Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias. Millä tuotteella olet saanut juonteita/ryppyjä pois?

Vierailija
01.09.2022 |

Kiinnostaisi onko joku saanut jollain kosmetiikalla jo syntyneitä juonteita/ryppyjä hävitettyä. Voisin ostaa sitä samaa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään ryppyä missään. Ikä 43. Myöskään äidilläni ei 73 vuoden iässä ole ryppyjä. Ihoaan ei ole hoitanut mitenkään eli geneettistä.

Niin varmaan joo.

Tämä on ihan mahdollista. Ei minullakaan ole 41-vuotiaana edes juonteita, tosin itse hoidan ihoa säännöllisesti mm. retinolilla. 65-vuotiaalla ystävälläni on jopa parempi iho kuin minulla eikä hänelläkään mitään ikääntymisen merkkejä. 

Just joo, 65 v. jolla ei mitään ikääntymisen merkkejä :D Ei ole kyllä kaupan kassalla ikinä tullut yllätystä, että olisi tullut kysyttyä paperit yli kuusikymppiseltä kun olisi vaikuttanut alle kolmekymppiseltä. Vanhin varmaan 37 v jolta olen kysynyt "turhaan".

Kyllä se ikä ihan oikeasti aina näkyy. Ja se on ihan ookoo eikä siinä ole mitään vikaa. Ryppyjen lisäksi on paljon muitakin ikääntymisen merkkejä, kuten silmien painuminen kuoppiin, luomien roikkuminen, kasvojen rasvan väheneminen minkä takia piirteet terävöityy, leukaperät ei enää niin selkeät jne.

No tottakai ikä näkyy. Toisissa enemmän kuin toisissa. Mut eihän tässä siitä ollut kyse.

Vierailija
42/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retinolia sisältävät tuotteet ovat ainoat, joista on voitu todeta, että oikeasti auttavat. Ja kasvojumppa on kiva lisä.

Ja kannattaa muistaa hymyillä!

Retinoli käytössä täälläkin.

Rasvainen Bepanthen yöksi silloin tällöin hoitaa ohutta silmänympärysihoa, joka minulla atoopikolla rypistyy helposti kuivuessaan, erityisesti allergiakaudella. Tehoaa jo yhdessä yössä, mutta tässähän ei varsinaisesta vanhuusrypistymisestä olekaan kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä pois saa. Mutta niiden tuloa voi hidastaa: aurinkosuoja, terveet elintavat (etenkin tupakka tekee ryppyjä), retinoli, säännöllinen kosteusvoiteen käyttö.

Vierailija
44/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoille tarkoitettavaa aurinkovoidetta 50+ kannattaa ensinnäkin käyttää kesät talvet, se ennalta ehkäisee pikkurypyt. Isompiin juonteisiin tehoaa parhaiten teippihoito. Minulla se poisti silmänvälijuonteen aivan täysin, enkä onneksi kerennyt turvautua botoxiin.

Vierailija
45/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei auta niin hyvin ,kuin reippailu raikkaaassa ulkoilmassa, alkoholi kokonaan pois ja normaalipaino kaiken aikaa. Tietysti geeneillä on suuri merkitys. Olen 72v ja 98% rypytön, enkä ole hoitanut ihoani millään voiteilla tai erityisillä puhdistusaineilla koskaan. Nykyisin sipaisen minim, oliivioljyä aamuhuuhtelun jälkeen.

Vierailija
46/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoille tarkoitettavaa aurinkovoidetta 50+ kannattaa ensinnäkin käyttää kesät talvet, se ennalta ehkäisee pikkurypyt. Isompiin juonteisiin tehoaa parhaiten teippihoito. Minulla se poisti silmänvälijuonteen aivan täysin, enkä onneksi kerennyt turvautua botoxiin.

Mikä on teippihoito?

Vierailija
47/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään ryppyä missään. Ikä 43. Myöskään äidilläni ei 73 vuoden iässä ole ryppyjä. Ihoaan ei ole hoitanut mitenkään eli geneettistä.

Ainakaan tinderissä en ole kohdannut yhden yhtään rypytöntä kuvaa yli 40-vuotiailla naisilla. Paitsi tietenkin ne kuvat jotka näyttävät siltä, että ne on otettu vuosituhannen vaihteen kännykkäkameralla. Esimerkkinä vaikkapa Anne Kukkovin kuvat:

https://www.instagram.com/p/Ch7FRXgtHXM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Mutta ehkäpä sellaiset geneettiset valiot eivät edes käytä tinderiä.

Luuletko että hyvännäköisen 40-vuotiaan täytyy olla Tinderissä? :D Oma salaisuuteni rypyttömyyteen lienee myös siinä ettei minulla ole lapsia. Arvannet varmaan tämän lisäävän myös vientiä huomattavasti. 

Minulla on lapsia, mutta ei ryppyjä. Iäksi arvioidaan 25-30v.

N41

Vierailija
48/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei auta niin hyvin ,kuin reippailu raikkaaassa ulkoilmassa, alkoholi kokonaan pois ja normaalipaino kaiken aikaa. Tietysti geeneillä on suuri merkitys. Olen 72v ja 98% rypytön, enkä ole hoitanut ihoani millään voiteilla tai erityisillä puhdistusaineilla koskaan. Nykyisin sipaisen minim, oliivioljyä aamuhuuhtelun jälkeen.

Höpönlöpön. Rypytön iho tarkoittaa samaa kuin parikymppisen sileä iho. Se ei vain ole mahdollista. Muutenkin tekstisi paljastaa sinun olevan trolli.

Vierailija
49/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että purnukkarahat kannattaa säästää. Täytyy hyväksyä, että ihmisen elämään kuuluu ikääntyminen ja sen merkit. Ainoa nuorena "säilynyt" on nuorena kuollut.  Ollaan iloisia siitä, että ollaan elossa ja niin terveitä, että ryppyihin jaksaa kiinnittää huomiota. Osta niillä purnukkarahoilla kauniita kukkia ja pullo kuohuvaa ja skoolaa elämälle!

Vierailija
50/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on teippihoito?

Kasvojen kinesioteippaus, jossa rypyt teipataan yöksi suoriksi. Kun tätä tekee tarpeeksi kauan, ryppy oikenee, ellei sitten valveilla ilmehtimisellä koko ajan ylläpidä sitä. 

Itse aloin kokeilla tuota mutta tunsin oloni super typeräksi teipatessani naamaani joka ilta ja mieskin siitä vinoili, että totesin että ei hitto, en kyllä ala tähän, taidan vaan hyväksyä ryppyni.

Vierailija
51/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah:D Aika hauska, että joku toinenkin on

kokeillut teippihoitoa. En oikein jaksanut uskoa sen tehoon, mutta niinpä se vain tasoitti mun sibeliukset. Tosin vaatii jatkuvaa ylläpitoa.

Vierailija
52/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä resepti  tretinoniini-voiteeseen eli a-vitamiinihappoon, joka on tieteellisesti todistettu vähentävän ryppyjä, pigmenttiläiskiä, kauppanimeä en tässä mainitse koska en halua sitä mainostaa. Aurinkosuoja on erityisen tärkeä, jos käyttää a-vitamiinia tai muita kuorivia tuotteita (esim. c-vitamiini). 

Vierailija
53/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 27 ja ollut pari niin rankkaa vuotta, että naamasta näkyy ja tuntuu että olisi vanhentunut 10 vuotta. Varmaan voisin aloittaa ton retinolin. Yliopiston apteekissa olisi halvat bellavitat nyt - 20%, kannattaako ostaa vai pitäiskö ostaa jotain noita muita 70e/purkki tuotteita?

Vierailija
54/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox ja tehokas retinoli

Vierailija
55/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 27 ja ollut pari niin rankkaa vuotta, että naamasta näkyy ja tuntuu että olisi vanhentunut 10 vuotta. Varmaan voisin aloittaa ton retinolin. Yliopiston apteekissa olisi halvat bellavitat nyt - 20%, kannattaako ostaa vai pitäiskö ostaa jotain noita muita 70e/purkki tuotteita?

Muista aloittaa asteittain ja vain illalla! Ei sovi yhteen auringonvalon kanssa.

Mulla apteekin bellavita.

Vierailija
56/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvakerros ihon alla pitää rypyttömänä. Lievää ylipainoa vaan hankkimaan. Olen kohta 50-vuotias, ei ryppyjä eikä juonteita. Yläluomet vähän roikkuvat, ne leikkautan jossain vaiheessa.

Vierailija
57/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvakerros ihon alla pitää rypyttömänä. Lievää ylipainoa vaan hankkimaan. Olen kohta 50-vuotias, ei ryppyjä eikä juonteita. Yläluomet vähän roikkuvat, ne leikkautan jossain vaiheessa.

Mulla on sitä ylipainoa oikein reilusti, mutta kyllä näin 48 v:nä on silmänaluset täynnä pikkuryppyä, syvät juonteet nenästä suupieliin ja suupielistä leukaan, sibeliusrypyt, vaakaryppyjä otsalla tms. Ja lapsetonkin olen, kun joku sitä piti ihmelääkkeenä ryppyihin :D Perinnöllistä varmaan pitkälle, mun äidilläkin oli jo kolmekymppisenä ryppyjä silmien ympärillä ja otsalla. Itseäni ei rypyt kyllä haittaa.

Vierailija
58/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun bmi on 19 eikä ole ryppyjä. Mutta olenkin aina ollut hoikka, laihduttaminen alhaiseen painoon varmaan kuihduttaa kasvot?

Vierailija
59/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä resepti  tretinoniini-voiteeseen eli a-vitamiinihappoon, joka on tieteellisesti todistettu vähentävän ryppyjä, pigmenttiläiskiä, kauppanimeä en tässä mainitse koska en halua sitä mainostaa. Aurinkosuoja on erityisen tärkeä, jos käyttää a-vitamiinia tai muita kuorivia tuotteita (esim. c-vitamiini). 

no ei kai reseptituotteen kertominen mitään mainostusta ole. Avitcisia itse käytän.

Vierailija
60/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä nainen ei saa näyttää ikäiseltään ryppyineen!??

Eikö olisi parempi hyväksyä ikääntymisen tuomat muutokset?

N 65, hiukset harmaat ja naama vuosien

merkitsemä eikä haittaa yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän