Tykkääkö miehet vain litteistä mahoista?
Minulla kun on pömppömaha enkä siitä pääse eroon millään, vaikka olenkin laiha ja treenaan (bmi 17)
Kommentit (19)
Kaikenlaiset mahot on suosittuja. Ei tarvitse pelätä elareita.
Kun lopetin viljojen syämisen ja kivennäisvesien yms.kuplajuomien juomisen, maha litistyi kuin taikaiskusta. Kannattaa testata tätä jos ei millään pömppö mene pois.
Kuule, miehille tärkein on iho ja läheisyys.
Vain jonnet puhuu täydellisistä naisista, kun ei ole vielä sitä kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset mahot on suosittuja. Ei tarvitse pelätä elareita.
Tuhkamuna peräkammarinpoika julistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun lopetin viljojen syämisen ja kivennäisvesien yms.kuplajuomien juomisen, maha litistyi kuin taikaiskusta. Kannattaa testata tätä jos ei millään pömppö mene pois.
Semmoinen taikaiskua. Kun vaan syämistä ja juamista miättii.
Niin se taitaa olla. Kauhistuin, kun miehet järkyttyvät naisella tulevan mahamakkara istuessa. En tiedä pystyykö edes anorektikko täysin litteään mahaan siinä asennossa. Itse en ainakaan 32 kg olisi pystynyt omina anoreksia-aikoinani.
Ei se ole BMI 17 maha vaan eteentyöntyvä lonkka. Skoljoosi tutkittu?
Vierailija kirjoitti:
Johtuiko sulla se pömppö turvotuksesta vai rasvakudoksesta? Mulla maha on ihan pehmeä, eli kyse on sitkeästä maharasvasta
Vierailija kirjoitti:
Niin se taitaa olla. Kauhistuin, kun miehet järkyttyvät naisella tulevan mahamakkara istuessa. En tiedä pystyykö edes anorektikko täysin litteään mahaan siinä asennossa. Itse en ainakaan 32 kg olisi pystynyt omina anoreksia-aikoinani.
Hei! Pallean potää liikkua ja niin pitää suolten. Istuessa on hyvä ola pikku pönppööö!
Saa olla vähän pömppömassua kunhan ylläsi on latexkissapuku joka on spermastani tahriintunut.
t. tuhmasetä
Vierailija kirjoitti:
Saa olla vähän pömppömassua kunhan ylläsi on latexkissapuku joka on spermastani tahriintunut.
t. tuhmasetä
Onneksi sinulla ei ole yhtään muita tarkkoja vaatimuksia.
Ja jos joku sanoo itseään täällä tuhmasedäksi, se kääntyy vauvakääntäjän kautta automaattisesti pervosedäksi.
Kyllä miehet tykkää sopivasti lihavista, niinkuin laulussakin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, miehille tärkein on iho ja läheisyys.
Vain jonnet puhuu täydellisistä naisista, kun ei ole vielä sitä kokemusta.
Olen kyllä vielä aika nuori(24), kai pitää sitten odottaa jonnekkin keski-ikään sinkkuna
Yleisurheilun korkeushyppääjiä katsomalla näet millaisista mahoista miehet tykkäävät.
Ehkä se voi olla hyväkin asia jos haluaa harrastaa suojaamatonta seksiä. Itselleni maho olisi turn off sillä haluan lapsia.
Ja olen myös huomannut että useammalla normaalipainoisella on myös litteä maha, tai ainakin pienempi kuin minulla