Isä taputtaa tytärtään takapuolelle
Tennismaailmassa kuohuu, kun isä taputtaa 16-vuotiasta tytärtään pepulle ottelun jälkeen onnitteluhalauksen yhteydessä. Onko ulkomaalaiset yleensäkin noin vauhkoja tällaisissa asioissa. Suomessa, ainakin meidän perheessä on ihan normaalia, että koko perhe käy yhdessä saunassa.
Kommentit (27)
Meilläkin isäpuolen ovat aina käyneet tyttärieni kanssa saunassa, yleensä ilman minua koska menen sitten jälkeenpäin vauvan kanssa. Aina ollut kaunis punoitus kaikkien poskilla, myös pyllynposkilla.
Vähän rivon näköistä kun noin isoa tyttöä taputellaan mutta tiedä häntä.
Katson pari viikkoa sitten naisten lentopalloa. Aina pisteen jälkeen ja varsinkin erän jälkeen naiset kokoontuvat rinkiin. Oli tosi bätäng, kun melkein kaikki ottivat siinä vieruskaveria pyllystä kiinni. Siis ihan kunnolla pakarasta, ja silittelivät. Lentopalloilijoilla on muutenkin hyvät muodot, ja shortsit korostavat niitä. Haluaisin olla naislentopalloilija. :3
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin isäpuolen ovat aina käyneet tyttärieni kanssa saunassa, yleensä ilman minua koska menen sitten jälkeenpäin vauvan kanssa. Aina ollut kaunis punoitus kaikkien poskilla, myös pyllynposkilla.
Käytättekö vihtaa vai vastaa?
Pitäähän sitä kokeilla, onko urheilija jo hapoilla. Ihan ammattijuttuja.
16-vuotiaan tyttären kanssa ei kukaan normaali isä käy saunassa. Muutenkin noita koko perheen yhteissaunoja ei harrasta kuin perverssit tai ihan taaperoiden vanhemmat.
Kun katsoin videon, näit, että se isä puristeli tyttärensä percettä useaan kertaan sekuntien kuluessa. Sitten tytär siirtyi seuraavaan ukkeliin joka samoin hieroi percettä.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoin videon, näit, että se isä puristeli tyttärensä percettä useaan kertaan sekuntien kuluessa. Sitten tytär siirtyi seuraavaan ukkeliin joka samoin hieroi percettä.
Uh, laita linkki.
Urheilijatytöillä on upeat vartalot. M40
Minä teen niin yökerhoissa ikää kysymättä, mutta yli 18v tytöille toki jos eivät ole huijanneet itseään sisään.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaan tyttären kanssa ei kukaan normaali isä käy saunassa. Muutenkin noita koko perheen yhteissaunoja ei harrasta kuin perverssit tai ihan taaperoiden vanhemmat.
Meidän perheessä ei kyllä kukaan ole minkäänlainen perverssi. Silti minulla ei ole ongelmaa käydä isäni kanssa saunassa. Alastomuus on luonnollista.
N22
Jutussa oli mainittu myös huulille annettu suukko. Toimittajalle voisi vinkata muutaman vuoden takaisen SuperBowlin, minkä jälkeen voittajajoukkueen pelinrakentaja silloin noin 40v Tom Brady suutelee isäänsä huulille.
Vierailija kirjoitti:
Eikä puristellut. Hanki uudet silmälasit.
Videolla ei tapahdu yhtään mitään erikoista. Käsittämätön "kohu" nostettu taas tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö vihtaa vai vastaa?
Mutta saako vieraskin vihtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä ei kyllä kukaan ole minkäänlainen perverssi. Silti minulla ei ole ongelmaa käydä isäni kanssa saunassa. Alastomuus on luonnollista.
N22
Voisin tulla kanssanne saunaan tekemään tutkimusta. Uteliaisuus on myös ihan luonnollista. Sopiiko? Jos isällesi ei sovi, niin voin tulla kanssasi ilman häntäkin saunaan. Voitaisiin tutkia muitakin luonnollisia juttuja sitten.
M40
Vierailija kirjoitti:
Mitähän saunominen nyt tähän kuuluu?
Öö, kouritteko te siellä lapsianne pepusta?