltä omanikin tilasin, ja postikuluja ei tullut ollenkaan.
Tuolla Petit Pommessakaan ei ollut 74cm pukua ja jos noi vauvahaalarit on yhtä reiluja kuin baggiet niin 80cm on liian suuri kun tyttö on vasta 7kk vanha :/ Toi Jojo ei taida olla tarpeeksi lämmin talvella jos oikeen olen ymmärtänyt
Muuten kiva linkki :)
Petite-pommelta kannattaa kysyä sähköpostilla, jos siitä valikosta puuttuu koko, heillä saattaa silti olla haluamaasi kokoa varastossa tai tulossa lisää.
Siellä on ainakin myynnissä sitä vauvamallia josta saa hihat ja lahkeensuut kiinni sekä sitten ihan baby baggieta. BB:tä oli ainakin vaaleanpunaista, vauvamallin värejä en muista.
Lähettävät postiennakolla.
Mies onkin sopivasti huomenna menossa Tampereelle niin aloitetaanpa sieltä päästä =)
Tuolla Tampereella niitä nyt sit olisi mutta onpas hintaa laitettu! Maksoi siellä 99e kun muualla sen reilut 65e..Ei ihme että heillä sitä vielä löytyy :/
koska kun itse katsoin Nanpukissa sitä vauvamallia (jossa käännettävät lahkeet ja hihat) oli hinta n. 72,- - 75,- (en muista ihan tarkkaan)ja Baby baggien hinta oli sen 99,- minkä verran maksaa lähes joka paikassa.
Mua kans alkoi vaivaamaan niin paljon tuo hintaero että tarkistin asian ja väärä haalarihan mulla oli sit varttuna eli se baggie. Se vauvahaalari sit taas oli 2-vuotta vanhaa mallia ja maksoi tosiaan 73e kun noi uudet mallit on n.65e. Ei iso ero mutta kun musta on järjetöntä maksaa enemmän vanhasta mallista niin edelleen sitten metsästys jatkuu. Ei sillä, kyllä se beige olisi kelvannut mutta periaate tökki pahasti :/
Porvoosta Sokoksen vieressä olevasta lastenvaatekaupasta. Kaupan nimeä en muista, taisi olla Cinderella?
Jos joku tietää kaupan nimen, niin vinkatkaa :)
On aika reilua kokoa, meillä on alkutalven käytössä 80 cm puku yli 80 cm pitkällä pojalla ja on juuri nyt sopiva. Ihanan lämmin ja todella helppo pukea päälle. Päiväkodissakin ovat kehuneet puvun helppoa pukemista ja onhan tuo todella kaunis puku (meillä ruskeana vaaleansinisellä vuorella)
Palvelu on aina tuolta pelannut ja just tilausta sieltä _taas_ odottelen saapuvaksi =)