Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukko yllätti kesken seksin

Vierailija
31.08.2022 |

Tämä ei nyt ole mikään kiihottava tarina, vaan aivan kamala tapahtuma. Miten häpeästä pääsee eroon? Miten tästä jatketaan?

Viikonloppuna appivanhempien mökillä minä, mies ja meidän lapset. Olimme kaikki yhdessä uimassa ja saunassa (uimapuvut päällä). Appivanhemmat lähtivät lasten kanssa sisälle ja me jäimme miehen kanssa hetkeksi saunomaan ja pesulle.

Päätimme käyttää tilaisuuden hyväksi, eikä mennyt montaa minuuttia, kun olimme jo riisuneet toisemme ja ryhtyneet nk. hommiin.

Appiukko oli käynyt mökistä hakemassa meille juomat ja toi ne vilpittömästi saunaan nähden kaiken. Appiukko ei ole mikään tirkistelijä ja tiedän hänen olevan äärimmäisen pahoillaan.

Minua tilanne hävetti niin kovasti, että menin saunasta suoraan sänkyyn ja aamulla lähdin kotiin ennen aamupalaa.

Tällä hetkellä tuntuu mahdottomalta, että pystyisin näkemään taas appiukon. Miten tästä selviää? En ole enää mikään pikkutyttö, vaan 32 v kahden lapsen äiti.

Ja terveisiä tutuille, jos parhaat kaverit sattuu lukemaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte ottaneet appiukon mukaan pitämään kimppakivaa. Samalla olisi selvinnyt, onko kalu samaa kaliiberia kuin pojalla vai kenties isompi.

Vierailija
2/22 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitte ottaneet appiukon mukaan pitämään kimppakivaa. Samalla olisi selvinnyt, onko kalu samaa kaliiberia kuin pojalla vai kenties isompi.

Arvasin ettei täältä saa asiallisia vastauksia. Jostain syystä päätin kuitenkin yrittää. Jos olisi löytynyt joku muu, jolle olisi käynyt jotakuinkin samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin ettei täältä saa asiallisia vastauksia. Jostain syystä päätin kuitenkin yrittää. Jos olisi löytynyt joku muu, jolle olisi käynyt jotakuinkin samoin.

Ihan asiallinen vastaus se oli. Sinä oot vaan ahdasmielinen. Eri

Vierailija
4/22 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu toimivaan parisuhteeseen ja elämään. Ei kannata ottaa itseensä. Appiukko oli varmaan tyytyväinen että poika sai pillua ja on onnellisesti parisuhteessa. Itsekin kuullut mökillä kun poikani pani yläkerrassa vaimoaan ja ollut tyytyväinen pojan onnesta, mutta myös hänen vaimon, että poikani pitää hyvää huolta vaimostaan. 

Vierailija
5/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt lähes samoin silloin kun oltiin vielä nuoria. Ja yllättäjä oli anoppi. En käynyt poikaystävän luona varmasti vuoteen sen jälkeen.

Tästä aikaa nyt jo 8 vuotta, enkä ole tuota enää muistanut. Kunnes kesällä sukulaisen 60-vuotisjuhlissa yksi vieraista kertoi kauhistelleensa Provinssirockissa avoimesti lempinyttä pariskuntaa. Meillä katseet kohtasi anopin kanssa ja ilmeestä tajusin mitä hän muisti sillä hetkellä. Hävetti vieläkin.

Ap:lle lohdutukseksi, että me jäimme kiinni siitä, että mies antoi minulle suuseksiä. Joka mielestäni on moninverroin nolompaa kuin perus yhdyntä.

Vierailija
6/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi ei ole noloa

Vierailija
7/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi ei ole noloa

Ei se parisuhteessa tietenkään ole noloa. Mutta kyllä se on noloa olla alasti haarat levällään anopin edessä, kun mies nuolee antaumuksella.

Joka tästä on eri mieltä, on jollain tapaa omituinen. Fantasiat erikseen, tosielämässä tavalliselle ihmiselle se on äärimmäisen noloa.

Vierailija
8/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko on jo aikaisemmin saattanut aavistella että teillä on ollut poikansa kanssa seksisuhde. Ei mitään syytä nolostella. Epäilemättä myös appi ukko on ainakin joskus harrastanut seksiä.

Vierailija
9/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt, 2 kertaa. Ensin nuorena isä yllätti, se oli todella kamalaa, ja heitti pojan niskasta pihallesekä löi minua.

Sitten oma lapsi tuli saunaan kun isänsä nuoli kun olin lauteilla haarat levällään. Lähti kyllä pikaseen pois. Nolottihan meitä sitten niin perusteellisesti, mutta eipä sitä enää muistella. Tytär nyt jo aikuinen ja hänelläkin oma mies.

Elämäähän se vaan lopulta on!

Vierailija
10/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi ei ole noloa

Ei se parisuhteessa tietenkään ole noloa. Mutta kyllä se on noloa olla alasti haarat levällään anopin edessä, kun mies nuolee antaumuksella.

Joka tästä on eri mieltä, on jollain tapaa omituinen. Fantasiat erikseen, tosielämässä tavalliselle ihmiselle se on äärimmäisen noloa.

Ei ole noloa. Anoppi tai appiukko ovat molemmat sitä tehneet, joten kuuluu ihan normaaliin seksiin. Ennemmin on noloa, että tulevat pariskunnan luo koputtamatta ja varoittamatta, kun on selkeästi mahdollisuus, että toiset harrastaa seksiä. Vähän voisi olla varovainen  ja käyttää älliä. 

Vierailija
11/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi ei ole noloa

Ei ole noloa. Anoppi tai appiukko ovat molemmat sitä tehneet, joten kuuluu ihan normaaliin seksiin. Ennemmin on noloa, että tulevat pariskunnan luo koputtamatta ja varoittamatta, kun on selkeästi mahdollisuus, että toiset harrastaa seksiä. Vähän voisi olla varovainen  ja käyttää älliä. 

Olen samaa mieltä, että appiukon ei olisi pitänyt tulla sisälle ja häntä nolottaa varmasti myös. Mutta en ymmärrä tuota ajatusmaailmaa, että jos appivanhemmatkin ovat harrastaneet suuseksiä, ei siitä kiinni jääminen olisi noloa.

Kaikki ihmiset käyvät paskalla, mutta en silti kehtaisi kakata työporukan keskellä. Tai vaikka seksin harrastamisessa ei ole mitään noloa, en haluaisi appiukon näkevän minua alasti ja suoraan alapäähäni.

Ohis. Kaikki sympatiat ap:lle!

Vierailija
12/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi ei ole noloa

Olen samaa mieltä, että appiukon ei olisi pitänyt tulla sisälle ja häntä nolottaa varmasti myös. Mutta en ymmärrä tuota ajatusmaailmaa, että jos appivanhemmatkin ovat harrastaneet suuseksiä, ei siitä kiinni jääminen olisi noloa.

Kaikki ihmiset käyvät paskalla, mutta en silti kehtaisi kakata työporukan keskellä. Tai vaikka seksin harrastamisessa ei ole mitään noloa, en haluaisi appiukon näkevän minua alasti ja suoraan alapäähäni.

Ohis. Kaikki sympatiat ap:lle!

Nämä ovat sellaisia kulttuurellisia suojarakenteita, jotka mahdollistavat sivilisaation ja erottavat ihmiset eläimistä. Ehkä sellaisiakin kulttuureja on ollut, joissa paskotaan ja naidaan täysin avoimesti, mutta eipä ole enää.

Nolostuminen ja häpeä ohjaavat noudattamaan kulttuurisia normeja ja siksi niitä tarvitaan.

Vierailija
13/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli vuosia sitten naapuri yllättäen täysin suojaisalle takapihalle (ensimmäinen kerta, kun kukaan tullut yllättäen), kun olin terassilla ottamassa mieheltä suihin.

Ei pahin vaihtoehto, mutta hävetti sekin. Naapurin vanhus sai varmasti traumoja.

Lohdutukseksi itselleni mietin, että luojan kiitos tulija ei ollut kukaan omista lapsista tai kummankaan omista vanhemmista.

Vierailija
14/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua, äitiyslomalla olevaa perheenäitiä, alkoi jostain syystä hirveästi kiihottaa nämä tarinat.

Joten lievittäkää ihmeessä häpeäänne jakamalla kaikki yllätetyksi tulemiset tänne meille! 😁

Vierailija
15/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua, äitiyslomalla olevaa perheenäitiä, alkoi jostain syystä hirveästi kiihottaa nämä tarinat.

Joten lievittäkää ihmeessä häpeäänne jakamalla kaikki yllätetyksi tulemiset tänne meille! 😁

Itsellä ei pelkoa yllätetyksi tulemisesta, kun mies ei ole halunnut seksiä kertaakaan synnytyksen jälkeen.

Vierailija
16/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että miksi tuota pitäisi hävetä tippaakaan. Jos jonkun, niin sitten appiukon, jos on tullut kolistelematta saunalle.

Normaalia elämää ja se ei ole niin vakavaa, eli hymyssä suin vain kun näätte seuraavan kertan. 🙂

Vierailija
17/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähä noita tilanteita sattuu. Onhan ne

intiimiä hetkiä, joita nyt ei toisille tahdo

näytellä, mutta aivan luonnollisia. Minä

olisin vain hyvin iloinen appiukkonasi siitä,

että teillä oli ihana hetki. Niin sitä tulee

ollakkin . Ole nyt ihan rohkea vaan tavatessasi

appiukkoa vastaisuudessa. Olen ihan varma

että ymmärtää . Ja vaikka ei ymmärtäisikään,

niin saa luvan ymmärtää. Minullakin on

sinun ikäisiä perillisiä

Vierailija
18/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on elättekö miehesi kanssa omaa vai appiukon elämää ? Taitaa ukolla olla itselläkin sitä seksielämää jos ei muuten niin ainakin haaveissa.

Vierailija
19/22 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on elättekö miehesi kanssa omaa vai appiukon elämää ? Taitaa ukolla olla itselläkin sitä seksielämää jos ei muuten niin ainakin haaveissa.

Mitenköhän tämä taas liittyy asiaan?

Vierailija
20/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolostuminen tilanteessa on normaalia.

Paikalta pakeneminen ja apen vältteleminen ei ole. Ujon ihmisen pitää joskus pakottaa itsensä tilanteisiin.