syön jäätelöä päivittäin - haluatko kysyä jotakin
Niin, kiinnostaa muiden jäätelönsyönti kovin, mielenkiintoinen ruoka on se nimittäin, jäätelö
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Ostan usein ison paketin minijäätelöitä. Yksi tyydyttää juuri hyvin pienen makeanhimon ja isompaan himoon voi ottaa useamman jätskin.
Olenpa iloinen että täällä muitakin jätski-intusiasteja!
Mikä on paras maku?
Itse löysin tänäkesänä uutuuden (ainoko lie) VOI, aivan huippu!
Millaiset veren rasva-arvot (LDL- ja HDL-kolesteroli sekä triglyseridit) sinulla on?
Kuinka paljon jäätelöä syöt päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jäätelöitä syöt?
Kermajäätelöitä.
Suolainen kinuski ja nougat on ehdottomia suosikkeja.
Kesä alkaa myös rituaalisesti vanhanajan-vanilijapallolla aidossa vohvelissa ja päättyy minttupuffetiin :)
Lakritsi on kiva jokerimaku silloin tällöin
Täällä toinen jädefani 🍨
Olen normaalipainoinen jos ketään kiinnostaa
Jotain iloja voi elämässä olla 🤩
Et syö lopeta se jankkaaminen. Hohhoijjaa!
Vierailija kirjoitti:
Millaiset veren rasva-arvot (LDL- ja HDL-kolesteroli sekä triglyseridit) sinulla on?
Mukavaa että kysyit.
Veren rasva-arvot ovat erinomaiset ja täysin viitearvojen keskellä, viimeksi mitattu heinäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painat?
Olen pituuteeni nähden normaalipainon ylärajalla, kiitos kysymästä.
Minulla on aika paljon lihasta. Toki pientä pehmeää vatsaakin mutta se on ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painat?
Minulla on aika paljon lihasta. Toki pientä pehmeää vatsaakin mutta se on ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painat?
Tietysti se on ollut aina jos olet aina herkutellut noin paljon.😀
Minkä ikäinen olet? Jos alle 40v ei mitään hätää varmaan vielä, jos yli 60v niin kannattaa aloittaa mitä pikimmiten isoilla painoilla lihaskuntoharjoittelu, salitreeni ehkäisee tutkitusti diabetestä.
Mun anoppi syö joka päivä jäätelöä ja herkkuja, väittää olevansa normaalipainoinen ja kaikki arvot kuulemma hyviä.
Silti häntä huimaa jatkuvasti ja verensokerit oli koholla, keskivartalolihavuutta on ja ei treenaa salilla.
Kokee puutarhassa kökkimisen ja kävelyn urheiluksi.
Ikää on nyt 66v ja ei mene montaa vuotta diabetekseen, ellei ole jo nyt.
Herkkuja ja hupia pitää olla, mutta ei pidä syödä joka päivä jätskiä. Sitä paitsi, mitä herkuttelua se on, jos se on jokapäiväistä. Silloinhan se on arkirutiini, kaikki hohto poissa.
Niin minäkin. Ostan usein ison paketin minijäätelöitä. Yksi tyydyttää juuri hyvin pienen makeanhimon ja isompaan himoon voi ottaa useamman jätskin.