Yli 40-vuotias. Millä tuotteella olet saanut juonteita/ryppyjä pois?
Kiinnostaisi onko joku saanut jollain kosmetiikalla jo syntyneitä juonteita/ryppyjä hävitettyä. Voisin ostaa sitä samaa.
Kommentit (61)
Ei ole yhtään ryppyä missään. Ikä 43. Myöskään äidilläni ei 73 vuoden iässä ole ryppyjä. Ihoaan ei ole hoitanut mitenkään eli geneettistä.
Retinol on ainoa. Voi mennä vuosi ennen kun näkee tuloksia. Se kantsis alottaa kyllä jo noin kolmikymppisenä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään ryppyä missään. Ikä 43. Myöskään äidilläni ei 73 vuoden iässä ole ryppyjä. Ihoaan ei ole hoitanut mitenkään eli geneettistä.
Niin varmaan joo.
Avitcid. Lääkärin reseptillä. Lisäksi kuivakuppaus kasvojen iholle.
Läskillä. Mielummin pullea kuin kuivan kesän orava.
A-vitamiinijohdannaiset (retinoli ja vahvemmat vain reseptillä saatavat) on ainoa millä on tutkitusti tehoa. Vaikutuksen näkeminen kestää puolesta vuodesta vuoteen. Eikä retinolikaan esim. syviä ilmeryppyjä poista, vain sellaista pientä pintraryppyä.
Itse yritin aikani "taistella", sitten totesin että ei niin mitään järkeä, koska tämän taistelun tulee väistämättä häviämään. Päätin hyväksyä ryppyni ja nykyään jopa pidän niistä - ne antaa luonnetta kasvoille. Aktiviisesti vastustan tätä nykyistä näkemystä, että mies voi olla komea rypyillä ja harmailla hiuksilla, mutta naisellle ainoa kaunis olisi nuoren näköinen rypytön.
hyaluron, C-vitamiini ja retinol voiteet ja seerumit.
Ihan oikeesti, ei millään.
Mutta iho kannattaa pitää muuten hyväkuntoisena ja kosteutettuna, näyttää paremmalta.
Pakko olla trolli? Ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä?
Lopultakaan jo syntyneitä ryppyjä ei saa millään tuotteella pois. Silmää voi kyllä yrittää hämätä, mutta ainut mikä auttaa, on hyväksyä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Huono lähinäkö lienee kyseessä. Seitsenkymppisellä. on ihan satavarmasti ryppyjä. Yleensä pieniä alkaa tulla jo 35 eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti, ei millään.
Mutta iho kannattaa pitää muuten hyväkuntoisena ja kosteutettuna, näyttää paremmalta.
Ja ihminen osa sitä mitä syö. Ruokavalio, liikunta ja lepo.
Hyvä kosteuttava kosteutusvoide, kasvovesi ja seerumi.
Keskiolut tehosi hyvin. Eukko kun alkoi näyttää ryppyiseltä, aloin juomaan. Rypyt kantajineen häipyivät parissa vuodessa.
Kuin tyh mä pitää olla että uskoo että joku kosmetiikka poistaa rypyt. Ei niitä silota kuin injektiot näennäisesti. Yhdestäkään voiteesta ja seerumista ole mitään hyötyä kuin kauppiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan joo.
Tämä on ihan mahdollista. Ei minullakaan ole 41-vuotiaana edes juonteita, tosin itse hoidan ihoa säännöllisesti mm. retinolilla. 65-vuotiaalla ystävälläni on jopa parempi iho kuin minulla eikä hänelläkään mitään ikääntymisen merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kuin tyh mä pitää olla että uskoo että joku kosmetiikka poistaa rypyt. Ei niitä silota kuin injektiot näennäisesti. Yhdestäkään voiteesta ja seerumista ole mitään hyötyä kuin kauppiaalle.
A-vitamiinijohdannaisten teho on kyllä ihan tieteellisesti todistettu. Kaikkien iho ei tosin niitä kestä.
Kasvolihasjumppa. Ohjeita löytyy netistä.
Hurmaamalla miehet hajuvesillä tietenkin https://www.tuoksut.com/