Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias. Millä tuotteella olet saanut juonteita/ryppyjä pois?

Vierailija
01.09.2022 |

Kiinnostaisi onko joku saanut jollain kosmetiikalla jo syntyneitä juonteita/ryppyjä hävitettyä. Voisin ostaa sitä samaa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa salaisuuden: niissä kaikissa kosteusvoidepurkeissa on tasan samaa mömmöä. Mitä pienempi purnukka, sen kalliimpaa kamaa.

Jos käyttäisit aamuisin vaikka sen ajan nukkumiseen mitä nyt käytät eri kauniin värisiin purkkeihin kasvosi olisivat levänneempi ja vähintään yhtä kauniit.

Vierailija
22/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään ryppyä missään. Ikä 43. Myöskään äidilläni ei 73 vuoden iässä ole ryppyjä. Ihoaan ei ole hoitanut mitenkään eli geneettistä.

Ainakaan tinderissä en ole kohdannut yhden yhtään rypytöntä kuvaa yli 40-vuotiailla naisilla. Paitsi tietenkin ne kuvat jotka näyttävät siltä, että ne on otettu vuosituhannen vaihteen kännykkäkameralla. Esimerkkinä vaikkapa Anne Kukkovin kuvat:

https://www.instagram.com/p/Ch7FRXgtHXM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Mutta ehkäpä sellaiset geneettiset valiot eivät edes käytä tinderiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilemällä

Vierailija
24/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tca-kuorinnalla lähti suupielessä ollut syvä juonne pois eikä ole tullut takaisin, vaikka olen 55-vuotias. Kävin kuorinnassa kolme kertaa ollessani noin 45v.

Vierailija
25/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään ryppyä missään. Ikä 43. Myöskään äidilläni ei 73 vuoden iässä ole ryppyjä. Ihoaan ei ole hoitanut mitenkään eli geneettistä.

Ainakaan tinderissä en ole kohdannut yhden yhtään rypytöntä kuvaa yli 40-vuotiailla naisilla. Paitsi tietenkin ne kuvat jotka näyttävät siltä, että ne on otettu vuosituhannen vaihteen kännykkäkameralla. Esimerkkinä vaikkapa Anne Kukkovin kuvat:

Luuletko että hyvännäköisen 40-vuotiaan täytyy olla Tinderissä? :D Oma salaisuuteni rypyttömyyteen lienee myös siinä ettei minulla ole lapsia. Arvannet varmaan tämän lisäävän myös vientiä huomattavasti. 

Vierailija
26/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojooga. Hyaluroniseerumin lisääminen hyvään kosteusvoiteeseen. Joissain testeissä perusnivealla saatu hyviä tuloksia.

Ideahan on se, että kasvojoogalla treenataan kohottavia lihaksia, hyaluroniseerumilla pumpataan kosteutta ihoon ja kosteusvoiteella estetään kosteuden haihtuminen.

Vierailija
27/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan joo.

Tämä on ihan mahdollista. Ei minullakaan ole 41-vuotiaana edes juonteita, tosin itse hoidan ihoa säännöllisesti mm. retinolilla. 65-vuotiaalla ystävälläni on jopa parempi iho kuin minulla eikä hänelläkään mitään ikääntymisen merkkejä. 

Just joo, 65 v. jolla ei mitään ikääntymisen merkkejä :D Ei ole kyllä kaupan kassalla ikinä tullut yllätystä, että olisi tullut kysyttyä paperit yli kuusikymppiseltä kun olisi vaikuttanut alle kolmekymppiseltä. Vanhin varmaan 37 v jolta olen kysynyt "turhaan".

Kyllä se ikä ihan oikeasti aina näkyy. Ja se on ihan ookoo eikä siinä ole mitään vikaa. Ryppyjen lisäksi on paljon muitakin ikääntymisen merkkejä, kuten silmien painuminen kuoppiin, luomien roikkuminen, kasvojen rasvan väheneminen minkä takia piirteet terävöityy, leukaperät ei enää niin selkeät jne.

Vierailija
28/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa salaisuuden: niissä kaikissa kosteusvoidepurkeissa on tasan samaa mömmöä. Mitä pienempi purnukka, sen kalliimpaa kamaa.

Jos käyttäisit aamuisin vaikka sen ajan nukkumiseen mitä nyt käytät eri kauniin värisiin purkkeihin kasvosi olisivat levänneempi ja vähintään yhtä kauniit.

kyllä totta. En ole käyttänyt suuremmin mitään aineita pariin vuoteen, sillä vihutus ja masennus vieneet ihonhoitohalutkin. Ihoni on voinut paremmin kuin koskaan. 

Vierailija
29/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinolia sisältävät tuotteet ovat ainoat, joista on voitu todeta, että oikeasti auttavat. Ja kasvojumppa on kiva lisä.

Vierailija
30/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rälläkkään rättilaikka.

Vierailija
31/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan joo.

Tämä on ihan mahdollista. Ei minullakaan ole 41-vuotiaana edes juonteita, tosin itse hoidan ihoa säännöllisesti mm. retinolilla. 65-vuotiaalla ystävälläni on jopa parempi iho kuin minulla eikä hänelläkään mitään ikääntymisen merkkejä. 

Just joo, 65 v. jolla ei mitään ikääntymisen merkkejä :D Ei ole kyllä kaupan kassalla ikinä tullut yllätystä, että olisi tullut kysyttyä paperit yli kuusikymppiseltä kun olisi vaikuttanut alle kolmekymppiseltä. Vanhin varmaan 37 v jolta olen kysynyt "turhaan".

Kyllä se ikä ihan oikeasti aina näkyy. Ja se on ihan ookoo eikä siinä ole mitään vikaa. Ryppyjen lisäksi on paljon muitakin ikääntymisen merkkejä, kuten silmien painuminen kuoppiin, luomien roikkuminen, kasvojen rasvan väheneminen minkä takia piirteet terävöityy, leukaperät ei enää niin selkeät jne.

Oletko sinä ihan normaali? Ei kai rypyttömyys tarkoita sitä että näyttää teiniltä? Etkö itse näe eroa esim. 20- ja 30-vuotiaan välillä? En ole puhunut mitään nuoremalta näyttämisestä vaan rypyttömyydestä. Ikä näkyy, mutta kaikki eivät rypisty. Siihen ei vaikuta kateellisten muijien alapeukutukset. 

Vierailija
32/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole myös näkynyt rypyttömiä yli nelikymppisiä kosmetologisessa hoitolassa. 

Vierailija
33/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiolut tehosi hyvin. Eukko kun alkoi näyttää ryppyiseltä, aloin juomaan. Rypyt kantajineen häipyivät parissa vuodessa.

😁 Hyvä lääke huumori t. Vähäryppyinen karannut onnellinen

Vierailija
34/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että hyvännäköisen 40-vuotiaan täytyy olla Tinderissä? :D Oma salaisuuteni rypyttömyyteen lienee myös siinä ettei minulla ole lapsia. Arvannet varmaan tämän lisäävän myös vientiä huomattavasti. 

Nautin kateellisten alapeukutuksesta, treffailkaa te vain niitä jämiä mitä minä en huolinut :D 

Vierailija
35/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan joo.

Oletko sinä ihan normaali? Ei kai rypyttömyys tarkoita sitä että näyttää teiniltä? Etkö itse näe eroa esim. 20- ja 30-vuotiaan välillä? En ole puhunut mitään nuoremalta näyttämisestä vaan rypyttömyydestä. Ikä näkyy, mutta kaikki eivät rypisty. Siihen ei vaikuta kateellisten muijien alapeukutukset. 

Kirjoitit "ei mitään ikääntymisen merkkejä" etkä pelkästään rypyistä. Mutta joo, enpä taida oikein uskoa näihin rypyttömiin kuusikymppisiin muutenkaan ennen kuin itse tällaisen ihmeen näen.

Vierailija
36/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole myös näkynyt rypyttömiä yli nelikymppisiä kosmetologisessa hoitolassa. 

Miksi menisin kun ei ole mitään tarvetta? En ole käynyt koskaan kosmetologilla kun iho on aina ollut täydellisen ongelmaton. Menetkö sinä lääkäriin jos ei ole vaivoja?

Vierailija
37/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin kateellisten alapeukutuksesta, treffailkaa te vain niitä jämiä mitä minä en huolinut :D 

Hyvä vaan että ulkonäkökeskeiset henkisesti keskenkasvuiset jää pois, kun on vähän ryppyä ja leukahelttaa. 

Vierailija
39/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voilla

Sisäisesti, kyllä, ja kollageenilla. Jälkimmäistä saa vaikka kanannahasta ja luuliemistä, jos ei halua ruveta pulvereita ostelemaan.

Vierailija
40/61 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox ja retinoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi