Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa te äitipuolet....

Vierailija
21.08.2008 |

Miten koet tilanteenne miehen lapsien elämässä ja miten toivotte lapsen äidin toimivan? Johan ne elatussäännötkin sanoo, että lapsille laitetaan vaihtovaatteet mukaan....

Eikä kiukutella tai haukuta isän ja äitipuolen "tekoja", jollei oikeesti siis ole mitään isoja, vakavia ongelmia? Pidättekö te yhteyttä lapsen äitiin? Itse tekis joskus mieli huomautella esim. hiuksissa kahden viikon takut.... Parturikäyntejä ei hoideta ym...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaa kasvatuksesta. Me voidaan keskenämme keskustella asiasta ja voin neuvoa, mutta isä hoitaa asian.

Mä olen lapselle aikuinen kaveri, mutta en ota kantaa lapsen äidin tekemisiin. Jos lapsi jostain mun kanssa haluaa luottamuksellisesti puhua, niin se sit myös on luottamuksellista. Jos taas mielestäni pitäis isän tai äidin tietää, niin pyydän lasta puhumaan asiasta heidän kanssaan.

Vierailija
2/3 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa vastapuolen viereen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei kukaan hauku ketään lapselle tai lapsen ollessa saman katon alla.

Lapsi ei ole aikuinen tai hänelle ei purra asioita. Lapsen annetaan olla lapsi ja kasvaa siihen että hänestä ollaan kiinnostuneita ja rakastetaan.

Jokanen järkevä aikuinen laittaa lapselleen tärkeitä unileluja ja vaatteita vaihtoon mukaan jos toisessa paikassa ei ole.

Kampaajallä käymiset sun muut tarttee sopia. Ja lapsen hygieeniasta hoitaa, hiusten harjaus kuuluu samaan kun hampaittenpesu. Mutta nää asiat kannattaa puhua syyttelemättä tai korostamalla omaa täydellistä puoltaan.

MInusta on parasta että aikuiset kasvattaa lapsesta hyvän ihmisen joka sitten isompana itse hoksaa että isä on täys persläpi, ei niin että äiti jauhaa isän huonot puolet lapselle ja saa lapsen varautuneeksi ja vieraannutettua tästä jolloin ehkä isompana saattaa yllättyä kun ei se isä nyt niin paha olekaan -ei vaan jaksanut elää äidin kanssa.

Olisitte kiinnostuneita lapsesta, eikä niin että mietitte jokanen erikseen että miten joku tekee jotain erilailla tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme