Rammstein 27.-28.5.23 Helsingissä
Pitäiskö yrittää lippuja? Toimiiko ne systeemit, niin paljon kuullut ongelmista.
Kommentit (22)
Ihan rohkeasti vaan koettamaan. Just ollut suomessa ja virossa enkä jaksa uskoa että mitään ruuhkia on nyt enää tulossa.
Tälläkin palstalla on tuosta mainos.
Kyllähän ne toimii, mutta kannattaa olla heti varaamassa kun lipunmyynti aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Se tosin ilmestyi sen jälkeen kunnollinen käynyt lukemassa tätä keskustelua! Niin se kohdennettu mainonta toimii. Kaikkein huvittavin esimerkki tästä tosin on tällä palstalla esiintynyt jonkun sikarehuvalmisteen mainos. Varmaan sitä mainostetaan kun olen lukenut täällä niin monta keskustelua, jossa on kehotettu jättämään sika.
Käykö muut kuuntelemassa kuin saksan kieltä osaavat? En ymmärrä sanaakaan heidän biiseistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein huvittavin esimerkki tästä tosin on tällä palstalla esiintynyt jonkun sikarehuvalmisteen mainos. Varmaan sitä mainostetaan kun olen lukenut täällä niin monta keskustelua, jossa on kehotettu jättämään sika.
😂
Tädit haluaa kuulla Rammsteinia 😆 muttei uskalla käyttää lippukauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Käykö muut kuuntelemassa kuin saksan kieltä osaavat? En ymmärrä sanaakaan heidän biiseistään.
Varmaan murto-osa keikkayleisöstä osaa saksaa tai edes pystyy laulamaan mukana. Ei haittaa yhtään, vaikka ei osaisikaan saksaa.
Kaipa sitä vois koittaa hankkia liput kerta tulossa Helsinkiin. Tampereelle asti en olisi jaksanut taas lähteä.
Siis mitä klo17.00?? Onko tämä tottakaan että olisi mummoille ihmisten aikaan konsertti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan murto-osa keikkayleisöstä osaa saksaa tai edes pystyy laulamaan mukana. Ei haittaa yhtään, vaikka ei osaisikaan saksaa.
Bändi ei ymmärrä lainkaan mukana laulamista,joten parempi on olla osaamattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä klo17.00?? Onko tämä tottakaan että olisi mummoille ihmisten aikaan konsertti?
Nyt on kohdennettu mulle oikeaan aikaan.
Sitäpaitsi ei ne bändin ukotkaan ole enää nuorukaisia. N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kohdennettu mulle oikeaan aikaan.
Sitäpaitsi ei ne bändin ukotkaan ole enää nuorukaisia. N50
No niinpä! Iloinen yllätys tämä. Ovat ymmärtäneet kuuliakuntansa ja omat tarpeensa :D
Tulossa Tampereelle heinäkuussa, kai. Ja sinne menen minäkin, mukaan laulamaan, natürlich auf Deutsch.
Kertokaa stadionkeikoilla kävijät: jos "ovet" avataan klo 17 niin monelta pääesiintyjä yleensä aloittaa? Klo 20, 21?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä olisi merkitystä? Eikö musiikkia voi kuunnella mielestäsi sanoja ymmärtämättä?
Saitteko valkattua itse haluamanne paikan???
Mä onnistuin vain valitsemaan katsomon.
Sain sentään lipun lauantaille, mut paskasta paikasta. Ei voi mitää. Olin kuitenki 10 jo heti paikalla ostamassa!
Vierailija kirjoitti:
Saitteko valkattua itse haluamanne paikan???
Mä onnistuin vain valitsemaan katsomon.
Ei saanut valikoida. Paikka tuli automaattisesti. Minäkin katsomossa, missäpäin itse? Ärsyttää kun sain mahdollisella näköesteellä,
Ehkä empisin, niin on maailma sekaisin. Ehkä sienimetsään käyt.